Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 1.11.
Felix
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.10. > PřilítliMimozemšťani> 





No a protože tu dochází k tak nesmyslným ideím, hnutím a tezím, kdy si lidi nadšení pro nějakou spirituální změnu společnosti vybrali prolhanou cestu nefunkčních ideologií new age a tudíž nedosáhnou vůbec žádné změny a naopak se velice pohodlně nasune NWO a kyborgizace, tak je na scéně pouze ta depopulace.

Nevím, jak je možné, že já to vidím a jiní ne. Jsem z toho unavená, ale jestli jsem v mládí všude kolem sebe viděla jen čajíčkářské pozéry a inťouše, co se svým obřím egem usilují o nějaké schopnosti a tváří se jak sibyla a protivní jsou jak činže … tak to je ten materiál asi, co se nyní přenáší do 5D a myslí si, že se jim „meditací na třetí oko“ rozvinou nějaké metafyzické dovednosti … cha chá.
Takže si nechávají drnčet do hlavy 5G a HAARP a myslí si, že se tím vznášejí do páté dimenze a že jim vesmír dává zkoušky a oni teď hezky budou pozitivní a budou zavírat oči a nic nebudou řešit a budou pozitivní a tak dál, budou lhát a zavírat oči před realitou tak dlouho, až se jim rozvinou ty metafyzické dovednosti :-D
A takových debilů je neuvěřitelné množství a je to de facto cca 90% ezoterické scény.
Drtivá většina jsou takoví bloudi. K laskavosti, soucitu a obyčejné inteligenci mají zatraceně daleko, hrají si na indické jogíny a lžou.
Kdyby některá z těchto existencí získala reálný metafyzický zážitek, asi by to pro ni bylo příliš velká změna a a šok a zavřeli by třeba konečně hubu.
Ale to nehrozí, při té míře sebeobelhávání a nulové zkušenosti s reálnými metafyzickými záležitostmi, se tito bludaři vznášející se do 5D, kteří si meditacemi aktivují ty schopnosti, (prakticky se pouze přizpůsobují systémům 5G a hrozí jim, že jim pak nacisti z NWO „zapnou“ ty meta – meta schopnosti a budou na dálkové ovládání), dočkají akorát tak toho, že se jim rozpadne společnost před očima a oni sami, protože jsou snad ještě debilnější, než obyčejný vidlák, co chápe jenom hmotu a nic víc, neposlouží jako žádní převaděči do vyšších světů, ale rozšlapaní pod nohama silnějších a bezohlednějších.

No ale to jim patří – vždyť tito bludaři 5D jsou ve výsledku nejhorší nepřátelé našeho projektu. Tato povýšená pakáž, která má pocit, že je něco víc, než obyčejný člověk, nám hážou klacky pod nohy od začátku. Tím, jak se povyšují na lidi, co se museli aktivně účastnit bojů, že bojovníci jsou „negativní“ a nenávistní, kdežto oni, ti lepší lidi, jsou strašně moc pozitivní a chtějí odpouštět …. pakáž blbá namyšlená. Dále šíří totální bludy a dezinformace a jak mají v hlavě těžce nasráno, nebo jsou stiženi ideologií o svém vzestupu, tak nedokážou prohlédnout ani takovou trivialitu, že drnčení v hlavě není symptom stoupání do 5D, ale že jsou to útoky HAARPem.
Když GF udělá nějaký reálný projekt, tak se na něj všichni tito zasraní sluníčkáři vyserou, nebo ho pomluví.
Jsou všude, zabírají místo a děsivým způsobem diskreditují jakékoliv snahy reálných kontaktérů a veřejnost je pak přesvědčená, že „duchovní lidi“ a „ezoterika“ jsou prostě naivní tupci a tím se definitivně ničí všechny snahy do této doby, ukázat mystiku a ezoteriku jako něco, co má smysl a má to v podstatě vědecký základ.


No tak jo, tak když máme společnost plnou takových debilů, tak zůstanou fakta jen pro mocenskou vrstvu, mystická realita zůstane v tajných vládních laborkách výzkumu mysli a společnost se bude dál krmit sračkami o materialismu a vzestupu do 5D.
Vybrali si to sami, je to jejich rozhodnutí.
Já mám IQ 120, to není až tak moc, aby to co říkám já, byl výkon geniální mysli.
Zkrátka na toto má sám přijít kdokoliv, kdo není slintající retard.
Faktů je dost a dost.
Ale blbečkové je prostě NECHTĚJÍ pochopit a přijmout.

Takže pojede depopulace a tady je ze strany GF i vyšších sil tlak na to, aby se skutečně docílilo dokonalého vytříbení a vyčištění lidské rasy, na kvalitní nezkažený základ. Aby zůstal člověk s obrovskou duchovní kvalitou, v propojení s planetou, čistý a nezkažený, ve formě, jak má být.
Má zůstat pouze toto čisté jádro.
A to je to důležité – to super vyčištěné jádro, ta kvalita. Přes tu tu nejede vlak. Ve skutečnosti je jedno, jestli vymře 75, 85, nebo 95% lidstva. To je fuk, to nikoho nezajímá, jediné, na čem skutečně záleží, je určená kvalita a vyčištěnost lidského genofondu, který tu má zůstat.
Tzn. měli by tu zůstat lidi, pro které následně odstresovat společnost a harmonizovat ji podle kvalitních duchovních měřítek měla být hračka a kteří automaticky začnou vidět aury a ovládat telepatii, protože budou duchovně čistí a nebudou se muset před sebou stydět, budou přirozeně otevření a zkrátka začnou fungovat tak, jak člověk má.
To je trend depopulace – vyčistit lidstvo až na to nezkažené jádro a nechat pouze ty. Vytříbit lidstvo na skutečně kvalitní rasu.

Takže představy o tom, jak teď hezky vystoupáme do 5D a všichni ti nafoukaní nekňubové a naivní tetky s IQ tykve se změní na „pomocníky při přechodu do vyšší dimenze“ … ne, prostě ne. To si z lidí náckové udělali prdel.
A jakékoliv vize o tom, jak přežije většina společnosti znamenají, že by přežily i všechny ty toxické nedokonalosti a zrůdnosti, kterými tato rasa oplývá. A to GF nedovolí.
Přežít většina může tehdy, kdy se přepne do umělého světa meta meta a prakticky se bude stravovat jen minimálně …
Já jsem pro brutální likvidaci většiny, protože už k těm blbým tupcům, co všechno dobré zkazí nemám vůbec žádnou úctu a považuju za nutné, aby bylo lidstvo vyčištěno na zdravé jádro.
Nemyslím si, že bych to přežila, nebo se dožila věku, kdy se tak stane. Klidně oželím vstup do nového věku, já to těm sviním okolo nepřeju. Radši umřu s vědomím, že to k tomu směřuje a někde v budoucnu se jakási zeštíhlelá generace dočká.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter