Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.11. >






Vyhrál Donald Trump v USA, tak si myslím, že by se svět mohl uklidnit. Jestli do toho nespadne nic dalšího velkého, tak se dá už skutečně tak zhruba odtušit, co bude.
Podle mě se všechno uklidní a zamete a vlastně se spíš něco přestane dít.
Já si myslím, že Trump ve skutečnosti žádnou válku s Íránem nevyvolá. A taky nebude podporovat Ukrajinu.
Když jsem se nyní nedávno dostala do energií na Blízkém východě, k té časoprostorové bráně v Íráku, která byla kdysi dávno otevřená, tak mi to přijde, že tam by už neměla znovu propuknout válka. Tam byly příšerné energie, vyloženě temné a nevyřešené, dlouhodobé, ještě z Babylonu atd., bylo to energeticky nejbrutálnější a nejčernější místo, které jsem kdy vnímala a skrze toto místo nejvíce a nejefektivněji působila černá díra nekonečna, která toto místo nakonec vyčistila a pak se to tam začalo už uzdravovat, nakonec bylo to místo podchyceno definitivně kočičí galaktickou armádou a ta časoprostorová brána se zavřela, nejpozději 2021.
Bylo to během období, kdy tam řádil Islámský stát, nacisti a satanisti naplno, blízkovýchodní i západní, všichni. Musely se tam dít šílené věci. Byla to válka mezi všemi tajnějšími, než tajnými službami a spolky a mimozemskými rasami, tam v Íráku měly tehdejší boje středobod, aspoň jak jsem to zažila. Já jsem později skákala v čase a svoje boje jsem často vlastně přenášela v čase i do minulosti tohoto místa, právě do těch nejakutnějších stavů.
No a dnes z toho místa mám dojem, že je velice silně chráněné a energie už je tam vyřešená, že se všechny ty děsivé nánosy temnoty už odstranily a že to místo dnes vyzařuje energii takovou, že je po mimozemské válce, ještě v lehkém otřesu a že je tam ve vzduchu spousta věci k pochopení přesně tohoto faktu, že tam šlo o mimozemskou válku a časoprostorovou válku a že se tam staly velice podivné věci.
Takže myslím si, že se tam jakákoliv válka nehodí, po energetické stránce a tudíž že se tam doufám už žádná válka nerozhoří.
Což by potom mohlo znamenat, že se nerozhoří ani žádná válka proti Íránu. Já si nemyslím, že by Trump a jeho poradci, politika obecně, měla za cíl rozpoutat světovou válku. Že kecy jsou jedna věc, ale činy můžou být mírnější.
To, co nám nyní předvedl Biden jakožto klasický zástupce Deep State, který si na Ukrajině vyřešil zločiny svojí rodiny a pomohl Black Rock a pohřbil zbytečně milion lidí, je typická politika USA – někde něco rozesrat a pak tam pomalu přilévat olej do ohně, aby se ta válka nedala ani vyhrát, ani prohrát, hlavně aby bylo co nejvíc utrpení a mrtvých a ta země, které se to týká, zůstala do budoucna co nejvíc zmrzačená.
To dělají všichni prezidenti v USA od Deep State.
Trump není Deep State, já si myslím, že on žádnou světovou válku nerozjede.

Po 4 letech absolutní zkázy a satanistického předvádění se a vyjevení se NWO veřejnosti přichází znovu naděje na plošně stabilní období bez válek.
Pokud se v tuto dobu stane něco přelomovějšího, co se týká lidského ducha, mohla by to být záruka, že se Chazaři, židosatanisti a nacisti už nikdy nevrátí.
To si myslím by se mohlo stát skrze vyšetřování covid vakcín, jejich zločinnosti, s čímž by se měl myslím si přirozeně otevřít i ilegální transhumánní zločin a pokus o kyborgizaci rasy a obecně by se měla otevřít témata jako 5G, 6G a 7G a jestli to skutečně chceme. Nevím, já bych si to přála a bylo by to hezké. Ale jestli to skutečně nastane, to nevím.

Já si myslím, že nějaká velká revoluce typu „nový věk“ už se nestane, i podle všeho toho trapně tržního chování veškeré té podvodné ezo alternativy, jak se všichni se svými prázdnými kecy s co nejvykřičenějšími titulky, kde útočí na nejprimitivnější lidské pudy, stěhují na herohero. Byl to podvod od začátku, všechny ty jejich jalové kydy o nějakých vyšších dimenzích a přiblblých prozápaďáckých mimozemských Plejáďanech a podobných kravinách a teď se všichni tito podvodníci se svými prolhanými kecy a rádoby moudrostí stěhují na placené platformy.
Takže je jasné, že z tohoto už nic nevznikne.

Ta covid aféra a vyšetřování by byla skvělá věc, ale já pochybuju, že se to rozjede. Protože to by vyžadovalo velikou duchovní úroveň a bylo by to velice problematické. Nějak už moc nevěřím v lidstvo, i když třeba budu překvapena, nevím. Ale přijde mi, že GF si to už pofackuje, je po válce a lidi se o pravdu stejně nezajímají. Jsou odsouzeni ke smrti a s jejich záchranou už se nepočítá. Bylo by hezké otevřít celý covid a vytáhnout na světlo světa transhumánní zločin. Ale to by znamenalo uvrhnout miliardy lidí do prudkého šoku a nenabídnout jim vůbec žádné řešení. To je nevýhodné, je lepší když zemřou a nerozmnoží se bez oficiálního vysvětlení.
Ti, kdo se poučili během tohoto nacistického období, už vědí svoje a žádné takové odhalení ve skutečnosti už nepotřebují.
Stejně tak není třeba už řešit psychotroniku, aspoň si to myslím – GF to už podchytila a nejhorší nápory tohoto svinstva máme za sebou, ubránili jsme se. Stejně nám nikdo nevěří, nemá smysl toto téma otevírat, lidi by tomu nevěřili, nechápali by, stejně ti, kdo jsme toto zvládli, nejsme normální lidi, ale mimozemská inkarnační mise – takže se to taky zamete pod koberec a nebude se to řešit. Lidstvo se odpraví a ozdraví a jednou, až bude větší a ne ten malý fakan, co teď, se o tom třeba něco dozví.

Všechna řešení se odkládají až na dobu, kdy lidi vymřou a bude po depopulaci.

Nahoru půjde východ, euro-asie a BRICS, ke dnu půjde USA a Evropa, dá se očekávat jejich vzájemné odtržení, vojenské i politické, Evropa vymře a změní se v Chálífát, Amerika to stejné, jen se nezmění v Chálífát, ale asi tam převládnou Hispánci si myslím … a bude od západu pokoj.
Tak nějak prostě lidstvo vymře, celosvětově sníží stavy.
Skutečně si myslím, že by nyní nemusela být válka vůbec, aspoň ty 4 roky a že by se mohl vytvořit prostor pro řešení velkých otázek – covid, transhumanismus, psychotronika … ale třeba vůbec ne.
Nějak mi spadly ideály a iluze. Už nevěřím v žádné euforické otevírání bran nového věku, protože batikovaní debilové co lžou nyní už za prachy a ne z ideálů, mě vyléčili a jsem si jistá, že žádný nový věk se plošně pro všechny otevírat nebude.
Že jsme v epoše, kdy zanikne stará Evropa a USA, vymíráním a změnou skladby populace, BRICS se bude orientovat víc na sebe.
Možná i všechny ty věci, jako je kyborgizace, transhumanismus, psychotronické ovlivňování mysli, vakcinace, NWO spiknutí, o čemž jsem si dřív myslela, že musí být bezpodmínečně sděleny veřejnosti, aby ta se mohla poučit a přirozeně přejít do nového věku s galaktickým rozměrem chápání – možná že i to se prostě odkládá a počká to.

Jsem fakt unavená, protože ty běžně sdílené rozumy jsou slabé, já jsem jen jeden exot, dost dobře z mimozemské inkarnační mise, nejsem tedy vlastně člověk a nemůžu očekávat, že ta běžná rasa a její úroveň bude chápat to, co já. Prostě to není možné.
Tím pádem tedy počká i mimozemský život a jejich různé rasy a další věci … přijde mi, že lidi nechápou absolutně vůbec nic.
A že je potřeba je vrátit aspoň k tomu základu, že vůbec věří v něco vyššího.
K čemuž poslouží Islám a asi i násilné znovuvybudování náboženského politického systému v Evropě.
Když jsou lidi idioti a odmítají chápat realitu, tak se to zkrátka musí vzít od začátku.
Skutečně si myslím, že nejvíc se dá doufat v to, že se vůbec zrodí nějaký institut na studium duchovních věd a metafyziky, třeba i polo-islámský, kde se aspoň mystika a metafyzika neignoruje, že se zkrátka zničí mrzácký bezvěrecký německý odkaz.
To je zatím největší úspěch, kterého se dá v dohledné době třeba 10 – 20 let dočkat.
Mimozemšťani, psychotronika, děsy kyborgizace …. to vše musí počkat na vysvětlení na dobu, kdy vymřou idioti.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter