Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.11. >








Na nás, jakožto bělošskou kulturu, byly kladeny v této dimenzionální válce extrémní nároky, tady v Bohemii jsou ty tlaky obrovské.
Myslím si, že jenom bělošská rasa mohla dostatečně zareagovat, protože máme dostatečné vzdělání a internet, skrze který se nám dostalo i informací, které chtělo NWO utajit. Je tu vzdělání, možnost se zorientovat a i nějaký výzkum v těch duchovědách, že je tu k dispozici sbírka ideologií z celého světa. Takže zrovna na nás mimozemské civilizace hodně spoléhaly, zejména tady na Bohemii.
Protože je u nás dejme tomu nejvíc informací a málo infantilně náboženské, nebo materialistické myšlení, nejvíc vzdělání a je tu i slovanské obyvatelstvo – proto jsme byli nejvíce decimovaní – psychotronicky bombardovaní – a taky nejvíce kontaktovaní mimozemskými rasami.
Kteří potřebovali zařídit změny v planetárním poli ve prospěch euro-asie, muslimů, slovanů, Afriky a prostě všeho, co není západ, aby byl oslaben nacismus a židosatanismus a celkově západní zločin. Sice je velice dobrodružné jet v takovém programu, když je to vlastně vlastizrádné, ale pro mě je lepší zradit „Českou republiku“, bezcenného mopslíčka žiďáků, než zradit vyšší zákony Ducha.

To proběhlo dobře, NWO bylo poraženo, věci se dějí. Západ bude padat, skutečně vůbec nijak nevěřím v to, že by se ještě zvedl a ta hydra ještě někdy dominovala světu. Což je jedině dobře, nenávidím západ, nenávidím židy a jejich „cennost“ oproti jiným lidským životům, nenávidím nacisty a prolhanou demokracii, nenávidím lži do ksichtu, pseudohumanismus, aristrokratické móresy, konzum, plýtvání, bezvěrství a satanismus a všechno to, co představuje západ.

Ale z toho bělošského vkladu, zejména toho slovanského, by šlo právě zařídit ten metafyzický institut.
Stačí, aby bělošské obyvatelstvo přestalo vykazovat znaky toho, že jsou svině. A aby začalo používat svůj racionální potenciál k něčemu konstruktivnímu.
Myslím si, že duchovní vědy jsou sbírka blábolů. Že jediné skutečné je metafyzika a mystické dovednosti. A protože svým způsobem věřím ve vědu víc, než v náboženství, bylo by skutečně velice bělošské z toho udělat vědní obor, který bude tyto reality zkoumat reálně tak, aby z toho byly nějaké výsledky a vznikly nezpochybnitelné pravdy o tom, jak věci jsou.
To je v naších lidských silách. A skutečně si myslím, že je to na našich bělošských bedrech, dokonce si konkrétněji myslím, že je to úkol Bohemie.

Protože muslimové, kteří budou v Evropě časem dominovat, jsou náboženští, oni sice vnímají přirozeně magickou realitu a mají přirozenou náboženskou víru, ale právě proto, že nemají všechny ty ohavné otočky ve vývoji, která vedla přes dystopické totality kvůli kravinám, co vyrostly jak plíseň nějakému depresivnímu německému dědkovi v kebuli, tak nebudou mít tendence hledat mystické a esoterní pravdy.
Protože nemají zkušenosti s totalitami, které spiritualitu zle poškodily a ani nemají zkušenosti s nějakými debilními ojebávkami typu new-age, takže neznají falešné ideologie a směry vedoucí přímo do prdele.
To jejich náboženství je držák – je kvalitní – je napsané a formulované tak, že v tom nejsou žádné přímé rozpory. Největší nedomyšlenost toho náboženství je to, že postrádá reinkarnaci, jinak je v tom vše dokonale vyladěné. Pochybuju, že běžný věřící muslim se zmítá ve všech těch kreténských konfliktech, které nabízí křesťanství – doopravdy Ježíš odpustil, doopravdy chtěl umřít? A byl ten Ježíš skutečný, nebo ne? A proč ho Bůh obětoval? Byla Marie doopravdy panna?
A další a další nesmysly. Které zbytečně zatěžují mozek a berou čas.
Tak to všechno muslim nemusí řešit, maximálně si může zauvažovat, jestli byl prorok doopravdy svatý, vzhledem k jeho životu, nebo jaká je role žen v posmrtném životě, nebo jak dlouho vydrží souložit s těmi pannami a jestli k tomu taky náležitě omládne, ale tam to asi tak končí a dál si tím hlavu neláme, protože to náboženství poskytuje docela spolehlivý společenský řád, je koncipované tak, aby bylo co nejspravedlivější a dávalo smysl.

Takže od nich se nedá očekávat, že z frustrace a nespokojenosti se budou domáhat skutečné pravdy o metafyzických realitách.
A netuším, jak je v jejich společnosti třeba přijímáno 5G a myšlenka transhumanismu, jestli to vůbec chápou, jestli to berou, nebo ne … ale řekla bych, že větší odpor proti těmto hnusům je u bělochů, protože tu existuje sice ničená a pronásledovaná, ale přesto skupina obyvatel, která proti tomu je. Protože to chápe. Ne že by byli muslimové hlupáci, určitě to jejich vzdělanci chápou, ale jejich společnosti zkrátka nemají vypěstované alternativy a odpory proti systému tolik, jako zde v bělošské části světa.

Pokud jako bílá společnost zůstaneme ležet v materialismu a vadných prolhaných ideologiích a posléze nás zavalí muslimská společnost a ta tu prosadí typický Islám bez nějakých experimentů a progresivních změn, tak je vývoj skončený. A skončíme v rozjeté kyborgizaci.
Protože Islám, jakkoliv je dokonalý, tak na ty problémy, co tu jsou s tou kyborgizací, zkrátka nestačí.
Já očekávám, že Islám zvrátí materialistické bezvěrství, jako základní paradigma a pak iniciuje v bělošské populaci reakcí na to gnostické přístupy v duchovnu, touhu to nějak vědecky uchopit a převést do reality tak, aby to nebyly jen nějaké idee vzdušných zámků a nedokázaného náboženství.
Ale stejně tak to může vzniknout v této společnosti i bez násilí – jen jsem už pesimista a nevěřím v cestu bez násilí, protože bezvěrec se dá jedině zabít a zastrašit, aby se přestal uzurpačně roztahovat tam, kam nemá.
A my bělošští věřící, co uznáváme spiritualitu, protože jsme slušní, toho nejsme schopní. Takže věřím, že to za nás udělá Islám.

Institut výzkumu metafyziky, která by shromažďoval autority – mystiky, reálné držitele těchto schopností, kteří by jasně formulovali nějaké platné a vědecky ověřitelné základy, třeba na bázi nějakých experimentů atd., to by podchytilo svět Ducha tak, aby nebylo možné, že se tu bude každých několik dekád prohánět nějaký jiný šílený prolhaný a nefunkční ideologický směr. (mimochodem stačilo by odtajnit sovětské a americké MK Ultra a podobné výzkumy a půl práce by bylo hotovo – bylo by potřeba jen pořešit etiku věci)
To je zkrátka něco, co je v lidských silách – exaktně dokázat metafyzickou realitu a vytvořit institut s autoritami, které mají mystické dovednosti.
A zbytek musí udělat Galaktická federace, až se podaří kontakt s nimi, protože jejich hlavní přínos vůči naší populaci je terapeutický. Oni nás dokážou vyléčit, protože mají daleko vyšší inteligenci a i emoční rozsah a taky mají data – zkrátka jsme pro ně přehlední a oni vědí, co mají dělat, aby nás vyléčili. Jakože jsme velice překroucení, traumatizovaní a ve své podstatě všichni velice těžce duševně nemocní. Kupř. jedna velká oblast pochroumanosti je sexualita. A oni se nestydí, oni tomu rozumí, oni vědí, jak to je, co je projev trauma, co je normální, co ne, co mají dělat – my to nevíme, zkrátka mezi námi není nikdo, kdo by se tak vyznal v mapě lidského archetypu a psychiky.
Jsme tak brutálně traumatizovaní a pak opět re-traumatizovaní, vždycky se tady několik desítek let jede v nějakých nefunkčních tezích, jakže se hezky obrodíme a vyléčíme a pak přijde nějaké židosatanistické hovado, co dělá pro pekelné rasy mimozemšťanů a zničí celé generace a kultury, nasadí těžkou opětovnou traumatizaci. Jsme v těch sračkách už příliš dlouho, než abychom si v tom dokázali pomoci sami.
Ale něco je v našich silách zvládnout, protože je to racionální – třeba ten institut výzkumu metafyziky, skutečný a pravdivě myšlený, není to myšleno jako to, jak by to bylo chápáno dnes – jako něco, co nic nedokáže a ten obor popře a diskredituje. Jakmile se to bude zkoumat doopravdy, s touhou po reálném výsledku, tak nutně objeví všechny ty reálie a schopnosti, jako je aura, telepatie, astrální cestování a další odvozeniny a schopnosti od tohoto.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter