Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 22.11.
Cecílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O pohlavním rozmnožování, mimozemšťanech a kyborgizaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.9. (21:49:32)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10. > PřilítliMimozemšťani> 







Tento způsob zničení EU je pro nás daleko výhodnější, než válka s Ruskem. Rusko by tu válku vyhrálo, kdyby se nezapojily atomové zbraně, což je ale těžké uhlídat. Rusko už nemá zapotřebí zabíjet svoje lidi při nějaké frontě na západ a i kdyby, tak fronta, která přešla, vždy dělá škody. V první linii nejsou normální lidé, jsou to psychopatičtí zabijáci, nic jiného jim nezbývá. Takže kdyby přešli přes nás a obnovili něco jako Sovětský svaz, nebylo by to pro nás nic příjemného. Navíc se jim nechce, začali by házet rakety a bomby a vzhledem k tomu, jaký mají arsenál, by byl hřích to nehodit na Londýn a na Prahu a pak by se dost komplikovaně hlídala situace, aby to hned neodpálili všichni a svět pověstně neskončil za těch 72 minut.
Takže díky za bělovlasé kudrnaté andílky, co šlápli západním nacistům na držku a Beníkovi na mozek. Ten rozjel pro nás velice výhodný a o mnoho lepší scénář, jak zničit EU.
Protože tam jde všechno násilí z druhé strany, naše země zůstávají nedotčené a navíc je to všechno daleko víc spravedlivé, přesně podle debilní karmy EU, kdy ji nakonec zničí ti, které nejvíc vykořisťovali a ničili a my budeme chladně a odtažitě, jako vždy z obliga.
Budeme zachráněni pasivní metodou, což je fajn.
Já tedy této verzi fandím a zdá se, že to je ta skutečná verze, která se rozjede, už podle toho, jak mudrci balí a stěhují.

Tak je vše nejspravedlivější.
Co je jisté a je to nutnost, tak likvidace západu a Izraele, zkrátka NWO, to je poraženo. S tím související materialismus, satanismus a arogance západu, tradiční bílý rasismus, žiďáctví, zkrátka toto všechno. Korporátní chlad USA atd.
Dále je jisté vítězství islámu v rámci ideologie svaté války. Což je fér, protože je v rámci náboženských ideologií naší západní poloviny světa nejpoužitelnější.
Dále je také jistý rozmach Ruska a dalších možností nového věku, kdy se spojí nenáboženské vidění, pragmatismus, logika a spiritualita jako taková.
A je dobré to pěkně dotáhnout do konce tak, aby zkáza nešla přes naše území.

Takže tato verze likvidace Izraele a následná muslimská fronta z jihu je pro nás výhodná.

Že je to nekorektní pro satanisty a pro Beníka, je mi jedno.
Já se řídím vyššími zákony a ne slizkým pokrytectvím a zločinem.

EU je banda starých vykořisťovatelských kriplů a dojeli, není fér za ně krvácet, už teď jim platíme elektriku.
Muslimové mají právo je rozsekat.
Izrael je odporná země zařízená sionistickými ksindly švindlováním proti Německu s Británií, pradůvod proč vůbec vznikl Hitler a nacismus, po válce tam jenom terorizovali Palestince, mají na rukách krev, nemají tam co dělat, žádné normální božstvo z GF s existencí Izraele nesouhlasí ... jen ať zmizí z povrchu a ta oblast Blízkého východu se kompaktně zatáhne v državách Arabů.

A naše země je střed Evropy s pulsujícím vysokofrekvenčním proudem holubičích a jabloňových mírových světelných energií a nepotřebujeme tady žádnou spoušť, max zničit rychle a efektivně Prahu.
Takže jo, rozjela se nová verze toho, jak zničit EU a pro nás je to tentokrát dobrá zpráva.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter