Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.5. > PřilítliMimozemšťani> 





Ten odhodlaný válečný princip je určitě známý i na této planetě. Je to princip „kamikaze“, v přeneseném slova smyslu. Že se veškerá životní potenciální síla nakumuluje a vrazí se do snah co nejvíc poškodit nepřítele, přičemž se bojuje tak, že se počítá i s případnou smrtí. To odhodlání položit život je v tom nejpodstatnější. Není to ale tak, jako v případě skutečných kamikaze, kdy ti byli jednoznačně smířeni se svou smrtí, která určitě nastane, tady je to pouze v tom odhodlání, které ale není předstírané. Předstírané nefunguje. Jakmile člověk „zemře“ pro ten dosavadní život a veškerou energii věnuje na boj proti nepříteli a jeho porážku, jakoby nakumuluje veškeré síly, skokově zvyšuje svůj potenciál a když počítá i se svou smrtí, že bude bojovat, dokud nezemře, přestane se bát.
Jsou to šílené stavy, stavy války, kde už není žádná benevolence a vše jde na dřeň.
Tak fungují války běžně – mají přesně tyto hrdiny, kteří je vyhrávají a kteří položili životy v přesně tomto odhodlání. Od galaktických válek se to liší pouze tím, že to neobsahuje složky okultní – magické války, kdy se čaruje s vesmírnými a kosmickými silami, kde se nepočítá s kosmologií. To běžné galaktické války mají, tyto složky a je třeba říci, že takto šíleně zběsile se bojuje pouze proti vesmírným nacistům, kteří uzurpovali i tuto planetu.
Pokud jsou nějaké půtky mezi normálními rasami, tak to zdaleka nedosahuje takové intenzity a míry bestiálního násilí.

Tady na zemi jsou váleční hrdinové rychle zapomenuti a do popředí se dostávají kecálisti a předstírači, ale ve slušných civilizacích galaxie si uvědomují, že bez takových extrémních odhodlání by žádné takové zrůdy nebyli schopní porazit, vypětí a obětí bojovníků si váží a snaží se udělat vše pro to, aby se do takové šlamastyky nedostali znovu.
Přičemž, čím větší procento populace je do takového válečného úsilí zapojeno, tím lépe funguje budoucí společnost. Přičemž, v té rase, kterou tak nějak považuju za svou, byla tato zkušenost skutečně plošná.
Proto to taky v budoucnu zafungovalo jako obrana, protože do takového vypětí se každý nerad dostává, jakoukoliv společnost to stojí spoustu obětí.

Tady je bohužel situace jiná. Tady v extrémním nelidském vypětí bojuje malý fragment společnosti, i v běžných válkách a většina to sleduje v TV jak zábavný pořad. Na hrdiny brzy zapomenou a brzy se těší na další „show“.
Ale tato civilizace je naprosto zvrhlá, nedá se brát za něco normálního.

Další velká věc, která hraje roli v tom, jestli se civilizace ubrání, nebo neubrání vesmírnému nacismu a bude zachráněna a získá zkušenost a možnost spirituálního vzestupu, nebo se propadne do otroctví a ztratí schopnost se množit a rozdrobí se na polostroje a zůstane v pekle, o tom rozhoduje spirituální úroveň.
Protože kyborg nacismus je proti duchu a Stvořiteli, tak vyloženě záleží na tom, jestli ta civilizace má dostatečně silný duch a spojení se Stvořitelem. Protože když ho nemají, nemají pocit ohrožení. Zatímco spirituálně vyspělá rasa by tím přišla o strašně moc, což si uvědomuje a iniciuje to v ní zuřivý odpor, který potom graduje až do těch vypjatých válečných misí. A tento odpor je vždy mohutně podporován kosmickým zákonem a většinou i kosmicky přivolá další pomoc.
Pokud je však rasa duchovně mrtvá, jako tato, která je masově nevěřící, tak nereaguje odporem, ale dokonce se jim to líbí, protože budou moct na materiální úrovni zažít to, co patří do vyšších úrovní a v materiálu si na to nemají šanci „sáhnout“.

Jen je bizarní tato odhodlání z jiných civilizací chodit realizovat sem a nahrazovat nefunkční spiritualitu a bojeschopnost této civilizace.
Jde o planetu, jedině tak to dává smysl. Ta planeta je i „naše“.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter