Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 16.9.
Ludmila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.7. > PřilítliMimozemšťani> 



Mně to už s žiďákama a antisemitismem přijde už takový trapný ... prostě je to už rozklíčovaná záležitost. To můžou dojemně kvičet a kopat, ledacos se jim nevede, teď ten Trump, prý ledaskdo po tom nevydařeném atentátu spáchal sebevraždu ... inu i v poli se ulevilo.
Jak ví bulvární svině a kdekdo, je třeba si dávat pozor na formulace. Takže jestli chce zase nějaký pan doktor dělat antisemitské soudy, hodně štěstí.
Nene, já nemůžu za to, že Jehova byl Mengele, jen ať se svatoušci rozkoukají.

Stejně se vše nyní svírá v principu Jednoty. Kupř. Bůh a Satan a jejich jednota. Jede to ve dvou verzích zároveň - v té hodné verzi od GF i ve zlé satanistické verzi od NWO.

Zlá satanistická verze od NWO je o tom, že svatý stolec, papá, papež má sem tam divné satanské vejšlepchty, nosí si roucho s divnými mimozemskými motivy a všeobecně se podle notiček Vatikánu připravuje na velké odhalení. Kdy by se ukázalo, že Bůh - Jehova - je vlastně i Lucifer, zkrátka že je to zlá mimozemská entita, která vyžaduje lidské oběti a zastrašuje člověka z pozice moci a jasně zdůrazňuje svoji nadvládu.
Tzn. došlo by k perveznímu a zvrhlému propojení Boha a Satana - dobra a zla, veškeré pojetí sakrálních hodnot, posvátnosti a spirituality by se rozemlelo na sračky v děsivém satanistickém převratu.

No, jenže GF zahnala Drakoniány a už jen vaří chazarské žiďáky a podobnou satanistickou verbež ve vlastní šťávě, tak se děje zároveň i osvětlování situace a příchod poznání a nových náhledů, takže se ukazuje propojení Boha a Satana a jejich jednoty skrze zlepšené chápání kosmologie.

Jak jsem již mnohokráte psala, pro mě Satan není zlo, ale kosmický princip, je to stráž černé díry, kosmického fyzikálního i spirituálního úkazu, který slouží k odvádění bordelu z daného celku, kam dosahá a zároveň ke zničení a transformaci.
Když Bůh jakožto síla Lásky, světelných sil, je opačný princip a se Satanem tvoří jednotu, rozvíjí dynamiku jakéhokoliv celku.
Plus a mínus. Duální principy, kde jsem viděla a zažila, že Satan a Bůh jsou jednotný duch, tzn. Satan jako černý mínus má totožnou kvalitu jako Bůh bílý plus. Jde o stejnou bytost ve dvou pólech.
Je to v podstatě fyzika.

Takže pointa je že Bůh je Satan a Satan je Bůh. K tomuto principu se vše uzavírá, satanisti mají svoji verzi.
Protože je to kosmologická realita a my máme mytologii překroucenou tak, aby byl Satan chápán jako odpůrce Stvořitele, tak to může vypadat i kapku děsivě.

Co se týká kyborg zločinu z jiného vesmíru, vesmírného viru, satanistického jevu, který řídili Drakoniáni v neprospěch lidstva a planety, který zastupuje pozici "Satana", ač je to tak nesprávně, tak toto zlo bylo poraženo během kosmické čistky.
To je doopravdy zlo a není to archetyp, archetyp je Nicota, což je stav ke kterému působení tohoto vesmírného viru vede.
Není to ale stejná veličina jako Satan a je to postradatelné, škodlivé a určené ke zničení, protože to ve vesmíru působí jako nemoc, je to odpůrce Stvořitele, porušuje to jeho dílo.

Takže tak, mě k soudu nikdo nepovede. Jednak to všechno přečíst by znamenalo přepis mozku žalobce a jednak jak se hádat o tom, jestli je ten Jehova doopravdy vesmírná kurva, nebo ne?

Zatím to jednoznačně vypadá tak, že žiďáci milují všechno obráceně a nenávidí spiritualitu a zdravý rozum. No proč asi, že.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter