Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 20.9.
Oleg
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.8. > PřilítliMimozemšťani> 








Časově se velice těžko dá něco předvídat, jak co bude. Možná by se dalo vypočítat, za jak dlouho padne evropská civilizace, protože dle všeho jedou všelijaké zrůdnosti jako např. Kalergiho plán.
Kupř. bílí mladí dnešní doby nechtějí mít děti, nějak s tím nepočítají. Já se jim nedivím, narozdíl od mnohých jiných nebudu vykřikovat, jak jsou ti mladí hrozní a jak nic nevydrží. Nejsem debil, co nevidí svět kolem sebe, kde už minimálně od 1989 jede brutální a nepokrytý pokus o likvidaci čehokoliv dobrého a funkčního, plus je do toho nechutným způsobem zapraseno veřejné prostředí slizem, perverzí, horory a nacistickým myšlením. Generace dospělých s tím absolutně nic nedělají, ale pak se strašně diví, co dneska z dětí vyrůstá. Ať si dají pár facek.
Takže z dětí vyrůstají narušené trosky, které zažily příšerné děsivé dětství, aniž by si toho někdo všimnul, nebo to bylo jakkoliv dokazatelné, neexistuje veřejná debata na to téma, protože to neexistuje přece a staří to neznají, protože měli jiné podmínky, když vyrůstali a jejich mozečky si tento fakt nejsou schopné zpracovat.
Takže se mladí logicky rozhodnou, že do takto divného zvráceného světa nebudou přivádět děti a taktéž se odmítnou honit jak idioti s vyplazeným jazykem za nějakým šéfíčkem v korporátu. Taktéž se odmítnou zabývat skutečně namáhavou prací, natož aby jejich ručičky něco dělaly.
Vzhledem k tomu, že jsou to více než dříve jedináčci s ukvičenou matkou a přiblblým otcem, kteří se rozvedli, když bylo jedináčkovi 4 - 5 let, tak je jich i málo a ještě se nebudou množit.
Taky, než si korektně vyjasní, co mají mezi nohama a jestli to koresponduje i s tím, co mají v mozku .... zkrátka zapomeňme na početné budoucí bílé generace a důchodový systém.

Na západě to zaberou muslimové a tady, pokud budeme mít štěstí a ještě něco jako zbytek národního povědomí, tak se tady utvoří středo-východní koalice států, která je spřátelená s Ruskem a od západu se nějakým způsobem izolujeme.

Nyní nám tady příznivci západu dlouhé roky nadávali do neodpovědných hajzlů, co zabíjí babičky odmítáním očkování, nebo jsme byli za nedemokratické dezoláty, kteří když tak chtějí obdivovat Rusko, ať se tam odstěhují.
Tito ale taky mají báječnou možnost se vystěhovat do svých zemí zaslíbených.
Co třeba do Vídně? (1/3 muslimů v základních školách)
Do Londýna, Paříže ( zhruba to samé)
Do Izraele ve válečném stavu?
Jen ať jdou.
Časem odtamtud utečou, pokud se nepodřídí muslimům.


Nenávist mezi starými zastánci tupého materialismu a bílého koloniálního dědiství nyní v sobě mají spoustu vaxů, jsou přibiti k Matrixu a čím dál agresivněji útočí na ty, kdo to tak debilně jako oni nemají.
Toto bude podle mě jenom horší a horší.
Už se nikdy vody a krev nesloučí, už nikdy společnost nebude jednotná, rozpadá se kolektivní chápání společnosti, skupiny si přestávají rozumět. Nastoupila kolektivní tupost a ztráta hodnot.
A to se bude prohlubovat.

Protože systém je špatný, prohnilý, iluminátský, satanistický a žádné dobro v sobě nenese.
Děje se Kalergiho plán + celkově plán NWO na vyvolání velké světové války a celkové zkázy světa.
Proto je podporován materialismus a tupost na všech frontách.

Proto kupř. tak zoufale chybí informace ve věci mimozemských civilizací a magie a mystiky, okultismu a technologických celků spolureagujících s vědomím.
Jenom to Amenti je poskytlo, jinak nikde nikdo nic. A jít s takovou zkušeností bez jediného informačního zdroje je vážně extrémně těžké a věřím, že Poselství Amenti zachránilo Strážcům hodně dušiček.

No, tak vzhledem k tomu, že se cíl té mise povedl a planeta se stěhuje do světelných sfér a zlé mimozemské rasy sem již nemohou a nemohou tu psychotronicky řádit, tak ti, kdo jsou hodni duchovního postupu by již měli vydržet a zkrátka se přidržovat planetárních energií a nechat se tímto měnit k lepšímu.
Je tu předpoklad, že zbytek společnosti půjde už jen dolů, nemají vůbec nic, co by je drželo nahoře, nemají vůbec žádnou ideu, ani filosofii, důvod, proč se chovat jako člověk. Začnou se rozpadat na zvíře, u mnohých z nich je to už vidět. Sice jsou oblečení a matlají placičku, ale jsou to už opice a ne lidi.
Takže je třeba se držet toho nového, co tu vzniklo během SAC 2000-2022, držet se těchto nových hodnot a energií, to táhne "do nebe" a umožňuje si to udržet kompaktní lidskou formu vědomí.
Jakmile skupina spojená s planetárními silami vydrží, časem bude silnější, než skupina, co degeneruje podle plánů NWO. A pak převezmeme svět a navěky skončí éra tupounkého materialismu a ještě přiblblejších náboženství.

Je tedy možné, že do toho ještě zasáhne GF s tím depopulačním zábleskem, jak říkají.
Je to možné, třeba skutečně není čas nechat tyto procesy naturálně běžet bez urychlení.
Oni stojí o to, aby s námi byla jasná a spolehlivá domluva, že se proti nim nespikneme a bude u nás záruka, že vůči nim budeme loajální. Což ti, kdo s nimi prošli válkou určitě budou. Ale co s těmi vychechtanými bezvěreckými ksindly, kteří jim milerádi bodnou kudlu do zad?
Proto asi záblesk.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter