Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.11. > PřilítliMimozemšťani> 




Země s liberální demokracií měly posloužit jako místa, kde se rozvine NWO – tedy kyborgizace. Je to znát – všude, kde se usadila „demokracie“, často násilně za vlády USA jako okupanta v těch zemích (za což se zčásti dá považovat i nás post-sovětský prostor, ač zde to bylo bez násilí, ale v principu šlo o to stejné) – tam nastalo globalistické konzumní pop satanistické rozmělňování kultury a znevažování národních hodnot a taktéž k násilně nasunuté perverzi a úchyláctví, zhrubnutí společenského prostoru – prostě spousta špatných jevů, které se předtím nedovolovaly.
No a pak přišla digitalizace a výroba poškozené digitální generace, která měla plynule za zločinného nacistického kyborg převratu s použitím tajných zbraní psychotroniky a bioterorismu ovlivňování DNA skončit jako první otrocká generace, která by byla na dálkové ovládání.
Takže „liberální demokracie“ je cesta, jak skončit úplně špatně. Pro skutečný běh státu, společnosti a národa jsou potřeba daleko méně přiblblé mechanismy. Kupř. je potřeba i národní hospodářství a dlouhodobý hospodářský plán, plánování školství a praktického využití, větší pořádek ve společnosti, někde větší práva než nyní, někde menší, … je toho fůra, že?
Ale určitě to nefunguje tak, že se každé 4 roky nechá řádit jiná banda nekompetentních úchylů a podvraťáků – tak to funguje jenom ve státě, který je určený k likvidaci a vládne mu něco hnusného zdálky – jako v tomto případě Deep State.

Žijeme v příšerných lžích. Aspoň že se ukazuje realita, jak funguje, to je na tom útěšné.
Kupř. se velice okatě ukazují ty vyšší „kvantové“ zákony fungování vesmíru. Mě ochránily vyšší síly, když si banda mrzkých nácků usmyslela, že mě budou vodit a terorizovat si, jak se jim zachce. Zkrátka ty obranné mechanismy ve vesmíru proti takovým zločinům jsou a toto byl z jejich strany obrovský vabang a podle kosmického zákona to projeli. Ve jménu bezvěrství si zahráli na Boha a obsadili „božskou sféru“, tzn. se psychotronicky cpali lidem do hlavy, hráli si na duchy, šamany, bohy a nebo si pak už nehráli na nic a byli prostě jen hnusný nadutý nácek, co si myslí, že na něj nikdo nemůže a že má absolutní moc. Byli doslova Bestie. A to je ta mez, kde se musí ukázat Stvořitel a vyšší kosmický zákon a svrhnout je a nebo se nic neukáže a oni budou mít se svou hnusnou bezvěreckou teorií pravdu a není nad ně a jsou pány světa.
No, tak naštěstí se vyšší zákon ukázal, přišla Galaktická federace a rozběhla se nadimenzovaná kosmická čistka, kde se vyřádily všechny planetární, lidské i vesmírné a kosmické síly a tito hnusní nacisti byli poraženi.
A nyní už jsou bez sil a vše je po šoku ještě ve stavu točící se hlavy a vše se léčí.

Přitom, kdyby si před 250 lety v Německu radši zahulili, než vymýšleli kravské depresivní teorie o tom, jak se z jejich egoistického chtění stanou nadčlověkem a příroda bez Boha se jim podřídí, tak nemusely být žádné ty světové války a toto všechno jsme si mohli odpustit.
No, ale na druhou stranu, asi to muselo být. Neboť můj nejintenzivnější dojem z té kosmické Stvořitelovy show kosmické čistky byl ten, že vše je přesně tak, jak má být a vše dává hluboký smysl přesně tak, jak to je a to včetně zdánlivých nedostatků a chyb.
To je tak, když člověk najednou vidí do Stvořitelovy kuchyňky, tam najednou vidí hluboký smysl všech aspektů, co se dějí.
Takže bylo potřeba, aby mrzutým Germánům pěkně kapalo bezvěrecky na mozek a v hutné studené mlze své „vlídné“ německé duše vyhrabali materialistický ateismus, kde škrtli Boha a vše omezili jen a jen na hmotu. Tehdy ještě nebyla antidepresiva a potrava byla asi taky méně pestrá … holt jim nikdo tehdy nemohl říct: „kape ti na maják, vem si prášek, nebo zkus meditace“.
Kor když byli proti církvi v jasné intelektuální převaze.

A tak se tedy stalo, že paradoxně si tento národ, který se tak mocně postavil „Bohu“ s těmi krutými ideologiemi racionálního ateismu, či tak nějak, zkrátka popírající reálnou mystiku a metafyziku a magii, a zároveň se tedy rozhodl se technicky super vyvíjet … skončí za cca 250 let zavalený zrovna ukrutným náboženským islámským fanatismem, kde tyto studené skeptické čumáky doslova převálcuje horká náboženská krev. Která si s nějakými -ismy neláme hlavu.
Jaký paradox, že?
Je to zvláštní, ale zdá se, že přesně takto to „kvantově“ funguje. Zkrátka Německo v té své době způsobilo tak silnou násilnou disbalanci v rovnováze sil, že časem přilákalo přesně tak údernou protisílu, aby tu nerovnováhu srovnala.
Takže Němčouři tak dlouho vysílali signál na téma násilné despotické odmítání vyššího principu … až přesně tu sílu přitáhli. Bez ohledu na to, co jejich „ego“ chtělo.
A taky jde o to, že ne všichni Germáni museli být jednomyslní. Myslím si, že v tomto ohledu velice hraje roli právě násilí jako takové. I když bylo tehdejší osvícenství třeba intelektuální pokrok pro vědy, které byly osvobozeny od tmářství církve a v tehdejší době šlo hlavně o materiální – technické a mechanické poznávání zákonitostí atd. - takže to bylo vyloženě pozitivní, jenže pro společnost musela být krutá taková „poprava Boha“ v intelektuálních kruzích a nástup bezetických kapitalistů s nelidskými měřítky všeho, muselo to zamávat s obyčejnou společností obyčejných lidí. Zejména s ženami, které mají větší vnímavost a citlivost. A ty mohly, tedy nejen ženy, všichni, vysílat ve skutečnosti protisíly svých přání do magického planetárního kultického pole a ne vždy tito lidé asi souhlasili s šílenými vizemi a chápáním společnosti těchto předchůdců nacistů, všelijakých bláznivých filosofů.
Já si myslím, že kdyby bylo Německo za jedno, zkrátka skutečně všichni jejich lidi by vyznávali ty teze bezvěrství atd., tak by i přes tu špatnost, co dělají, byli skutečně velice úspěšní. Ale oni pohořeli a mohlo to být i díky podvědomému přání vlastního obyvatelstva, aby byla ta jejich bezbožnost svržena.
Což tedy byla, opakovaně. A nyní už přichází zdá se poslední rána. Islám.
Který je tedy navěky „vyléčí“ s toho jejich stigma se šílenými filosofy, co pohřbili Boha a na 250 let uvrhli svět do šílených totalitních technicistních režimů.

„Kvantové“ zákony, nebo zkrátka zákony toho, jak reálně fungují mentální, duchovní a spirituální síly a jak je stavěn vesmír … to máme doposud v sobě, jak se říká v srdci, v intuici, zkušenosti – ale věřím, že skutečně vznikne i vědní obor, který bude tyto zkušenosti střádat a systematicky zpracovávat. A nebude to podle „staré vědy“ - tzn. nebude se to ani trochu líbit spolku Sysifos.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter