Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


Tommo (Občasný) - 7.6. >

Milá energicky čarodějná Přilítli.

Tvá spiritualita, chápaní dějů a jeho opisu je opravdu na nevídané úrovni.

Nevšední. Přesto, stejně jako ty si kladu otázku, proč je však tak ojedinělá.

Má spatřená naděje v tobě hřeje.

Ta surová realita honu na čarodějnice, výsměchu a znevažování již moc ne.

Pokud cítíš, víš a dává ti větší smysl ve všem. Ve všem, s čím se pereš, čím jsi si prošla a co tě ještě čeká, že pro svou jasnozřivost, inteligenci, prozíravost i svojí možností komunikace s GF nejsi ve své podstatě ze Země. Tak to tak prostě bude. Přijímám.

A můj pohled, že jsi konečně ta pravá potřebná, jedna z mála hodna být ctěna jako čistá lidská duše je jen moje přání, protože jinak by ta rasa a její drtivá masa, byla jen zdegenerovaný toxický nechápající nadutý odpad, určený k propadu na smetiště jako další z řady omylů. Slepá ulička.

Tady hraje v hlavní roli ještě stále moje zbytková naivita vycházející z neznalosti.

Já se i když ve světle událostí a dějů za to hluboce stydím, že se cítím jako právoplatný "majitel-učen" i když lepší výraz by zde byl součást ve smyslu ochránce-učen této planety Člověk a chtěl bych, stále doufám v možnost - šanci být na to opět hrdý.

Myslím že i slabší jedna desetina všeobecného pochopení, nebo alespoň přijmutí, snad jen pootevřeností k tomu, o čem a proč píšeš, by znamenal zásadní všeobecný přetřes.

Toho se však všichni bez rozdílu sociálního postavení a mentální vyspělosti chudinky ubozí tuze bojí. Např. zde v tvém prostoru tvých minulých pseudo "příznivců" bylo jeden čas cítit, že se tak či jinak shodnete, či respektujete v pěti, deseti, tisíci věcech. Ale najednou přijde jeden nicotný rozkol, nepochopení a je z toho rozstřel. Jaký?, no na blití. Důkaz ubohosti, nevyzrálosti, pomstychtivosti, egoismu.


Bohužel víš, vidíš, slyšíš jak to s námi kolektivně je. Kam vše směřuje a co se stane, stalo a dále děje s lidmi, kteří si dovolí vystoupit, rozhlédnout. Mít vlastní pohled, získat své vlastní niterné vedení a jít proti skutečnému proti proudu.

Tím nemyslím uměle z inscenovaný proti proud těch třeba i nevědomě podstrčených ezo bab a igráčků, bez jakékoliv hranice sebereflexe, pokory či etiky.

Děsivý nezájem, lhostejnost. Bezvěrectví a okamžité soudy ve všem co se jen dotkne mikrovlnné ohrádky. Zarážející potřeba materializmu, tíhnutí k posthumanismu, kognitivně neregistrovaná, avšak jednoduchá zákeřná manipulace mysli aplikována na denní bázi skrze TV, 5G, tisk- media. Vkládání podprahových vzorců myšlení, spouštěčů v rozhodování. Dále indoktrinace a paradigmata sdílené a předávané už jen tak mezi sebou – ze zvyku. Dokonce se předhánějí a vynucují si přesně tu krkolomnou pozici na kolenou s temným závojem mysli od ostatních. Podřídit se tak hluboce jak se to povedlo jím samotným.
Čím víc se ohnu a budu poslušně šlapat, pomáhat, podvolovat se, odsuzovat i práskat “ministerstvu informací", kterému je povinností občana naší demokratické republiky Kongo důvěřovat a hlavně nepřipouštět si za žádnou cenu právě probíhající zvrácenou eugenickou válku, tím více musíš přeci i ty! Následuj mě!

Vmanipulovaný nepřiznaný, na první pohled nepraktikující, ale nakonec stále jen satanisti. (Tuto větu používám tak často a již dlouho, že už mě vyloženě štve a jsem z toho stavu znechucen. Nicméně její pravdivost je stále a stále dokola aktuální)

Odevzdanost v největší zločince ovládanými pseudo hodnotami, komodity. Otráveni konzumem. Podbízeni směšnými technicistními náhražkami jako vizí budoucnosti. Neschopnost přemýšlet, natož diskutovat, nebo vůbec něco porovnávat či dokonce hledat.

A kdyby přece jenom nějaké neposlušné podřadné zvířátko sahalo svým kopýtkem přes naši ohrádku, máme tady takovou chuťovku ve formě směřovaného útoku do hlavy jedince.



Samozřejmě kdo nějaký ten zájem o spiritualitu má, musí být o to více na pozoru, protože je poměrně snadné naskočit a nechat se strhnut do první, druhé, třetí nastražené spirály pastí za pastí až nakonec škodí více než kdyby raději držely hubu a např. co já vím začaly – pěstoval brambory, nebo se více staraly o svého křečka, nemocnou matku, ...

Profit z těžkých, náhlých, dlouhodobých pozic, situací či jen nevědomosti, slaboduchosti jedinců.

Ve všeobecnosti se lidé nechávají rehabilitovat, uzdravovat a léčit lidmi spřáhnutými s NWO systémem, kteří jim svými omezenými a tedy chybnými metodami s nasunutými představami jejich nemoci vlastně způsobily. Stockholmský syndrome jak vyšitý.
Ty zjištění, před kterými tak tvrdohlavě a křečovitě zavírají oči by je asi opravdu zlomily. Tolik zbytečného temna a strachu okolo přirozené smrti, že si prostě každý musí za každou cenu udržet svůj jediný nizounký živůtek, mladistvý vzhled, nepřirozený výraz ve ksichtu a po těle, že až hanba mluvit.

Už jsem zde v minulosti psal, že mě dost udivilo, jak moc se rozebraná NWO struktura po jedincích ve finále klepe - bojí se o svůj nízký živůtek a jak jsou zaskočeni, nechápavě otřeseni, vyděšeni a vystresováni zjištěním, že o svůj život v jistých situacích strach nemám, ba právě naopak - jeho nasazení beru jako naprosto přirozený jev. Protože, aby byl můj další čas zde hodnotný a smysluplný nemohu ustoupit. Raději se rozpadnu v prach.

V tento moment do hry vstupuje nekompromisně a vždy to tomu čemu říkáš vyšší moc, vedení, které prověří úmysly a bezpečně rozhodne.

Nemám nejmenší pochybnosti o možnostech vyšších bytostí si nás, naše myšlenky, pocity, možnosti, předpoklady změřit - pročíst. Stejně jako věřím tobě a tomu co se ti stalo, děje.


Chápu, cítím tíži a svízel na bedrech těch skutečných GF o kterých píšeš, kteří tu působili proti silám jež popisuješ. Jsou pochopitelně již vysíleni a potřebují to alespoň nějak zdárně s naší nemocnou rasou dotáhnout, nebo se s tohoto úkolu nějak vymanit.

Vyměnit aprobace, nenechat bojovníky deptat těmi šoky primitivizmu, které vykazujeme. Na úklid uklízečka, na boj bojovník - opravovat hodiny kladivem, nelze.

Pokud je planeta v ozdravném procesu na úrovni energetickém, už toho tedy moc nebrání, aby se to projevilo i v tom našem světě hrubohmotném. To je dobré, toho se dá chytit.


Před pár dny se mi naskytla možnost se bez jakéhokoliv úsilí, kromě tedy menšího vystoupení z osobní komfortní zóny, což považuji za nutné při získávaní informací, bezprostředních zkušeností a nových vjemů, které si pak můžu pitvat, zkoumat, dívat se na ně ze všech stran a vzdáleností - uchopit a pochopit, se dostat na přednášku: Úvod do buddhismu diamantové cesty prostřednictvím Karla Trachty, která se konala doslova tady za rohem v buddhistickém centru, které dlouhá léta přecházím a opomíjím ze stejných důvodů jako čajovny, kafírny a kavárny a vůbec všechny tyto a podobné přednášky EZO hvězdiček.

Ale jelikož jsem to uchopil jako hozenou rukavici, kdy stále pokračuji ve čteních knih milého Lobsanga, tak jsem si říkal, že nahlédnout musím.

Dostalo se mi přátelského přístupu, přijetí k nově příchozímu do menší skupinky lidí, kteří se mezi sebou, jak jsem okamžitě zjistil důvěrně znali a moje přítomnost pro ně a nakonec i pro přednášejícího byla překvapením.

Pro mě moc ne. Přátelský přístup jsem očekával, protože přeci jenom jsem nešel na metalový koncert, nebo na festival uvědomění, kde by mi okamžitě obrátily již tak prázdné kapsy hned před vstupem.

Zdarma široká škála občerstvení. Abych dostál slušnému vychování, vzal jsem si kousek salátové okurky.

Bylo pro mne překvapením, že jsem se musel po konci přednášky domáhat odevzdání avizované nicotné platby ve srovnání kolik informací a dojmů jsem si odnesl. - Nevšiml jsem si mísy na botníku u dveří.

Mnohým věcem jsem nerozuměl ( díky použité zbytečně složité originální terminologii - myslím že si přednášející jako správný guru si tímto hladil ego a spoustu anglo. výrazů typu wow efekt apod. také nebyla nouze ) se spoustou věcí nesouhlasil a někdy byli ty plky i v přímém rozporu s tím čemu věřím a co mám z vlastní zkušenosti.

Neodpustil jsem si široký úsměv, když se stálá návštěvnice ptala na celkem jednoduché otázky, na které bych jí mohl zprostředkovat odpověď okamžitě a bez rozmyslu, ale přednášející jí po dlouhé odmlce ubyl zvláštním zasypáním útržkovitých nesmyslů, ale v takové kadenci a délce trvání, že všichni a já tedy určitě nakonec pokývaly hlavou na znamení že všechno tedy chápeme a výklad je jasný a asi bych byl divný, kdybych vysvětlení nechápal.

Jo, paní měla dotaz typu, proč je tolik nenávisti, nepochopení ve světě, nebo něco ještě víc banálního. Což mě zaskočilo, protože tím přeci žije a nebyla to její první přednáška či jak to nazvat.

Dále mě zarazilo, že Lobsanga místní neznají, ale měli nad sebou obrazy slušného formátu, už dle vzhledu západního lamu Oleho a jeho manželku Ane. Ty zas neznám já.


Nevím na kolik jsou ti dva na zdi i ty zúčastnění a nakoc i ten Karel Trachta autentičtí, ale připadlo mi že svým ovečkám dává jen tolik vysvětlení a útěchy aby mohli, museli příště přijít znovu. Sám asi něco tuší a ví, ale na předávání dalším mi to nepřipadlo.

Spíš je pouze nadšený do tohoto směru učení a snaží se tím žít.

Ale abych nebyl negativní pes, měl i pozitivní momenty ve svém výkladu, kdy demonstroval nekonečnou provázanost šálku čaje s jednotou.

Uchopil šálek a pravil, že teď je šálek v interakci provázán s jeho rukou, poté šálek odložil a tím byl šálek v interakci ze zemí, dále pouze slovně apeloval na představivost provázanosti - jednoty toho šálku se Zemí, vesmírem.

Zmínky o Cernu a pravdě dvou molekul pro jejíž interakci mezi sebou skutečně neexistuje ta překážka změřené rychlosti šíření světla. Ta uznávaná "konstanta" drží v šachu pouze světlo v prostoru, nikoliv naši myšlenku či přání. Efekt motýlích křídel apod.

Následoval zážitek pro mne první vedené společné meditace. Musím však dodat, že mám raději tu svoji osobní, kdy trávím a vychutnávám si vzácný čas jen sám sebou. Hledám v sobě střed a vední jen ve společnosti naší milé přírody. Všech jejich elementů a rozličných živočichů. Vše ostatní se mi jeví jako rušivý element.

Nic co bych nevěděl mi neřekli, ale líbil se mi jejich zápal do věci a přeci jenom byla cítit jejich upřímnost v jednání a já byl rád, že jsem na chvíli s lidmi kteří nemají nějaké nekalé úmysly.

Takže jsem se slušně rozloučil ještě před oficiálním ukončením slovy :

třeba jsme se fyzicky viděli naposled ale budu doufat v růst Vašich osobností a dále Vašeho programu. Nic nemůže změnit, že mohu hrdě rozmýšlet, potichu a opatrně si šeptat, jak moc souzním s buddhismem i když s největší pravděpodobností budeme výkladem každý z jiné lamasérie – buddhistické školy :)

Osobně mě naplňuje a dává na mé otázky ve smyslu buddhistického učení odpovědi doktor Lobsang Rampa vepsané ve svých četných dílech. Jinak mám samozřejmě jiné autory a tvz. učitelé

Těchto cest a proudů je samozřejmě mnoho, ale dobré je to, že ve své podstatě končí stejně..

Oni poděkovali mě a tím jsme se rozešli.

Já se nechci omezovat pouze na Budhhismus a už vůbec né na ten s přídavkem Diamantová cesta jen pro to, že mnou právě resonuje ctěný víše zmíněný autor. Nehltám dogmaticky každé jeho slovo, jsem si vědom doby poněkud změněných podmínek, okolností doby naší.



Např. Lobsang varuje před drogami, ty vyhodnuceš jako krajně nebezpečné lysohlávky, ale zároveň uznáváš pomoc, kterou ti zprostředkovala marihuana. Díky "bohu" za ní!



Mě ten psylocibyn obsažený v lysohlávkách pomohl zdá se poněkud paradoxně rozlišovat a zvědomit i jiné naprosto reálné roviny našeho multidimenzionálního světa. Paradoxně, protože dle svého zařazení patří mezi halucinogeny, ale co je halucinace a co je pravda ? Osvobodil mě od depresí a deprivací vývoje stájového chovu mezi panelovými domy, uvědomil jsem si nechutný systém, který byl na nás uvalen a dokázal mi zpřístupnit svoji mysl a oprostit se od běžných schémat myšlení. S odstupem času tyto psychonautické výlety také odsuzuji jako nebezpečné a určitě bych masově nedoporučoval, protože ano - to co by jsi mohl/a potkat ve své hlavě by nemuselo být pro zbytnělé ego zrovna příjemné.

Jako když při velkém úklidu odtáhneš po letech i tu postel, kterou jsi vždy opomíjel/a a z toho pohledu na všechen ten nahromaděný prach a bordel se nedokážeš vzpamatovat. Víc o tom nemá smysl říkat.

Už to nepraktikuji, není potřeba. Každý rok v lese na ně narážím a oni se na mě usmívají, stejně jako já na ně.

Snad mě nezlynčuješ, že jsem i tímto obtěžkal tvůj prostor - pokud ti to vadí zmažu.



No a nakonec:

Zaujal mě tvůj příspěvek, samozřejmě vlastně skoro všechny, ale teď mám na mysli komentář o 5G a jeho externí GF blokaci, či zmírnění výkonu a tedy dopadu na okolí, lidi.

Řekl jsem si, že až ti někdy budu psát - vrátím se k tomuto.

Začal jsem si zhruba před dvěma měsíci jen tak mimo jiné uvědomovat, že přestávám cítit depresivní uměle vyvolanou nejistotu a tupě tepající "vlnky" v hlavě pod a okolí vysílačů. Samozřejmě jde o vzdálenost a četnost těchto zařízení v mé blízkosti.

Nicméně pravda je taková, že minulí rok touto dobou bychom si spolu mohli zahrát tu dětskou hru Slepá bába.

Odvezla by jsi mě na nějaké místo, zavázala mi oči šátkem, párkrát semnou zatočila a já bych ti s velkou přesností během chvíle ukázal prstem své ruky místo odkud to ke mě přichází - ve většině případů by si viděla nejbližší nádherný a majestátní 5G vysílač.

Toho času mě to dostávalo dost do kouta a už, už mě napadalo jak to alespoň na pár hodin sundat třeba vzduchovkou, nežli přijde svědomitý opravář a opět to těm idiotům zprovozní, protože by v tom náhlém zmatku, bolestech a křečích začali vypadávat dezorientováni z oken, mlátit hlavami o zeď, klopýtat do silnice a chytat záchvaty neutišitelné paniky.

Kdybych byl jejím majitelem, v tu chvíli bych to udělal, protože mi vadilo trávit čas i na balkoně - musel jsem se soustředit na místě, kde jsem si chtěl odpočnout.

No a pointa je taková, že jsem se začal smiřovat s "vysvícenou hlavou".

Tvoje informace mi dává pozitivnější naději.



Děkuji ti.


Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tommo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter