Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 20.9.
Oleg
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 21.7. (09:37:39)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8. > PřilítliMimozemšťani> 










GoshaTV1 - PŘEKVAPENÍ: MUDr. Soňa Peková mi řekla PRAVDU!! 💥 Záhada tajemného videa VYŘEŠENA!💥 28. 8. 2024
https://www.youtube.com/watch?v=SYcutrFf-ZM

Igor Chaun se naštěstí probojoval až k pravdě. Peková lhala a nakonec přiznala, že to video bylo skutečně natočeno u ní, řekla to Chaunovi do telefonu.
Je moc dobře, že se do toho pustil, protože jinak by se pravdu nedozvěděl nikdo a bylo by kolem toho spousta spekulací. A vzniklo by mnoho zla. Udělal velice dobrý skutek.

Takže výsledek je takový, že Šilhová je šílená, ale není podvodnice. Peková není žádná morální a intelektuální a duchovní ikona, ale je schopná velkých podrazů.
Je lepší vědět, jak věci jsou, než vymýšlet, jak rafinovaná je Šilhová mrcha a s kým se spolčila a jak Peková pronásledovaná Allatrou je terorizovaná vysokovyspělými pro veřejnost nedostupnými technologiemi umělé inteligence.

Stejně je to šokující.

Myslím si, že to moje hnusné a naturální vyjádření, že galaktická mafie vzala dvě krávy a třískla jimi o sebe je bohužel pravda.
Zatím mi to přijde tak, že Peková chtěla asi nějak podpořit tu Šilhovou, nějak nezávazně, jak to vypadá podle uveřejněných zpráv mezi nimi v Chaunově videu, ale Šilhová, protože je nevyzpytatelná a šílená a řídí se svými poradci ve své hlavě až do takové míry, že se chová jako jejich dokonalý nástroj a vynechává svoji osobnost, tak Pekovou vlastně přepadla a svým šíleným chováním zmanipulovala. Ženské si asi něco řekly, zablbly si, Peková se dostala do nějakých bláznivých emočních stavů, vzniklo to video, kde má děsivé černokněžnické výjevy na obrazech a bláznivé žvásty o velkém vysvobození a všespáse a Šilhová to potom, možná bez její autorizace a dodatečného souhlasu uveřejnila s ještě šílenějším vyzněním, než jak to třeba původně vypadalo.
Když se toho chytly všelijaké bezvěrecké hlavy bez jakékoliv shovívavosti, tak se Peková asi nasrala, řekla si, že za dobrotu na žebrotu, že se původně pokoušela pomoci nějaké ženské, která se ukázala šílenější, než co ona čekala a teď z toho má takový průšvih a tak to všechno sprostě popřela.
Ve výsledku se zdiskreditovala absolutně.
Bohužel.

A už mám dost těchto ženských, co lžou jak když tisknou a vše svádějí na boj globalistů proti nim, aby nemusely přiznat, že někde vystrkovaly prdel, nebo říkaly totální žvásty.
Svině.
Toto se nedělá a toto neodpouštím.
Protože NWO skutečně zničilo a povraždilo spoustu lidí, kteří narozdíl od nich nebyli lháři.
To je vidět, jak Křešová, nebo Peková přistupují k tomu boji. Maj ho na vytírání prdele.

Já tedy naštvaná jsem.
Protože všechny tyto pitomé kozy z toho všeho dělají frašku. Jakej záblesk, jaký 2025? Nic se nestane, svět půjde dál. Bez zázraku. Zázrak bude spočívat v tom, že lidstvo časem vychcípá, to spasí tento svět. Ze zbytku se konečně vytvoří něco jako lidská populace.
Staly se velké změny a skutečně se nyní v srpnu ustálilo zemské jádro. Ale všechno jsou to energetické a informační změny, resp. jsou to záležitosti nějaké mimozemské psychotronické technologie, nějakých energo bodů, jakýchsi dimenzionálních bran.
Šlo hlavně o to, aby sem už nesměly zlé mimozemské rasy a to se naplnilo.
Já to vnímám - poznala jsem iluminátské šmejdy s mimozemskou psychotronikou, plazoidní útoky, odporné hmyzí a šedivácké projekty, taky jsem poznala mondénní hajzly z galaktické mafie a taky konečně "dobré bohy" Galaktickou federaci.
Mám přehled. Myslím že dokážu otipovat. Zlo parazituje na naší shovívavosti.
A nyní evidentně už začíná končit i galaktická mafie a ta nepochybuju má na ezoterické scéně drtivou většinu.
Protože budou muset odejít a oni to vědí, tak začínají pokládat svoje loutky, prostě budou asi rozehrávat tyto hry, ve kterých se o sebe takto nechutně roztřískají všechny jejich loutky a náležitě se zdiskreditují.

Všechny ty láskoprdný sluníčkářky, co melou nesmysly na facku se asi nějak rozplácnou, všechny ty debility, co non-stop diskreditují veškeré snažení Strážců konečně zmizí.

Chaun odhalil, že Šilhová je doopravdy blázen, tedy on to neřekl, to vyplynulo samo z toho hovoru. Takže baba nesmí být považována za podvodnici. Je prostě blázen, co udělala ze svého těla pouhý nástroj pro nějaké parchanty asi z galaktické mafie.
Peková se rozflákala sama, její reputace definitivně odešla. Škoda, odbornice s tituly, bojovnice proti vakcínám a takto dopadne.
Možná měla původně dobrý úmysl, ale když nepozná, že Šilhová je blázen, tak je sama blázen a bůhvíco s ní šije.

Galaktická mafie bude muset odejít, tak si se svými loutkami ještě zle pohraje.
Ezo scéna se asi definitivně rozpadne, protože nepochybuju, že galaktická mafie tvoří 90% všech těch žvástů.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter