Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.11. > PřilítliMimozemšťani> 






Asi je i potřeba, aby nastalo nějaké víc klidné prostředí a doba. Ono asi stejně příliš klidu nebude, protože se dá v USA i v Evropě očekávat nějaká větší změna. Myslím si, že to bude nejlogičtěji probíhat tak, že lidi začnou vymírat a velice se projeví ten problém s neplodností – že rok za rokem to bude čím dál jasnější. Ale zároveň a to si upřímně myslím – se to téma bude velice těžko otevírat celosvětově, jednak tím, že budeme čím dál tím dále časově od doby, kdy se to stalo a jednak tím, že když už se to stalo a lidi se svou bezvěreckou blbostí a tupou oddaností falešným autoritám odsoudili ke kyborgizaci, tak se to využije k depopulaci. A kdyby se to natvrdo otevřelo, takovým způsobem, že by to byl fakt typu mainstreamové propagandy, tak by se zvedla jednak panika, vztek a protože pro ty lidi ve skutečnosti neexistuje řešení (medbeds pro tyto účely třeba GF neplánuje), tak by to nedělalo dobrotu.
Toto by se mohlo otevřít jedině v případě, že by tu existovala reálná plošná léčba všem zdarma dostupná a to pochybuju, že nastane, protože kdyby to nastalo, tak kupř. všeobecná mezirasová nenávist ve světě je tak silná, že by to určitě nebylo „zadarmo a pro všechny“, protože tímto způsobem „přirozeně“ zajišťovala „globální potřeby“ pouze strana NWO a distribuovala tak biologické zbraně určené k depopulaci a kyborgizaci.
Takže i přes všelijaké evidentní důkazy, které v tom jsou, si myslím, že to jen tak nijak velkolepě nepřijde na veřejný přetřes.
Spíš se v těch lžích defitivně umoří a utopí poslední zbytek této západní satanistické bezvěrecké civilizace, kterou „nakopli“ němečtí úchylní filosofové, do poslední fáze její existence. Protože nebudou moci říkat pravdu, i když ta je tak zjevná, protože by museli přiznat masové a plošné selhání vědeckých autorit a kapacit a přiznat definitivní zkaženost a prohnilost systému.
Myslím si, že zkrátka to přestane – západní civilizace a tyto problémy zaniknou v nastálém chaosu. Protože dejme tomu, že budoucích 10 let se jasně projeví neplodnost bílé populace a naopak, muslimové a cikáni a slovanská populace se množit budou. Tiché nevyřčené tajemství bude to, že je to kvůli vaxu, ale nebude se o tom mluvit.
Jak dlouho třeba vydrží potom ta muslimská sílící „komunita“ v západní Evropě „být hodná“? Na nich je jasně znát, co si myslí o běloších z Evropy, plošně je docela nenávidí, považují je za satanisty, neváží si jich. Když zjistí, že se už nedokážou množit, brzy si spočítají, že jejich chvíle je tady a začnou se prosazovat a formátovat si svoje hostitelské země na Chálífát.
Čím dál, tím lépe pro ně, protože bílí budou starší a starší a mladí budou mohamedáni.
Zkrátka, to je budoucnost Evropy. Když se podívám do různých diskuzí na mainstreamu, kde se o tom jakože dohadují, tak se musím smát té tuposti a neschopnosti si přiznat pravdu. To už jsou dávno v hajzlu, chytří diskutéři, to měli rozumovat a řvát za Bushe, teď už je pozdě.

Takže si myslím, že Evropa už se nenadechne, že přesně tento moment je začátek tichého konce. Trump se na chazarsko-satanistické dobývání Ruska vykašle, kdyby se zbývající Germáni a Frantíci chtěli natřásat na náš účet, tak by si myslím od nás – jako bývalého sovětského bloku – dostali studenější sprchu, než by si mysleli, protože když jim za prdelí nestojí Amíček, tak i přes bohapustou debilitu našeho obyvatelstva nemůžou počítat s tím, že budeme chtít pro jejich zájmy doopravdy umírat ve válce proti Rusku …. a i kdyby, digimládež je nepoužitelná. A starší ročníky zas tak eurojupí taky nejsou, jak by potřebovali.

Nevím, co se bude dít v USA, mluvilo se i o občanské válce, třeba to tak horké nebude, stejně je asi začne postihovat naprosto stejný fenomén vymírání obyvatelstva, zejména bělošského uvědomělého a asi i asijského, to jsou stejní kokoti v tomto.
Takže tam časem prostě bude víc černochů a hispánců a indiánů a já nevím koho čeho a začne se to tam taky měnit a třeba i bez války a je skutečně možné, že Trump je svým způsobem poslední prezident USA v tom smyslu, jak ten stát chápeme.
Zkrátka USA už není velmoc, co rozhoduje a já si myslím, že Trump má za úkol ten stát transformovat na něco jiného. Což může vypadat i jako totální úpadek.
Záleží na tom, jak je ta strana Chazarů a Deep State ještě silná. Co tak ale pociťuju, tak jsou poražení. Už nemají sílu. A navíc oni USA už asi pustili, kromě úplně vyšinutých nácků, kteří k USA přilnuli úplně, ale to už nejsou ta největší zvířata, co rozhodují.
Všechno se nyní soutsředí na BRICS, západ je zkrátka v úpadku.

Taky Rusko si zaslouží nějakou rekonvalescenci a obecně celé to území Ukrajiny, musí se tam ukončit ta válka, nebo ji nějak zakonzervovat … a začít s léčbou.
Je to těžké.
Ten hnus, co se tu převalil od prohraných voleb v USA 2020, byl velice náročný a ještě během té doby dobíhala mimozemská a dimenzionální válka, která se pak přenesla do reality skrze hybridní světovou válku. Je útěšné, že se koncept výhry GF nad Drakoniány přenesl reálně i do pozemských událostí, kdy vítězí BRICS a obecně Euro-Asie a odchází západ.
A kdy se ukázala kyborgizace a zločin psychotroniky, všechny ty informace se víc rozprskly mezi veřejnost.

Myslím si, že veřejnost, která prožívala tyto události skrze nějaké duševní narušení, jak skákaly síly v kultickém poli, jak se tu otevíraly a zavíraly všelijaké portály a skákal časoprostor, zkrátka se museli probudit, hodně právě skrze covidovou aféru a začali si shánět informace, že museli hodně pobrat a změnit myšlení a taky jim to všelijak zamávalo se životem a že je prostě dobré, aby tu nastalo nějaké klidnější období, které dovolí všechny ty energie ustát, dovyřešit a nechat proležet.
Doposud jsme byli hnaní jak nadmuté kozy a museli rychle chápat atd. Vše je pořád příliš hektické.
Navíc mám skutečně dojem a dle toho, co říkají GF to tak je – že prostě kdo měl na to něco pochopit, už to pochopil. A kdo ne, ten ne a ten už nepochopí nic.
Takže nemá smysl dělat nějaké velké hurá probuzení, když ti, co nepochopili, už nepochopí. Je lepší je nechat odejít. Časem vymřou.
A mezitím se to podhoubí všelijak načatých lidí bude všelijak vzpamatovávat, dál se vyrovnávat s realitou a třeba prohlubovat svoje poznání a chápání.
A tak se bude společnost měnit.

Kupř. ten problém bezvěrství mi připadá jako extrémně silný a už jsem doslova koňsky nasraná a unavená z toho, se s takovými zakrslíky duševními ještě nějak hádat. Jen ať jim zavře hubu Islám. Je to rychlejší cesta, než že by byla šance, že se tito arogantní materialističtí bezcitové uvolí si přiznat, že jejich věčné posílání do Bohnic už není vtipné a že mimo jsou oni.
A dokud je společnost ponořená v materialistickém ateismu, jakožto ve vůdčí ideologii, není možné se o ničem bavit a něco reálně řešit.
Takže Islám to rozbije tuto zpupnost a tím se změní rovnováha sil ve světě tak, aby to uvolnilo ruce pro nové pojetí spirituality.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter