Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.6. > PřilítliMimozemšťani> 






Jak Galaktická federace rozpouští vrstvu zprostředkovatelů mezi extraterestriální vrstvou moci nad planetou a lidskými vrstvami moci, to je myslím si vesměs pozitivní proces.
Obecně to dělali na straně GF polomimozemšťané, nebo prostě kříženci lidí a mimozemšťanů, kteří vypadali dostatečně lidsky a kteří byli nasazeni v rámci mise, kdy se měli vmísit mezi ty zprostředkovatele od NWO. Jenže, válka byla krutá a oni často skončili jako dvojití agenti, co dělali i pro Drakoniány, kteří si je dokázali vyhmátnout.
Takže pak ve výsledku vlastně dělali víc škody, než užitku a nebezpečně ohrožovali celou misi.
Navíc celý tento systém, kdy lidstvo o ničem neví, pak jsou nějaké polozasvěcené spolky, až nejvrchnější zasvěcené skupiny, o kterých neví ani polozasvěcené spolky, kteří jsou až nad špičkami všech těch tajných loží a kteří intrikují, navádějí a oblbují vládce a sami se kamarádí s nějakými plazími potvorami, to je systém NWO.
Přičemž toto pro GF nemá smysl, protože to je špinavý mafiánský způsob vládnutí, takto to dělají pouze zločinci. A podobné pozice si zřídili pro případ této války, kdy nebylo zbytí, nicméně ukázalo se, že i ti prostředníci nejsou spolehliví a nejsou stabilně ukotvení v Zákonech jednoty, jsou zmanipulovatelní, zastrašitelní a zkorumpovatelní.
Souvisí to s infiltrací do GF, s něčím nekalým vevnitř, se zradou od určité skupiny. Myslím si a i to mám potvrzené i od GF, ač tomu plně nerozumím, že tato kasta prostředníků byla často tvořena asi Plejáďany, případně těmi kříženci lidských a mimozemských ras z Plejád. Všechny ty mise z Taygety, Cosmic Agency, prostě tento typ „mimozemšťanů“, něco takového.
V tom chumlu podzemních tajných projektů, tajných vesmírných programů, prostředí tajných služeb a tajných okultních spolků aktivně fungovali tito prostředníci, kteří se snažili, nebo podle původních plánů se měli snažit o to, pozitivně ovlivňovat odboj proti NWO, přičemž se měli tvářit jako příslušníci ze země. Ale měli tajné vztahy s GF.
Jenže Drakoniáni si je zmáčkli a ve výsledku z nich byl přesný opak – pracovali pro NWO a velice rafinovaným způsobem podráželi nohy odboji proti NWO. Čímž byli ve výsledku ještě nebezpečnější, než NWO samotné a zle ohrožovali celou misi.
Navíc prý, když se dostali ke konkrétním vládcům jako prostředníci, tak nebyli schopni díky své vlastní pokleslosti zprostředkovat veškerý náležitý etický a morální apel a ve výsledku to nevedlo k dobrým věcem, špionážní prostředí se stalo ještě složitější a paranoidnější, ve výsledku všechno bylo ještě víc zašmodrchané a vládci, kteří byli takto přes všechny ty prostředníky nakloněni GF se ukázali mnohdy jako nespolehliví a vevnitř připraveni na budoucí zradu.
Teď nemluvím o Putinovi, nebo Trumpovi, o někom jiném, to ale nebudu jmenovat. Ostatně s Putinem i Trumpem je to skutečně taky bůhvíjak. Ač tam vnímám víc asi u Putina nějaký dobrý vztah s GF, pořád patří do mocenské vrstvy globálních vůdců, byť pronárodních a spirituální apel má být směrován obecně na území a lid, než na vůdce, osobu. I když je ta osoba třeba podstatná, důraz a hlavní opora musí být v populaci a kultickém vlivu jako takovém.
A USA je prokleté, resp. odsouzené k zániku, vše v dimenzionální válce bylo proti nim a vrchní mocnosti skutečně tu zem daly jako obětního beránka a Trump skutečně má sloužit i k rozpadu té země. Je to ve vyšším plánu. Trump tedy dělá dobro ve své podstatě, i když zničí USA, je to skutečně velký, nevím jestli globalistický plán, rozhodně mimozemský ano.
(Nevím, jestli je to zlých globalistů, nebo zkrátka vyššího plánu – často v tom není rozdíl a je mi to jedno, protože kolikrát kňučení kolem plánu globalistů se podobá infantilnímu kňourání bez schopnosti pochopit reálné toky kosmického zákona a nutností, které platí pro všechny. Proto mi je to už jedno, protože kritici třeba depopulace a odpůrci záblesku nedávají žádnou funkční náhradní vizi. Takže jestli chtějí lidstvo depopulizovat globalisti, nebo GF, je mi to fuk a fandím jim. Hlavně ať všichni ti tupí kriplové, co ignorují 5G musí zavřít držky. Což by po technickém záblesku provedeném skrze systémy 5G museli.)
Zničit USA. Protože funkční USA je čisté zlo. Ten stát musí zaniknout. Vznikl jako zločin a musí zaniknout. A k tomu skutečně může posloužit Trump.
Jestli to vezme iluze Q-Annonistům a způsobí jim to bolest, budu jedině ráda, protože zkurvili celou mimozemskou misi a možnost kontaktu. Se svou zjebanou emeričkou a jejím tupým protěžováním.

Jak se píše v novém článku na aeronetu, k čemu má sloužit Trump:
https://aeronet.news/trump-je-prvnim-odsouzenym-prezidentem-usa-a-jeho-uvezneni-ma-vyvolat-obcanskou-valku-slovensko-se-meni-na-sicilii-a-bratislava-na-palermo-otec-v-luxusnim-suv-navedl-6-leteho-syna/

Tak abych se vrátila k tématu, že GF ruší tuto vrstvu zprostředkovatelů.
Jednak je to tedy přežitek ze struktur, které byly zločinného charakteru a který si udržovali Drakoniáni. A pak se ukázalo, že ten plán si tam dát nějaké svoje spojence velice zle narazil a ve výsledku se ze všeho stal obrovský zkroumpovaný a nepřehledný mišmaš, který dělá víc škody, než užitku.
Takže z toho důvodu se nyní snaží tuto vrstvu prostředníků zrušit definitivně, pro zpřehlednění situace. Protože oni jako GF nemají problém se Zákonem Jednoty a netouží být v přímém napojení a energeticko – karmickém zavlečení do špinavých záležitostí této vyšinuté rasy, kdy se vytváří nespolehliví vůdci skrze nespolehlivé prostředníky.

Oni potřebují spolehlivé lidi a říkají, že pro ně je jednodušší a výhodnější to dělat „postaru“. Jako zvěstování páně.
Zkrátka si vyhlédnou někoho spolehlivého, udělají mu pár zkoušek, screening osobnosti, zjistí, jak je duchovně a spirituálně stabilní. Když se ukáže, že má srdce na svém místě, že je spirituálně spolehlivý, že nepřeběhne k pekelníkům za pár fufníků, ani se nedá snadno vyděsit a rozum mu krásně funguje, tak se mu zjeví, přímo ho nakontaktují.
Což může vypadat i jako fyzická návštěva, i když je to vysoko vyspělý hologram. Pak je v tom okamžitě a jasně přítomná i vyšší duchovní instance, kontaktovaný si uvědomuje, že na něj mluví bytost vyššího řádu, než je člověk a více se ve všem uchová zákon jednoty, spirituální apel. A to už dnes si myslím vládce nemusí žít v domnění, že na něj mluví andělé, myslím si, že si můžou i otevřeně říci, že jde o mimozemské civilizace a vyvinutý holografický high-tech.
Asi je to vážně spolehlivější, než pořád dokolečka sebou táhnout ten nekonečný nepřehledný korupční chumel, kde se na nikoho nedá úplně spolehnout. Kde je vše příliš špionážní, paranoidní, nikdo nevěří nikomu, kdekdo si jede svoje plány.
To už je pro GF výhodnější všechny tyto struktury zrušit, aby měli přehlednější situaci.
Stejně tak s lidmi – ty zákony jednoty jsou něco jako duchovní poznané zákony, o moudrosti, o soucitu atd. GF je tady tedy pro „lid“, jako doopravdy je zajímá tato rasa plošně, ne jen kasta vládců.
Jenže taky pro jaký lid, že?
Jen pro ten spirituálně vyspělý.

Což souvisí i s tím „fraktálovým přenosem“ těchto změn do lidstva jako takového, kdy se taky dvě skupiny lidí oddělují čím dál víc a vazby a prostředníci mezi nimi mizí, mizí komunikace, mizí důvody komunikace.
V dimenzionálním prostředí tyto výzvy dostávám čím dál víc, už se nesoustředit na kolektivní lidské pole, ale pouze na spirituální vzestupné pole hodnot a jednotlivých vědomí, které toto podporují. Už se zkrátka „nešpinit“ a nesnažit se jakkoliv zasahovat do bezvěrců.
Celkové kolektivní pole lidstva je hnus, těžký agresivní odporný a nesnesitelný hnus, který je dezintegrující a přímo ohrožuje spirituální úroveň. Navíc oni na naše teze nikdy nepřistoupí a my nemáme právo jim něco nutit a nějak je měnit.
My na jejich teze taky nepřistoupíme a oni nám taky nemají právo něco nutit.
Zatímco pro nás a duchovní vzestup je úlevné tu většinu blbečků a těžkých šutrů pustit a začít si plnohodnotně užívat vzestupné proudy a hodnoty a prožitky a všechnu tu světelnou krásu, už bez zátěží a zkrátka vstoupit do svého světa a začít v životě co nejvíc ignorovat a co nejvíc se oddělit od těch „druhých“, jak to jen jde … je to skvělé … tak pro „ty druhé“ je zřejmě ta představa, že nás nemají právo uzurpovat a ohýbat podle sebe zřejmě těžší.

V tom článku na aeronetu o Trumpovi je na konci článku video, kde mluví Jaroslav Naď, poradce Černochové a ex-ministr obrany Slovenska a ten má neuvěřitelně arogantní výroky, které ukazují jasně, jak si tato nízkofrekvenční bezvěrecká verbež představuje demokracii. Ve videu říká:

„Faktem je to, že nám se podařilo vypnout ty dezinformační weby. A co se stalo? Představitelé strany SAS nám říkali, že to je porušování svobody slova, že musíme opět zapnout ty weby. Tak jsme opět zapli ty hlavné zprávy, tu infovojnu a nevím co všechno a pomocí klamů v těchto dezinformačních webech vyhrála dnešní koalice volby. Pro naši dobrotu, lásku a všeobecné dobro jsme umožnili Ficovi, aby vyhrál volby podvodem.“

To je milánek :-D Pravdě říká podvod, opozici dezinformátoři. Takto si tato hnusná nacistická verbež představuje demokracii. Že když už jich bude dost a vznikne proti nim opozice, že ji nazvou dezinformátory a vše, co říkají podvodem. A když stejně vyhraje opozice, tak se ji pokusí odprásknout.
Jsou to zločinci a zrůdy.
Navíc naše vláda prý jako jediná široko daleko odmítla odsoudit atentát na Fica.
Evidentně tu máme nejhorší zrůdy ve středoevropském prostoru a nebo vůbec evropsky, či světově.

Takže v dimenzionálním prostředí je potřeba se plně odvázat od všech těchto nízkých vod těchto bytostí, úplně se z toho vznést do vzestupných proudů vyčištěných kultických vlivů a sil planety.
Stejně jako se GF separuje od toho, aby byla pořád zaflákaná od nějakých zkorumpovaných mocnářských šmejdů, kteří slušnost a zákony jednoty nemají ukotvené v sobě.

Dochází prostě k nějakému odstřeďovacímu procesu, možná i kvůli tomu depopulačnímu záblesku.
Protože pro ty, co mají přežít, je potom výhodné nemít vazby na ty, co byli odstraněni. Je to pak vše lehčí a méně bolestné.
Možná to je kvůli tomu a nebo je to prostě nějaký všeobecný hygienický proces.
Pro lidi, kteří definitivně pochopili, co jsou ti druzí zač, jak uvažují a čeho jsou schopní a jak je nemožné s nimi dosáhnout jakékoliv shody, je to do budoucna jedině výhodné, se od nich co nejvíce odříznout, v reálné i duchovní rovině.
A GF se taky stejně tak potřebuje odsekat od rozjetého korupčního špinavého virválu mocenských struktur tohoto světa.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter