Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.11. > PřilítliMimozemšťani> 







Bezvěrství – materialistický ateismus – byl do společnosti nasunut v podstatě násilím. A taky se udržuje násilím.
Dejmě tomu, že definitivním převratem a ukončením křesťanství a té éry, kdy se obecná etika opírala o křesťanství stále víc, než o výplody duševně nemocných filosofů a bezohledných kapitalistů a technokratů, byla 1. světová válka.
Tehdy hodně lidí asi upřímně přestalo věřit, protože brutalita byla velká a do té doby nevídaná a lidskost musela definitivně ustoupit mašinám.
Od té doby se udržoval stav „věř si na co chceš“, ale už definitivně byla věda brána jako ateistická a nejdřív evropsko – americky, po 2. světové válce už celosvětově, odmítala brát v potaz mystiku, metafyziku a další magické reálie.
Posléze přišly z reálného bezvěrství mezi lidmi vzniklé materialistické politické ideologie nacismu a komunismu, které následně byly udržovány totalitními metodami.
Čehož konec jsem ještě zažila jako dítě a bylo to fakt otřesné.

Bohužel toto totalitní myšlení zůstalo v hlavách tohoto národa. Bezvěrství a jeho filosofie se stále hřeje na pozici „rozumu“. A ti, kdo tuto tezi vyznávají, jdou díky své bezohlednosti společností nahoru a přitom ničí celou její kvalitu, zkrátka dělají život celé společnosti nesnesitelným.
Když někdo naznačí něco z duchovna, nebo metafyziky, tak ho ignorují, nereagují na něj, nikdy jeho argumenty neuznávají a nerozebírají. A toho člověka vyštípou ze společnosti a nebaví se s ním. Mlčí, i když argumenty nemají a přesto si uzurpují vůdčí pozici ve společnosti. Drží se tam v podstatě ubohými totalitními metodami, kdy spoléhají na kolektivní ničení čarodějnic, jak v pravěku, středověku a komunismu.
Kdyby se měly ty svině začít chovat slušně, tak by brzy zjistily, že se svými arogantními ksichty už dojely a že mají vyklidit pole.
Protože se neobtěžují ani argumentovat, tak zůstávají naprosto naturálně naivní a strašně se diví, že by třeba taky měli umět svoji zrůdnou ideologii obhájit.
Jenže to tyto omezené blumy nikdy neudělají, protože mají pocit, že mají přece rozum a pravdu a jejich tupá omezenost a to, že nic nevidí a mají o několik okruhů v palici méně, má být důkaz toho, že jejich výklad světa je správný.

Zkrátka tito lidé si představují svobodu tak, že je volnost vyznání a o víře se může i nemusí mluvit, ale hlavně je to úplně jedno, protože „pravda“ je přece bezvěrství a důkazem toho je, že věda jede podle bezvěrství.
Zkrátka víra je daná na druhou kolej a je to takový maňásek vedle hlavní ideologie celé této společnosti, podle které je formován hlavně politický, futuristický a vědecký vývoj – bezvěrství, materialismus, racionalismus, zkrátka výplody duševně nemocných německých filosofů.

Takže žádná svoboda není, je to totalita a ve skutečnosti pouze jedna ideologie a to bezvěrství a materialismus reálně ovlivňuje směřování vědy a společnosti.
Přičemž vyznavači této ideologie se chovají uzurpačně a násilně, šikanují všechny s jiným vyznáním. Třeba i nevědomě, ono stačí povytáhlé obočí materialistické slepice, co něco nechápe.
Ale protože je omezená píča, tak má pocit, že má právo se takto arogantně chovat.

Doposud to bylo jedno, ale nyní s transhumanismem to už není jedno.
Já si myslím, že kdyby byla hlavní ideologií společnosti, která následně formuje i vědu, místo materialistického ateismu jak je to nyní, ideologie, která uznává duchovní světy a spirituální vývoj, který přesahuje práh fyzické smrti, uznává metafyziku, tak by se nikdy náš „lidský“ vývoj neubíral tak odporným kyborg směrem a nikdy by nevznikl nacismus a komunismus.
Ale nám se tu přesto naprosto zločinnými metodami skrze podvodné covid vakcíny, které poškozují zdraví a plodnost, cpou transhumánní nano sračky do krve a dělají se na nás pokusy skrze psychotronické systémy.
Se nám ta věda malinko utrhla ze řetízku, což?

Takže tady končí sranda a je nutná velká revize všech shnilých ideologií, které na nás mají vliv a jsem si jistá, že materialistický ateismus půjde do hrobečku, protože je to nedokonalá a vědecky neověřená úchylná ideologie, kde běžně žitá a archetypální realita lidského druhu tomuto výkladu neodpovídá.

Problém je ten, že se tato úchylná ideologie skrze totalitní chování méně kvalitního obyvatelstva a aroganci mocnářů a lidí ve svých pozicích jaksi nechce sama zdekovat.
Byla násilně nasazena svým způsobem – protože byl věřím nutný větší převrat, aby se mohli usadit bezvěrečtí úchylové ve svých pozicích a ta doba se kryje s koncem tzv. Tartárie, s údajnou záhadnou katastrofou někdy na konci 18., či spíš začátkem 19. století s bahenními záplavami, kde se mělo něco stát se Sibiří, rostou tam prý stromy staré jen max. asi 200 let. Já jsem viděla v té době divné technokratické cosi, nějaké nové plány a úmluvy a ať se tehdy stalo, co se stalo, zkrátka tehdy byl zabitý starý barevný svět ducha, pohádkový svět, či jak to říci, to něco, co tu kdekdo postrádá když se narodí a začne chodit do školy a furt se diví, kdy konečně začnou mluvit „ o tom pravém“ … ale nikdy se nedočká.
Kor ne v komunismu, nebo v doznívající době po komunismu.
A popravdě nemám úplně dojem, že by západní „otevřená“ společnost poskytovala nějaké jiné funkční varianty. New age je nekonečný bordel, nic víc. A hlavně to není brané vážně.

A bezvěrci se udržují stejně násilně – odmítají se vůbec bavit, nejsou přístupní diskuzi, odmítají obhajovat jejich děsivé nehumánní vědecké vývoje, které škodí lidem, nehledají argumenty pro svoje jednání, chovají se sprostě a výsměšně a nikoho jiného, než židy, satanisty, materialisty a nevěřící jen formálně věřící křesťany, nacisty a pseudoduchovní lidi jako všelijaké tzv. buddhisty mezi sebe nikdy nepouští, jiné lidi důsledně odstředí z „lepších kruhů“ už během studia a otráví je tak, aby neměli chuť se vůbec o něco pokoušet.

No a to je problém a bylo a je nutné je dát pryč a zlámat jim ty jejich arogantní fidlátka.

Protože to je vůle shůry, zkrátka z vyšších pater duchovního světa, které tu řídí svět, nebo ho silně ovlivňují, zkrátka je to kosmologicky podpořená nutná změna, která se tu musí stát, tak probíhají procesy na odstavení této zrůdné materialistické ideologie, která nás žene do kyborgizace NWO zločinným způsobem.

A pro naše území přicházely v úvahu dvě možnosti – východní a západní.
Já jsem doufala mnohem více, než jak se to děje, ve východní – slovanskou. To by v podstatě znamenalo, že by se naše obyvatelstvo mnohem více, než jak se stalo, přiklonilo ke své slovanské podstatě a vcelku upřímně se spojilo s Ruskem a jeho současnou BRICS politikou a přijalo by zároveň i novou civilizační úmluvu Euro-Asie, kde spolupracují muslimské a slovanské kultury v míru a respektu. Rusko oficiálně podporuje křesťanství a ve Slovanství samotném je duchovní zákon a kánon. Znamenalo by to tedy obrat od zhoubného materialistického ateismu a bezvěrství ke slovanství, křesťanství a nějaké více východní duchovnosti. Zkrátka obyvatelstvo by přijalo daleko víc za své boj Ruska proti NWO a satanismu a celosvětový globální odpor proti satanismu a západu.
Jenže to se neděje v tak silné míře, jak jsem doufala.
Popravdě mě nefalšovaně šokovalo, co se stalo.
Že se tak chovala maximálně ta jedna třetina, že to šlo plynule z postoje antivaxu. A ještě se dá říct, že ani v té třetině není nějaká jednota, která se týká třeba chápání těch muslimských kultur.

Takže ty dvě třetiny, co rozhodly „většinovým hlasováním“ rozhodly o západní cestě – a to je pohlcení Islámem a depopulace původního bílého obyvatelstva do velice podstatné míry.
Zkrátka toužíme být západ, chceme být západ, tak budeme sdílet západní osud. Je ironické, že jsme celé dějiny měli holou prdel, protože jsme nebyli kolonizátoři, ale stejně s nima budeme sdílet jejich osud :-D Hlavně, že chceme být západ, to je důležité.
Ale co naplat, je fakt, že Češi jsou svině a že prostě to muselo být ukázáno, jak to je. Že třeba jsme na první pohled docela i bez dějinné poskvrny, přesto je tu zla naloženo dost a dost a to si zaslouží zničení.

Myslím si, že se obě ty verze budou u nás odehrávat najednou, že čistokrevně tu nepoběží ani jedna, zkrátka se to smíchá dohromady a naše budoucí podoba je taková, že jsou tu slovanské i muslimské geny a vlivy.
Musí se z toho uplácat ten institut, co studuje metafyziku, spiritualitu a duchovědy.
Jakmile bude vědecky potvrzeno, že posmrtný život a duchovní svět existuje, bude to definitivní zánik bezvěrství a už by se logicky tedy neměly do lidské rasy rodit takové svině a nebo by jim ideologií společnosti mělo být zakázáno se tak jasně projevovat.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter