Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.5. (20:28:05)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.6. > PřilítliMimozemšťani> 








Pod tím článkem na tadesco se v diskuzi odráží taky základní přístup k míře násilí, která je v článku vyjevená – že se někde bude popravovat půl milionu nějakých zajatců, nebo že se budou popravovat doktoři a sestry.
V diskuzi se potýkají dva názory:
„Nevím, jestli souhlasím s dalšími popravami a zabíjením. … Popravy patří do minulosti, nikoliv do Nové Země.“ versus „Nezapomeneme, neodpustíme a nevím jak a kdy, ale pomstíme se.“...“Ono moc soucitu a humanity je někdy kontraproduktivní, když váš protivník je bezcitná zrůda.“

Je fakt, že kdo nezažil míru násilí realizovaného satanisty, ani skrze „mind controll“ jako já, ten asi nemůže pochopit tu touhu zabíjet.
Je „normální“ se vůči tomu vymezovat, pohoršovat se a tvářit se humánně. Ale je to špatně. Normální lidi nemají vůbec žádné právo toto posuzovat, tedy ti, kteří to nezažili, kteří nemají s bojem proti satanistům vůbec žádné zkušenosti a nebojovali proti nim v realitě, nebo alespoň parapsychicky, čarodějně, jako já.
Kdo je poznal a musel se potýkat s jejich bestiálním násilím, ten je chtěl definitivně zlikvidovat, bez jediné slzy a dojetí a pocitu viny. A taky si v sobě nesu určitou přísahu, že nezapomenu a neodpustím.

Sama jsem si sáhla na extrémní stavy ohrožení, nenávisti a války proti nim, kdy bylo jediné moje přání je zabít, zlikvidovat. Netoužila jsem po jejich mučení, jako jim nějak způsobovat bolest, protože jsem si byla jistá, že jsou to bytosti, které nemají lidskou podstatu a mučení jako takové je buď zábava narušených sadistických úchylů, nebo je to zoufalý krok k vynucení změny, doznání, zformování dané osoby a obnáší to víru v poučitelnost/změnitelnost dané osoby.
Oni se na mně dopouštěli mučení, na psychické a energetické úrovni, ale já po tom naopak absolutně nijak netoužila. Chtěla jsem je jen zabít, zbavit reálného života a ideálně je vymazat v časoprostoru, tzn. ukončit veškerou jejich existenci v nekonečnu, věčnosti a bytí.
Veškerou svoji zabijáckou sílu jsem vymlátila ve válce a dnes jsem ze všeho už taky dost unavená, ale na druhou stranu jsem si vědomá této brutální nenávisti a touhy je zničit a vím, že je svým způsobem svatá, že to je zápal „svaté války“. Ten, kdo nebojoval proti satanistům NWO, nemá právo tento zápal a pomstychtivost odsuzovat.

Popravdě vůbec nevím, jak toto reálně probíhalo, protože to byla pochopitelně válka, která byla v mojí hlavě, veškeré mé vjemy jsou duševní.
Když jsem objevila „kouzlo“ černé díry nekonečna a zjistila jsem, že je to zabijácký princip pro satanisty, vymetla jsem s tím podzemí a kohokoliv, kdo by na mně chtěl sáhnout ve zlém a houpat se mi na nervech a terorizovat mě jsem vystavila vlivu tohoto kouzla.
V dobách nejprudší války jsem jenom zabíjela, nedělala jsem nic jiného, než že jsem touto ničivou energií odpráskávala obrovské množství všelijakých zločinců, co se chtěli bavit týráním mé osoby.
Představovala jsem si to tak, že skrze moje dimenzionální napojení na výkonné technologie a zároveň vesmírné a kosmické síly se v sálech, které byly narvané těmito zločinci, realizují moje plány a vize. Že se tam zhmotňují a realizují moje myšlenky.
S oblibou jsem zabíjela energií, proudem, zkrátka jsem je usmažila spoustou energie, přesvícením. Nebo jsem všude prostorem nechala lítat kulky, nebylo úniku. Případně obrovské ohnivé inferno. Výbuchy, exploze ničivých i světelných sil. Když mělo jít o individuální popravu, představovala jsem si, že tenké lanko ufikne hlavu. Nebo jsem je prostě nechávala zahučet do černé díry bez možnosti návratu.
Zkrátka zabíjela jsem je v duchu, hromadně, plošně, absolutně. Kdo nepoznal jejich násilí, nemá právo toto odsuzovat.
Mým plánem bylo vymlátit úplně definitivně podzemí podle klíče, že přežije jen ten, kdo má spojení se Stvořitelem, tzn. pod tíhou bojové a ničivé síly černé síly nekonečna měli přežít jen ti, kdo obstojí se Stvořitelem, kdo mají napojení a kdo se nebojí stát uprostřed takové síly.
Takto jsem bojovala asi třičtvrtě roku v kuse, zajímalo mě jen jediné – vymlátit a vylikvidovat podzemí, zničit všechny ty „vojáky“ zapojené do těchto psychoprojektů, aby zemřeli všichni do jednoho, kdo se hrabou v jakýchkoliv přístrojích, které jsou napojené na mind controll a aby přežili jen ti, kdo jsou toho hodni a jsou na straně GF a vyznávají zákony jednoty, tzn. mají srdce aktivně spojené se Stvořitelem a mají čisté srdce a nemusí se bát nejvyššího kosmického vědomí.
Vůbec nevím, jestli se to skutečně někde realizovalo, ale i kdyby ano, nelituju jediného, kdo tam zemřel. I kdybych duševními metodami ve vztahu s technologiemi pozabíjela tisíce, statisíce, miliony, necítím sebemenší vinu a vím, že jsem udělala správnou věc.
Pro mě bylo podstatné, že to funguje a že tím, co dělám, mizí nepřátelé a sílí Galaktická federace. Že doopravdy bojuju ve svůj prospěch, že to funguje, že získávám prostor k životu.

Spíš si říkám, že těžko říci, o co přesně šlo.

Protože něco mohly být skutečně osoby napojené na psychotronické projekty skrze nějaké technologie a byli spíš jen takoví řadoví „operátoři“, spíš jsem z nich měla dojem buď rozjívených magorů, které fascinuje možnost mít někoho na vodítku, případně to byly nějaké jednotky, které mě měly k něčemu násilím donutit. Ty jsem nevnímala ani jako individuality, prostě jsem je zabíjela jak hmyz a i kdyby to vše byla absolutní pravda, říkám, necítím sebemenší vinu.

Dále ale v tom byly určitě mimozemské potvory a také všelijaké dimenzionální brány, takže je možné, že třeba mimozemské potvory zahučely do dimenzionální brány, že je „sežrala“ černá díra, nebo tu bylo případně zvyšujícícími se frekvencemi ozdravující se planety dosaženo prostředí, ve kterém ty mimozemské a dimenzionální zlé entity nedokázaly dále přebývat a tedy se pustily. Nebo opustily tuto planetu, protože tu pro ně začalo být velice nepohodlno. Případně byly zajaty a odvezeny Galaktickou federací, či dalšími nadřazenými inteligencemi zde působícími.
Věřím, že některé entity, které patřily k vesmírnému viru skutečně úplně zanikly, přestaly existovat minimálně v naše vesmíru.
Což je maximální „území“, o které se starám. To, co je za hranicemi našeho vesmíru, už nechávám Stvořiteli, kosmickému vědomí, mnohem vyšším entitám, inteligencím a mocnostem.

Přičemž v této události určitě docházelo k vzájemné interakci mezi několika vesmíry najednou, protože tu fungovalo jakési hyperdimenzionální zařízení, které házelo celým časoprostorem.

Je veliké štěstí, že se všechny ty surové války vyřešily tak, že tyto zlé násilné entity byly skutečně poraženy, že „masa“ zla je pryč, je mi jedno, jestli byli usmaženi proudem, nebo shořeli, nebo byli odvezeni, nebo byli vtaženi do jiného vesmíru – hlavně že jsou pryč.
Také jsem vymlátila veškerou svoji nenávist a zabijáckou vůli, už jsem z toho doslova unavená, ale ač bych se do toho nerada jakkoliv vracela, jsem si skutečně vědomá toho, že nikdo nemá právo se pohoršovat nad těmito stavy, pokud ty boje sám nezažil.
Bojovalo se skutečně proti „zrůdám“.

Jde o to, že celé to násilí a zločin, který byl na nás páchán, je větší, než je lidský rozměr. Není možné se plnohodnotně ani pomstít. To je jako když člověk sadisticky zničí mraveniště a pak ho někdo zastřelí. Ten mrtvý padne vedle utýraného mraveniště a mravenci, co přežili, si do něj půjdou štípnout a kousnout. Můžou se uštípat a ukousat, ale už se „nepomstí“. Mohou akorát docílit jen nekonečné únavy.
Tak na tom jsme, jako ti mravenci.

Navíc je tu další věc a tím je fakt, že některé ty bytosti, co jsou špičky zla za „lidi“, tzn. dají se považovat za lidské bytosti a v lidské inkarnační příslušnosti, nebo případně mimozemské bytosti s duchovní humanoidní příslušností, kde se to nedá vysvětlit stylem, že je to divná degenerativní reptiliánská, nebo šedivácká příšera, jsou tak divné a degenerativní „duše“, že ve skutečnosti není žádoucí to připravit o život.
Tím by se ta příšera, která je mnohdy součást vesmírného viru, něco jako extra radikální toxin, dostala inkarnačně znovu do oběhu v galaxii. Prostě by se ta zrůda inkarnovala někam znovu. Je výhodné to chytit zavřené v hmotné fyzické inkarnaci. Je žádoucí to zejména odvézt z planety a někde to spolehlivě izolovat a vyšetřit. Často se odváží i z galaxie do speciálních zařízení, která jsou mezi galaxiemi, případně se může stát, že to bude odvezeno i z našeho vesmíru.
Může jít ve skutečnosti o příslušníky jiných vesmírů, které tu působí toxicky. Může jít o následky nějakých dimenzionálních pokusů, kdy došlo k prolukám vesmírů, ke kterým by jinak nedocházelo.

Věci jsou zkrátka velice složité, i co se týká „pomsty“ a „nápravy“.
Ta představa, jak je někde ukryto 500 000 nějakých zajatců, které bude jakási Aliance popravovat, mi v tom popravdě moc nesedí.
Umím si představit jakési množství nějakých „velkých zvířat“, která budou popravena aktivními vojáky té případné Aliance, kteří se museli podílet na bojích proti těmto zrůdám. Jako „motivace“ a zadostiučinění to skutečně může fungovat, pro nasycení touhy po krvi nepřátel. Každý, kdo proti těmto sviním někdy bojoval, měl touhu aspoň jednoho z nich ručně podříznout.
Ale 500 000? To už „ručně popravovat“ je poněkud na blití, je to obludné množství.
Proč to neproženou někde elektrikou, nebo nenechají projít rámem, který je zabije a dematerializuje?
Prostě ta ruční „poprava“ zní dost divně a hlavně to množství je poněkud neuvěřitelné. Při takovém množství by jakékoliv takové „spiknutí“ okamžitě selhalo.
Spíš je v tom podivný efekt, že někdo bude „souhlasit“ s velice podivným počinem, kdy jakási nikým nikdy neviděná a nedokázaná organizace zabíjí někde za zavřenými dveřmi jakési statisíce až miliony údajných zločinců. Celé je to imaginární.

Doopravdy nevím, kde je realita o těchto věcech a ani už nevěřím, že to kdy bude odhaleno veřejnosti, že se někdy veřejnost dozví pravdu.
Protože veřejnost je extrémně tupá a satanismus ji nevadí.
Nikdy nevěřila v satanisty, v boj proti satanistům, nepochopila reálnost NWO, ani odboj proti tomu. Přes všechny ty covidy a ukrofašisty a další velice křiklavé „hry“.
Ani nepřijala nutnost spirituality, nebo nezačala brát v úvahu mimozemské civilizace.
Zkrátka, této kvalitě se nic odhalovat nebude.
Toto lidstvo bude zredukováno a možná že jednou, v budoucnosti, až tu zůstanou jen lidi, se kterými se dá vůbec alespoň na nějaké elementární úrovni komunikovat, se zkontaktujeme s GF a snad se ještě dočkáme nějakého zpětného odhalení, jak věci byly a co se tu dělo.
Zřejmě je to celé větší věc, než co by mohlo pochopit naše „mraveniště“ a tak to zůstane prostě jen v hlavách bláznů.
A ty, co to nezajímá, spláchne čas a ty, co mají tvořit budoucnost nového věku, to třeba nemá pro svou zvrácenost zatěžovat. Je fakt, že jestli jsem já mimozemšťanka z GF v uměle zařízené inkarnaci do této rasy a možná mám i přeleštěné DNA, tak nemůžu chtít, aby toto chápalo „lidstvo“.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter