Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 16.9.
Ludmila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. > PřilítliMimozemšťani> 




Dost mě ničí tvrzení, že jsme kultura založená na "židovské tradici", resp. na "židokřesťanství".
Ale asi fakt jsme.
Protože všechny ty pokřivené prolhané struktury, které dnes obsedají cokoliv, od parlamentu po divadla, jsou režimní sprosté pronacistické a prožidovské držky v pruhovaných tricích, s ostrými rypáky, s image městského šálečkoidního židoksindla.
Prostě bouhužel, všude jsou židi, vládnou židi. Všechno prorežimní kurvy s ukro vlaječkou. Kdyby se jim udělal profil, tak se určitě zjistí, že jsou to židi, nebo položidi, nebo nacisti, nebo aspoň křesťani. Určitě mezi nimi nejsou žádní ezo a slovani.
Jenže na světě nejsou jenom židi a to si tyto struktury neuvědomují.
No až jednou nebudou, ta mě chybět doopravdy nezačnou.
Měli zmizet už ve 2. století.

Zlo má prostě svoje jméno - židonacismus. Už dávno se to logicky nevylučuje. Zlo se moc hezky spojuje a spolupracuje, pětikolka, nacisti a žiďáci, těm to jde ....


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter