Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 22.11.
Cecílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.10. > PřilítliMimozemšťani> 






Chci už vidět nějaký pozitivní posun, už vše trvá dlouho. Satanistické západní zrůdy se mi předvádí před očima celý život, s těmi jejich "vyspělými hodnotami". Likvidují hospodářství, lidi, všechno dobré zmrvili matlací placičkou, všude jsou jen židovské hodnoty, máme se posrat ze židů, milovat Izrael, nejhorší genocidní útvar na světě ... zvracím z toho a chci vidět konec a pád této zrůdnosti, toho satanistického šklebu, té nehorázné sprostoty.

Západ a jeho vyspělost a hodnoty jsou plně závislé na existenci míst na zemi, kde nejsou dostatečně silní, aby se ubránili, aby tam mohli "západní vyspělí lidé" přijít rabovat, krást, znásilňovat, zabíjet, vykrádat zem a zneužívat lidi a pak se tady mohli v Evropě tvářit jako útlocitné chudinečky, jak dbají o ta lidská práva.
A jak "strašně moc dřeli" a "jak jsou humanitní" a jak jim "záleží na demokracii".

Teď, když se osvobodila i Afrika, tak zdá se chudinečky západní asi končí a objevuje se jejich skutečná podoba - duchovně nevyspělé zrůdy, líné piče co mají v hlavě nasráno, debilní vidláci co chtějí zabíjet krávy kvůli CO2, všechno tupý odpad řízený svými satanistickými elitami. Hlavním náboženstvím je tu satanismus, materialismus, 3D omezenost, která umožňuje "humanitu", protože to je skutečně jen pro lidi s omezeným myšlením. Jakmile má někdo rozměry, tak ty prolhané žvásty nemůže vystát.

A Izrael JE zločin, nazdar. To mi nikdo nenakecá, základní logiku NIKDO převracet nebude, ani Beník, ani žádný jiný hovado. Židi jsou zločinci, ne Palestinci. Židi se začali roztahovat a dělat genocidu, ne Palestinci. Židi jsou problémoví celá tisíciletí, ne Palestinci. Židy všichni nenávidí, ne Palestince.
Ty svině musí zařvat a vypadnout z Blízkého východu.
Tak ať se zamyslí, proč jsou pořád pronásledovaní.
Ty důvody tam jsou, že - jsou prostě satanisti, jejich bůh Jehova je svině, zločinec a kyborg zrůda.

Alláh je fajn, to má civilizační a galaktické hodnoty, toto božstvo, příslušné energie a filosofie. Nesnáší Jehovu. Však ono se to projeví, kdo vyhrál galaktickou válku o tuto planetu.
Už mám těch satanistických zrůd, jak nám neustále lžou do ksichtu a všechno převrací plné zuby. Všechna média u nás řídí oni, všude lžou, všude mají svoje "lidi".
Odporné materialistické bezvěrecké svině.
Myslím si, že sem Islám úplně nedojde, ale v Evropě by měl právoplatně vyhrát a stát se hlavním oficiálním náboženstvím. Evropani se stanou druhořadými. Však jsou to satanistické svině, co si nevšimly, že jejich věhlas je dílem zločinu, když jejich předci vykořisťovali a zabíjeli celý svět, že? Jakto, že si toho nevšimly? No protože jsou omezené materialistické satanistické svině.
Těm Islám pomůže. Křesťanství nikde není, nebo jestli je to jako o tom chovat se jak pohlavní orgán a chodit do kostela, tak asi je, ale ta víra je bezfunkční.

V Evropě je reálně aktivní bezvěrství a satanismus.

Nakonec se zabývám i tím, co je skvělého na těch "mírumilovných náboženstvích". Možná, že absolutně vůbec nic. Třeba jsou to jenom totální žvásty. Kdo byl Ježíš Kristus? Nic se o něm neví, nějaké ideologické žvásty jakýchsi dementů, to se nedá brát vážně. Byli doopravdy 3, jak tvrdí Poselství Amenti? Umřel na kříži Kristus, nebo Jidáš? Doopravdy může někdo odpustit židům? Proč by to dělal?
Co bylo to nanebevstoupení a hlavně - kdo se má takovými dementními kokotinami zabývat?
K čemu ta "láskyplná ideologie" jako vedla? Nevede náhodou blamcání o lásce a urputná touha naplňovat nějaké vyšinuté ideály pouze a pouze k násilí a zvěrstvům a k ještě horším stavům, než předtím? Dokazují to spousty příběhů, jak dopadly sekty, ale i samotné křesťanství to dokazuje, že to tak prostě je.
K čemu je vyšinutá ideologie bez zvládnutí naturálních procesů?

Islám je lepší - ten se soustředí hlavně na pořádek a udržování rovnováhy, klidně i bez lásečky s useknutou kebulí, ale zdá se, že je to skutečně funkčnější a důležitější, než "láska".
Přijde mi to logické - já tam vidím několik chyb, že chybí reinkarnace a duchovně to ignoruje ženu v mystickém plánu, ovšem fascinuje mě tlak na spravedlivost. Věřím, že je to skutečně lepší náboženský systém, než křesťanství.
Protože je pravděpodobné, že se do lidské rasy dál budou inkarnačně infiltrovat další zrůdy, myslím si, že je lepší je nemilosrdně popravit, než jim odpouštět a k tomu je lepší Islám. Křesťanství ve výsledku svou prolhanou nasládlou demencí všechno rozleptá, ale Islám je schopný udržovat pořádek a řád.

Ať jdou degenerativní europánci už do piči, i se svými žiďáčky zjebanými.
Jen ať to rozseká Islám na maděru.
Už mi prostě vlezli na nervy, tato zkurvená prolhaná civilizace plná satanistických bezvěreckých dementů, co se šklebí do ksichtu. Nevím, jestli by Islám došel tak brutální degenerace, jako církev, že by nakonec došlo k tak odporné katastrofě, že si 3D omezení zaostalci bez metafyzických zkušeností prosadili materialistický ateismus jako základní kámen "vědy". Věřím, že by se jim taková katastrofa nestala.
Takže bude lepší, když se Islám i se svoji schopností sebeobrany více usadí a nakonec si žádný vědecký chlapeček nedovolí špitnout svoje teze o tom, jak je všechno jenom hmota, protože by mu usekli kebuli.
Jsou i jiné hodnoty, než ty západní.
Pro mě jsou západní hodnoty hlavně zlo v podobě zlého materialistického arogantního inženýra. A miluju každého, kdo mu usekne hlavu. Islamista i inženýr mě jako ženu s mými hodnotami a názory nerespektuje a neuznává. Ale islamista je pořád aspoň věřící a to je na něm fajn.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter