Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 21.11.
Albert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychotronické pokusy NWO a falešné vzdušné zámky teorií o vzestupu
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.10. (22:13:35)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.11. > PřilítliMimozemšťani> 





Jsem docela dost přesvědčená, že Islám je přesně to, za co se prohlašuje. Že jsou nejdokonalejší verze toho, co chce Bůh – Alláh, což se dá náboženso - filosoficky považovat za stejné a že Ježíš Kristus je prorok předchozí, kterého následoval Mohamed a že jsou tedy to nejnovější a nejlepší, co vyšší vůle chce.
Oni tedy uznávají i žiďáky – jako Mojžíše atd. Já mám na hodně věcí z tohoto svoje vhledy a ne všechny vůbec můžu sdělovat pro těžkou nekorektnost, ale s tou myšlenkou, že Islám je nejdokonalejší verze náboženství (teď do toho nepletu buddhismus na v tehdy velice vzdáleném exotickém světě východu), v podstatě souhlasím.
Jednak je Islám ve své podstatě jednoduchý a funkční, na věřícího neklade nijak velké nároky, krom toho, že má pravidelně vykonávat modlitby a navštívit Mekku a chovat se tak nějak slušně a soucitně a šířit víru a dodržovat strukturu společnosti, že si nemá brát víc jak 4 ženy, není svazován žádnými zbytečnými blbinami, jako „odpouštěj“, „plať odpustky“, „drmol Otčenáš na kolenou“, „jez Kristovo tělo v podobě sušenky“ atd. Je tam velký důraz na spravedlivost, k tomu slouží ta Šaria. Řekla bych, že mají lehčí hlavu.
Ale pak má další zábavné a nedoceněné prvky, jako je kupř. ten důraz na sex – jejich posmrtný život má spočívat ve vstupu do ráje, kde si má věřící naplnit všechny tužby, které neměl možnost realizovat v životě – což je pro jižní národy žijící v horku tedy sex. No ale tím už je tam vkladený důraz, že je v pořádku mít kladný vztah k sexu, i když není v pořádku ho realizovat v životě tak, aby to narušovalo společnost. A v ráji jsou panny – pro muže – ne nějaké gay party, nebo nebinární cosi. A když je někdo tak asexuální, že ho to neláká i tak a je mu třeba 30, tak to aby se zamyslel, jestli s ním je všechno v pořádku, protože jeho náboženství vztah k sexu nekomplikuje. Navíc, jsou velice striktní a odmítaví k satanismu a západní kulturu jednoznačně označují za satanistickou. Trvají na tom, že se lidi musí nějak konkrétně oblékat – že se nesmí „vykozit“, ani běhat s holým zadkem.
To všechno jim v současné době neuvěřitelně pomáhá. Protože si díky tomu zachovají plodnost a vůbec schopnost a umění sexu.

Dřív by to tak fantasticky nevypadalo, ale nyní ve srovnání s děsivou Evropou, kde se ztrácí sex a plodnost před očima, to fakt vypadá, že GF, či další vyšší mocnosti velice dobře věděly, co se bude dít a tak si vytvořili nové náboženství pro jižní pouštní lidi, aby ti nakonec spasili svět a zachovali sex a schopnost se množit a vůbec aspoň nějakou kulturu.
Stejně tak ten Džihád – Svatá válka, povinnost muslima šířit svoje náboženství a to klidně i násilím. Vypadá to jako pěkně agresivní kokotina, ale já jsem za ně ráda. Jenom ti mají moc nakonec porazit materialisty a „vědecké ateisty“, či jak se ten nacismus nazývá.
Už to, že jsou někde nějaké tajné psychotronické a metafyzické výzkumy – v bývalém Sovětském svazu, v USA a určitě i jinde – a z toho jsou nějaké výsledky a veřejnosti se to nepřiznává – (o SSSR výzkumech psali např. manželé Tichoplavovi) – tak to je známka, kam jsme to dopracovali, s celou smířlivostí a odpouštěním. Jednoznačně vyhrála nejhorší nejšpinavější sprostota, kdy lidem ukradli „Boha a duši“, vzali si je do laborky, tam to zneužili, získali vědění a teď s tím lidi terorizují a tvrdí jim, že žádná duše a Bůh prostě nejsou.
A kde je síla to zvrátit? Nikde. Je to vidět na dnešku, doslova nikde. Alternativa je bezzubá a směšná, protože je sjetá new-age debilitami. Vědu oficiálně ovládá materialistický ateismus. Chtít institut na výzkum metafyzických záležitostí je tu vlastně velké snílkovství, přitom to snad dá rozum, že by něco takového mělo být, ne? Jedinci jsou zastrašení a rozdrobení, čas nemilosrdně utíká. To je prostě bez šancí, proto jsem ráda za Islám.
Opět – další krok GF a dalších vyšších sil, jak vytvořit ideologii, která nakonec spasí svět. Oni se nebudou těch profesůrků na nic ptát, prostě je sejmou a zařídí teokracii.
A tím nás spasí, nebo nám aspoň rozvážou ruce pro další činnost.
Co by bylo, kdyby nebyli? Nechci domýšlet.

Oni jsou celkově jiná kultura, vyvíjeli se jinak, než my. Myslím si, že tolik „podchytávají“ sex kvůli tomu, že zkrátka v horku člověk myslí na sex hodně a že oni jsou celkově velice sexuální kultura, i kvůli tomu, že v podstatě založili „obchod s bílým masem““ - tzn. obchod s bělošskými otrokyněmi. Původně zakládali harémy, takže dost měli jen bohatí mocnáři, zbytek sušil hubu a válčil, redukce na maximálně 4 ženy pro jednoho muže byl vlastně v jejich oblasti pokrok. Živili se hodně obchodem, převážením zboží, když jsou situováni uprostřed všech kultur světa. Na poušti se tolik nezemědělčí, takže ani jejich ženy nebyly tak významné pro bezprostřední obživu společnosti, víc seděly na koberci a něco vyšívaly a v loupežnickém divokém kraji zkrátka měly méně práv.
Jsou skutečně o dost jiní, než my. Přitom jejich brutální pověst je spíš omyl, ta kultura má podle mě tendence se chovat až neuvěřitelně zjemněle a poeticky, to my jsme proti nim brutální houževnatí neotesanci, slyšela jsem, že celá idea násilného nekompromisního džihádu ve skutečnosti vznikla až po mongolských nájezdech ve 13. století, které jejich oblasti hodně zle odskákaly, že do té doby byli právě velice jemní.
Je to možné.

Ať je to s nimi, jak chce, tak v současné realitě Evropy hrají velkou roli.
Dá se od nich očekávat záchrana sexu a schopnosti se přirozeně množit a taky to, že násilím svrhnou paradigma bezvěrectví, satanismu a odkazu nějakých depresivních německých dědků, co vytvořili filosofické základy pro totality „bez Boha“.

Přitom, když je vidět, co se děje s bělochy (kterým je sex náboženstvím spíš zakazován, než podporován), pod kanonádou satanských perverzních mediálních her, buďme za ně rádi, za islamisty.
Tady je kupř. článek o tom, že mladá generace nesexuje, protože je tím traumatizovaná a stresuje je to:


Generaci Z nezajímá sex. Nepřináší jim potěšení, ale stres
https://www.prozeny.cz/clanek/sex-a-vztahy-vse-o-sexu-generaci-z-nezajima-sex-prinasi-jim-stres-96634


To já chápu moc dobře, mně taky připadá sex nereálný v tomto světě. Já se nechci svléknout a pak poslouchat, že jsem neoholená a že mám divný prsa a jestli bysme mohli zkusit ten anální sex …. nebo že by se třeba ani nezeptal pro jistotu.
Prostě to nechci riskovat. A když netoužím přivádět do 7G kyborg světa dítě, mám vyřešeno.
„Sex“ je jenom pro „bohy“ v tomto světě. Nechutný zlý sex pro nějaké odporné zrůdy z Hollywoodu, pro naolejovaná hovada, pro satanisty.
Jsme bombardováni zrůdným satanským špatně pojatým „alfa signálem“, který nás – ty obyčejné pod nimi – mlátí k zemi a zastrašuje nás to.
Jak skvěle se měly generace, které nemusely vypadat dokonale, nemuseli být perverzní nevázaná prasata, půlku těch děsivých praktik neznali, mohli být chlupatí a šťastní, mohli se i stydět, to bylo legální tehdy ještě ….
A jak se krásně množili.
Vrátí se to někdy? Vypadá to, že ne, když se člověk rozhlédne.
Ale ano, nakonec se to vrátí. S Islámem.

Že existují některé sexuální praktiky, jsem vůbec netušila až doposud. Fascinuje mě, že se něčemu říká „sexuální praktika“, přitom to je podle mě docela jasný kriminální čin.
Kupř. je něco v tomto videu a článku, kde je svědectví učitelky, co se musela účastnit školení výuky sexuální výchovy pro základní školy:





Učitelka z Irska odhaluje: Nové osnovy zahrnují šílenou indoktrinaci dětí ve školách
https://otevrisvoumysl.cz/ucitelka-z-irska-odhaluje-silenou-indoktrinaci-deti-ve-skolach/

citace:
A říká toto:
„JL: Abych se vrátila o minutu zpět, jestli tomu dobře rozumím, tak učitel by třídě ve věku 12 až 15 let dal 30 různých slov, jako je rimming a fisting a anální sex, a ta třída, ty děti by je měly ohodnotit jako sexuální nebo intimní, těch 30 různých slov, o které jste se s námi podělila.

M: Ano, není to šokující? Ne každý ví, co je to rimming. Ne každý ví, co je fisting. Ale tohle je inkluzivní vzdělávání. Tohle je inkluzivní vzdělávání, kde se nyní učíme o rimmingu a fistingu, aniž bychom se zmínili o bezpečnostních důsledcích této činnosti. Fisting je zasunutí pěsti do análního otvoru osoby, to je anální fisting, nebo do vagíny osoby, tomu se říká vaginální fisting.“

Já bych třeba považovala „fisting“ za trestný čin, nějak bych se neptala.
Copak je to normální? Strkat někomu pěst do řiti?
Ne, není, jsou to úchylové, židosatanisti, nacisti a satanisti a moc dobře vědí, co dělají. Že decimují společnost, že zabíjí dětskou duši, celou společnost, že ji zprasí a ta zanikne.
Zlí bohové vědí, co dělají a ti dobří taky – proto založili Islám.
Ještěže je na světě Islám - má to svoje důvody.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter