Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 1.11.
Felix
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.10. > PřilítliMimozemšťani> 





A celé je to o tom, že syntetičtí lidé kyborg věku nejsou schopní dosáhnout přirozeně metafyzických dovedností a proto přestali věřit, že existují.

Jenže – v nás lidech se tyto dovednosti zabíjí odmalička. Okamžitě, jak dítě začne vyjadřovat vnímání mimosmyslových realit, je na něj útočeno a mnohdy velice nevybíravě. Pak je dítěti zdemolována logika a cítění naprosto zvrácenými ideologiemi nějakých komoušů, nacistů a pedosatanistických zrůd.
Načež je člověk držen v napětí, stresu a násilí tak, aby nikdy neměl šanci změknout, zjihnout a začít vnímat jako člověk. Společností není veden k rozvoji citu a soucitu, ale pouze k úchyláctví.
Nejsou známy žádné metafyzické znalosti a mystické poznání, je vysmíváno cokoliv z mimosmyslových zážitků a kdokoliv, kdo o nich mluví, je společností surově ničen.

Takže nám non-stop mlátí držkou o zeď, abychom se neměli šanci nadechnout a protože to „nejde“, normálně vnímat, tak tady máš – bum bum bum ty svině, na tady máš – technickou telepatii a ovládání počítače svoji utýranou myslí, ná ná ná.

Svině zasraný :-D

Ať si jdou všichni ti chcípáci, co nikdy nedokázali vidět auru, ani astrálně cestovat, ani nikdy neměli vize, ani se neprobudili ve snu, ani neumí obyčejné dálkové nazírání, psychometrii, ani v životě s nikým telepaticky nemluvili, nefunguje jim ani ta obyčejná intuice a ani nezažili instinkt …. ať jdou na jinou planetu.
Stačí tyto kriply vyházet z lidské společnosti, nechat si je někde došourat ty eony duchovního vývoje, co jim chybí, vypnout všechnu tu terorizační techniku …. a nechat ticho a klid a zavřít všem dementním ideologům držky … a nechat děti vnímat realitu, jak je.

A za chvilku se ukáže, když se lidem nonstop nemlátí hlavou o zeď, že tu auru a telepatii vlastně normálka ovládají a že mají tendence se chovat jako lidi a že „cit“ a „soucit“ je vlastně docela normální věc.
A že lidský mozek ty „zázračné“ a „nedostupné“ schopnosti má i bez jejich bezbožné technologie.
Zázračné a nedostupné je to jen pro svině, pro duchovně nedovyvinutý materiál, co má tyto schopnosti zablokované. To proto, že jsou svině, proto nic nevidí, neslyší.
Proto je tu náboženství – udělat ze sviní lidi. Proto jsou tu inkarnační linie – aby se ze sviní stali lidi.
Ale svině nechtějí být lidi, chtějí získat schopnosti technikou.
Tak ať jdou pryč.


Rozdíl mezi jemnohmotnou realitou a vůbec realitou vesmíru a metaverzí téhož pro kyborgy, je extrémní. Jedno je prostě skutečné a živé a božské a druhé je úmorné, ubohé a omezené. Však ono se ty zkurvysyny podaří vyhnat, taková prasárna jim neprojde, určitě ne na této planetě.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter