Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 1.11.
Felix
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.10. > PřilítliMimozemšťani> 






Materialismus a ignorování kosmu jako živé bytosti s reálným vědomím, tzn. bezvěrství, vede k úplně odlišným způsobům vývoje, než jak se má vyvíjet jakýkoliv druh ve vesmíru. Ve výsledku jsou z toho druhu vývoje potom nepřátelské kyborg rasy ve vesmíru, vůči kterým se vede válka, protože se změnily v něco jako v nádor v těle a ohrožují, uzurpují původní organismus. A normální rasy ve vesmíru proti nim musí bojovat a jediný způsob, co se s nimi dá dělat, je likvidace.

Proto v tomto případě nevěřím na demokracii. Stephen Hawking prý předpovídal, že se lidi rozdělí do dvou skupin podle toho, jak přijmou, nebo nepřijmou nové technologie. To jsem četla někde v článku s rozhovorem s Duškem. Vypadá to sice hezky, ale jak toto provést prakticky, když si technokratické materialistické konzumentské příšery uzurpují celou ionosféru a planetu obehnaly satelity a vysílače jsou kvůli nim úplně všude?
Kdyby se chtěli měnit na kyborgy, protože touží po syntetickém těle a uměle vytvářeném prostředí, do kterého můžou promítnout mysl, tak by si myslím měli bydlet ve sci-fi městech pod velkou pokličkou a normálním lidem dát pokoj.
A tito kyborg lidé by nesměli vycházet z těch měst a nesměli by být v kontaktu s normálním „přírodním“ obyvatelstvem. Nesměli by se s nimi množit. Protože už to nejsou lidi, změnili se na polostroje a vědomí mají tak vydestruované elektrosmogem, že nejsou schopni adekvátních lidských reakcí, ztrácejí cit a soucit a ponětí pro realitu. Jsou nebezpeční pro přírodu a nesmí k ní mít přístup a musí být drženi pod pokličkou ve velkoměstě.
A když jsou tu takové podmínky, nebylo by lepší, kdyby s takovou dystopií prostě odešli na jinou planetu, kde není příroda, kterou by mohli poškozovat? Vždyť když někdo žije ve velkoměstě mezi betonem a ocelí a za dlouhý rok přijde mimo jen několikrát, potřebuje doopravdy žít zrovna na této planetě? Když zrovna tento životní styl se sem abnormálně nehodí a vyznavač takového životního stylu má nulovou úctu k této planetě, když její přirozené prostředí nevyhledává a vůbec nijak ho nerozrušuje elektrosmog? V betonovém velkoměstě jsou navíc přirozené vlivy planetárních polí notně pošramocené a nemají tam takový vliv.

Izolovat a nakonec zredukovat. Jediný možný postup.
A né že se tady ta cháska roztáhne přes celou krajinu, všude bude vysílač 5G a každý dospělý bude mít v kapsách u pohlavních orgánů a po kabelkách u prsou elektrosmogové mikrovlnné zářiče …. hlavně aby mohl datlovat, mohl přestat používat paměť, rozum, orientační smysl, že?
Nakonec se nechají napíchat „vakcínami“ a budou drnčet jak ten vysílač taky a protože už budou hezky na drátkách, tak začnou mít ty nadpřirozené schopnosti, jasně.

Ne ne ne, toto je jednoznačný zločin. Žádné dělení lidí nepřichází v úvahu. Lidi jsou už tak pěkně rozdělení – kupř. největší koncentrace idiotů, podržtašek a zločinců je jednoznačně v Praze a největší koncentrace lidí protisystémových je zřejmě v pohraničí a na vesnicích.
Nelíbí se mi ty představy, že by tu měla existovat nějaká „tolerance“ - jestli chce někdo žít ve sklobetonovém lapáku s digitální vybzučenou hlavou, ať jde žít na Mars, na této planetě to nemá co dělat.

Že by jako byli „přírodní lidé“, potom „digitální lidé“, pak něco na oběžné dráze …. kdepak, to ani omylem.
Nemá smysl si tu pěstovat vesmírný zločin. Je potřeba to vylikvidovat.

Protože pravda je jen jedna – existuje duch, který se vyvíjí inkarnacemi ve hmotných formách. Každá rasa má svoje přírodní klíče a podmínky, ve kterých se vyvíjí a to spirituálním vývojem. Tento vývoj je primární a první. Nikdy nesmí být přebit technickým vývojem. Jakmile je spirituální vývoj přebit vývojem technickým do takové míry, že to nadále znemožňuje vývoj spirituální, jako zde, v případě plánovaného transhumanismu a kyborg způsobu života, je vývoj definitivně zhacen a rasa v tomto vývoji se stává nepřítelem galaxie, vesmíru, ve kterém žije, protože se změnila v nádor.
Takže to tu GF doufám zlikviduje podle této logiky.

Protože to by se těm šmejdům líbilo, zuzurpovat si celý náš svět, nebo nás vyhnat do přírody, ať si poradíme od prvobytných počátků pěkně od pravěku, nebo od 19. století, protože kyborg zrůdy ukradly vědecký a technický vývoj pro sebe.
To tak.
Nene, pěkně půjdou pryč, ona se cestička najde.

Buď prostě člověk je člověk, nebo není člověk. Když není člověk, tak se mu zkrátka některé věci vysvětlit nedají. Nemá v sobě slušnost chápat, je to něco digitálního a zombie mysli, nemá to dostatečnou kapacitu ducha, nemá smysl pro duchovní vývoj, není ani trochu mág, nic, spiritualita nezájem.
Nemá smysl s těmito moc diskutovat. Má smysl jim vyrazit všechno z ruky a eliminovat je. Jenže na to nemáme prostředky, protože prostředky má černá šlechta a ne lidi a lidí je málo v davu. Proto doufám v GF, že ta je nakonec zpacifikuje.

To je to stejné, proč GF nepoužívá žádnou debilní umělou inteligenci. Cokoliv umělého narušuje život přírody. Když je to jen obyčejný nástroj, jako je třeba motyka, nebo parní válec, ještě to jde. Ale když je to už nástroj, co zasahuje do planetárních polí a jemnohmotných světů, tak tam už se musí zkoumat, jestli se smí, nebo nesmí používat. Ta diskuze se kolem této zrůdnosti kyborgizace neděje, lidem se to podloudně píchá do těla, je to prostě zločin.
No a GF vážně není tak vyloženě debilní, že by za sebe nechala rozhodovat cokoliv, co je nepřirozeného a uměle vytvořeného. Nenechají si tak ani řídit loď na autopilota.

To jsou všechno kravské představy materialistů na této planetě.
Vesmír je plný vysokodimenzionální inteligence a s tou GF jasně komunikuje skrze nějaký technologický nástroj, který tuto komunikaci usnadňuje. Ale ta technika je pouhý nástroj, inteligence je vesmírná, je živá, „přírodní“, autentická. Vše má svoji inteligenci – celé galaxie, soustavy, hvězdy, planety, sféry a ty inteligence, duše, mají svoje vědomí. Všechny ty inteligence jsou původní a všechny jsou mnohem lepší kvality, než cokoliv, co by vytvořila GF jako nějakou umělou inteligenci.
Oni nejsou blázni, oni nejsou materialisti.
Ani ti Drakoniáni, jejichž nástroj je umělá inteligence, nejsou tak blbí, aby se nechali řídit umělou inteligencí. Ne, oni sami se taky řídí podle inteligencí kosmu, právě proto, že nejsou blbí, ale svoje otrocké rasy ničí nástrojem umělé inteligence.

Pro správné rozhodování se v tomto asi musí být člověk člověk už od narození, asi musí mít nějakou přidanou hodnotu biologického organismu a originální duše, nebo něco takového … nechápu, že syntetičtí lidé „nového věku“ jsou tak tvrdé kreatury, že tak samozřejmé věci jsou pro ně nevídaná věc.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter