Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.11. > PřilítliMimozemšťani> 






Já jsem nikdy obě ty mytologie nikterak nesledovala, ale podle událostí, co se nyní dějí, je to tak, že se naplňují a realizují před očima. Přijde mi zajímavé, že jen muslimové a Rusko mají „svatou válku“. To mi přijde jako slušnost, mít svatou válku. Přeci je normální bojovat za vyšší hodnoty ducha, jakto, že tento druh idey mají jen dvě kultury?
Přitom to skutečně tak je – proti kyborgizačnímu útlaku satanistů NWO se všemi těmi jejich teroristickými metodami psychotronického ničení obětí, s likvidováním muslimských národů před očima, nebo podporou nacistů na Ukrajině – je přece nutné zaktivovat svatou válku a zaktivovat a povolat všechny vyšší síly, co jsou, aby přišly na pomoc proti takovým pekelným ubohým sviním. A taková válka musí být přeci vyhraná, neexistuje jiný výsledek!
Protože to je válka, která má i kosmologickou linii, je to válka na ochranu ducha, za vyšší princip a aktivuje se proti otřesně duševně nízkému nepříteli – proti špinavým pekelným mocnostem.
Udivuje mě, že tuto mytologii mají jen muslimové a Rusové, ale taky jsou jediní, kdo bojují proti špinavému západu a zřejmě je to tím, že jsou to dvě skutečné kultury a společnosti a protože znají nutnou ochranu Ducha, tak mají institut války proti satanismu.
Narozdíl od jiných kultur, které nic takového nemají.

A Apokalypsa se taky postupně naplňuje, já doufám, že boj proti technokratickému teroru Bestie a odpornému transhumánnímu zločinu bude pokračovat a že všichni bezvěrci, technokrati budou svrženi, ideálně do pekel, kam chtěli zatáhnout nás.
V minulých letech se ty „lidičky“ ukázali, co to je za svině a je jisté, že kdo je bezvěrec, je nebezpečný člověk bez morálky a nedokáže myslet na dostatečné úrovni, protože má prostě zanedbané svědomí a přemýšlí jak nebezpečná mašina a ne jako člověk.
Je v pořádku zlikvidovat bezvěrce. Jsou nebezpeční.
A obě ty náboženské mytologie, které se nyní naplňují, chtějí zlikvidovat bezvěrce a zavést ráj na zemi, s aktivní přítomností božských entit.

Ono jinak ten ráj na zemi asi skutečně nelze zavést.
Bezvěrci si nyní přivlastnili vědecký vývoj a uzurpují si výklad reality ve svůj prospěch tak, aby nikdy nemohly být vědecky uznány mimosmyslové reality a vnímání a tudíž „víra“ neměla žádný reálný podklad a oni si mohli dělat, co chtějí.
Stejně tak bylo na covidu a potom ukrofašismu vidět, jak ochotně nás tyto bezvěrecké mrchy chtěly zlikvidovat, jak by se tomu nebránily.
Zkrátka – bezvěrci jsou svině a když se nevezmou u držky, zničí celou civilizaci, protože mají nízký vývojový stupeň a chovají se agresivně a uzurpují vědu a i když najdou důkazy o tom, že vyznávají blafy, tak je před veřejností stopí, aby udrželi ideologii „materialistického ateismu“, což má být rovnítko k rozumu. Ale není to rovnítko k rozumu a prakticky jsou to zločinci.

Kde je pravda, ukázal osud Německa. Připadá mi to až neskutečné, ale je to tak, z nejvyspělejšího národa skočili šipku do Chálífátu. Měli „neskutečnou smůlu“. Ač měli tolik možností, technologií a potenciálu, až neuvěřitelně projeli obě světové války. Vždy jim někdo podrazil nohy, nějakými intrikami je podvedl, nebo potom za Hitlera byli zkrátka zničeni Sovětským svazem v rámci – opět – Svaté války. A pak, i když se po válce zvedli, tak se spustili se špatnou evropskou politikou bezohledného teroristického napadání muslimských zemí a ničení jejich režimů, načež přišla na scénu Angela a všechny uprchlíky pozvala do Německa.
A nyní jsou po covidu a vakcínce uvědomělí Němci neplodní a brzy je převálcují davy malých Arabů a bude z nich Chálífát.
Jsem přesvědčená, že Německo prostě ztratilo podporu vyšších sil, „Boha“, kterému se jejich „intelektuálové“ vysmáli. Zkrátka ve vyšších světech vyšších plánů bylo rozhodnuto o zničení této bezbožné země, která se tak vzpurně postavila na místo sakrálních principů a rozhodla se spiritualitu ignorovat a místo toho nasadit bezohlednou technokracii a inženýrství.
Německo skončí, mají to za pár a nikde není vidět jakákoliv cesta, která by vedla k záchraně Německa. Už to mají potvrzené. Tolik plodných muslimských lidí a tolik navakcinovaných neplodných bezvěrců …. prostě jsou v hajzlu a z této cesty už nemůžou uhnout.
Před 250 lety urazili Boha – a takto dopadli. Z vrcholu spadli na dno.
Nejde o to, že urazili „Boha“, jde o to, že prosadili nesmyslný a nemorální a depresivní výklad reality, kde odignorovali vlivy vyšších světů a celou realitu ořezali na hmotné torzo a přerušili „požehnání“. Bez podpory vyšších sil nic nepřežije. Tehdy vzpupní hlupáci (prý výkvět evropské inteligence) zabili německou duši celé té země a začali umírat.
A nyní už jsou chvíli před pohřbem.
Je to výmluvný příklad o tom, jak moc si něco „nahoře“ z nás a naší zpupnosti sedne na zadek. Ne nesedne. Německo na toto dojelo – bez vyšších sil a spirituality a sakrálních hodnot a etiky duchovního světa nepřežije ani to nejsilnější impérium.
Pak proti nim vyhraje kdokoliv, kdo vyznává „svatou válku“.

A s EU doufám skončí i materialistická ideologie jako taková. Apokalypsa slibuje pád špatných a jejich zničení, tak když končí Německo, odkud tato zrůdná ideologie přišla, mohla by skončit i ta ideologie jako taková a materialističtí bezvěrci, kteří nevěří ve vyšší zákony a mají pocit, že můžou dělat beztrestně svinstva, pokud je nedostihne světský zákon.
Tito lidé a jejich zrůdnost se ukázala nyní při covid teroru.
Jaká je jejich síla. Věřím, že žijeme jen díky GF, že s Putinem zastavili covid, jinak tyto příšerné materialistické zrůdy by nás věřím skutečně nakonec nahnaly do koncentráků. Nestaly se tragédie jen kvůli tomu, že se dav bezvěrců v jejich likvidačním tažení proti alternativě zastavil vnějšími okolnostmi.
Jinak naše argumenty nikdy neslyšeli a naše osudy jsou jim upřímně u prdele.
Jsou to nebezpeční lidí a je třeba je odstranit ze světa. Což se snad povede tou neplodností, prostě se po covídkové vakcínce přestanou množit a časem zdechnou jak Německo, i s jejich zrůdnou ideologií.

No a v Evropě budou muslimové, ti nejsou bezvěrci, z těch snad taková odporná úchylárna nevypadne, že by škrtli Boha – Alláha – vyšší zákony a principy.
Věřím, že se časem muslimské a slovanské obyvatelstvo stejně promísí po celé Evropě, že to bude normální. Ale taky tu bude nějaká nová ideologie, nová věda, nová spiritualita, logicky asi přes tu Galaktickou federaci a uznání metafyziky jako vědy, která má své autority.
Připadá mi to svým způsobem i dost jedno, jakou barvu kůže lidi budou mít.
Hlavně že to nebudou bílí materialističtí bezěrci, to je skutečné zlo a už pro tyto „lidi“ odmítám mít jakékoliv pochopení a toleranci. Kdy těm omezeným idiotům dojde, že nemají pravdu a dělají zločiny a prosazují vyloženě šílené blbosti, které je napadají jen proto, že jsou bezvěrci?





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter