Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 20.9.
Oleg
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.8. > PřilítliMimozemšťani> 







Když se člověk probírá sociálními sítěmi, tak mnoho lidí tvrdí, že to video nevytvořila AI.
Rozhodně však, kdyby to bylo tak, jak tvrdí Šilhová, že Pekovou skutečně navštívila a tam natočila toto video, které by tedy bylo pravé a Peková to nyní odmítla a prohlásila, že Šilhovou nezná a to video je Deep fake, tak pak by byla naopak Peková mega svině až to volá do nebe, protože tím svrhla do propasti nevinnou pomatenou Šilhovou.

Takže kde je pravda je otázka, jedna z těch dvou je mega svině, případně v tom skutečně figurují zakázané technologie NWO.
Protože třeba u Jáhla je o tomto diskuze a tam se najdou všechny ty perly kupř. toto:
"Takové video od AI? Na úrovni dokonalého filmu , dokonalé lidské plačící tváře a dokonalé psychologie? Tak dobrá AI ještě není. Jedině nějaká tajná technologie NASA. A určitě by NASA stálo za to tohle vyvalit kvůli esovelehvězdě Soně Pekové. V nejznámější esozemi na světě České republice."

No, to je právě ono, že těm organizacím NWO toto skutečně za to stojí, mnohem víc než cokoliv jiného. Protože kdyby lidi pochopili, co se tu děje a jak je to s těmi mimozemskými rasami, tak by je to svrhlo, protože lidi by se domáhali jasného civilizačného kontaktu s "našimi dobrými bohy". Proto "zlá božstva" NWO šílí a dělají přesně takové kousky, které bezvěrcům připadají jako absurdní.

Ale což, kdo v tom nejede a tyto věci nechápe, ten toto nepochopí. Já věřím v tu depopulaci, jak to má v plánu GF. Oni na tom trvají, natvrdo s tím počítají, takže skutečně není nutné se tímto nervovat, že bandy takových ignorantů nás udusí a nastolí kyborg dystopii. GF je svrhne, kdyby se jim to podařilo, tak jen na krátko.
GF zkrátka vyhrála ten základní boj, Drakoniáni, Reptiliáni, šediváci a podobně odešli a už sem nemají žádné vstupy. Minimálně v tom psychotronickém slova smyslu.
Galaktická mafie se tu do jisté menší míry stále udržuje, ale jejich vliv taky opadává a celý tento případ Peková - Šilhová mi připadá, že toto je toho projev.

Pokud má Peková pravdu a nelže, že s tím nemá nic společného a Šilhovou nezná, může to být dokonalý Deep fake od NWO, s technologickými možnostmi, které běžná vědecká obec ještě nezná. Že by jim to za to stálo, je jasné každému kdo není ignorant a fakt nevěří na žvásty starého věku o materialismu a církvi.
Šilhová toho může být oběť, protože jestli se rozhodla galaktická mafie se vším estrádně zatočit, než se složí a vypadne, tak mohli Šilhové představit dvojnici, klon, nebo babu s gumovou maskou na hlavě.
Stejně tak Šilhová může být dokonalá podvodnice, která je třeba i nasazená od NWO, kdo ví.
Už mám všech těchto blbečků fakt plné zuby.
Stejně ale tak Peková může být nehorázná svině a prostě tu Šilhovou podrazila, když ji došlo, že tyto přiblblé žvásty jsou pro ni do budoucna nevýhodné.

Těžko soudit. Těžko vědět, komu věřit.
Další věc je, že někdo od NWO si mohl Pekovou, nebo Šilhovou vytipovat, že viděl že melou sračky, vaří z vody a samy nemůžou věřit těm blafům, co šíří a že jsou kousek před zhroucením a že nevědí kudy kam.
A navštívil je a nabídl novou cestu a pořádný balík. Nebo je něčím zastrašil.
No a jedna z nich tu druhou prostě podrazila.
Nebo je to celé věcí pouze a jenom Šilhové.

Vážně těžko říct, ona stačí jedna prokroucená svině, která může mít ještě pokřivený smysl pro realitu a nadělá škody jak pár atomových bomb.








<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter