Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Matrix
Autor: Lian (Občasný) - publikováno 23.5.2003 (00:41:18), v časopise 10.10.2003

undefined

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 23.5.2003 >  Toho už jsem někde viděla... Díky, Pikoušku
Body: 5
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 23.5.2003 > Lian> rado se stalo. Nikdo na to nechodi..o))) asi to smazu.o))))
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 23.5.2003 > P.i.k.o> Vopovaž se!!!! Dej jim čas.....šak oni přindou....
<reagovat 
Skeeve (Občasný) - 23.5.2003 > Heezkyy:) Zrovna predevcirem sem na tom byl... ale nuda. Jinak faakt vtipny:))))))
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 23.5.2003 > Pikoooo, koukej mi to převyprávět a já ti řeknu svůj názor ;o))))))
Body: 5
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 23.5.2003 > Kelly> Preplacana kravina. Vedma je intuitivni program, ktery de facto vytvoril Matrix...agent Smith se deformal na Neo ale v obracene podobe...ostani agenti byli programove vylepseni. Spousta akce, skoro zadna myslenka, i kdyz se ji tam nejak pokusili vmisit, ale vzapeti to bylo zabito akci. Urcite jsem se u toho nenudil, ale za bych to musel videt dvakrat?.o)))
<reagovat 
Lian (Občasný) - 23.5.2003 > Dneska na to jdem, tak v pondělí přidám svůj názor......snad to nejsou vyhozený peníze
<reagovat 
moonlight (Občasný) - 23.5.2003 > Jo už jsem na to taky nadrženej, netušil jsem kdo hraje v pokračování :))
<reagovat 
čtenář xxx - 23.5.2003 > 11111111111111
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 23.5.2003 >  Taky by mě zajímalo jaký to je
Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 23.5.2003 > Pobavilo...
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 16.6.2003 >
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 27.6.2003 >

jo to je dobrý, to si dělal sám?

bojim se jít na to do kina, nesnášim, když mi někdo pokazí ideál o dokonalém... filmu....


<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 27.6.2003 > Lucie> Dvojka uz neni ideal, toje komerce.o))) Nicmene ja to nedelal ovace snasej na Lianu, jen me pozadala abych to sem vlozil,protoze to nejak nezvladala kvuli velikosti obrazku...po zkusenostech s timto systemem jsem uz vedel jak na to.o))))
<reagovat 
Lian (Občasný) - 27.6.2003 > Já to taky nedělala, jen mi to přišlo mailem a přišlo mi to dobrý, na dvojku Lucko nechoď, je to zářný přiklad toho jak se dá zkurvit originální myšlenka s fantastickým zpracováním (1 díl), je to škoda, protože každej si teď pamatuje, jaká je dvojka kravina a geniálnost jedničky už nevidí.....škoda, velká škoda, že u tý jedničky tvůrci nezůstali. Zničili tak legendu.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 27.6.2003 > aha, jo a to nevíte, že když jeden vloží příspěvek za druhýho, může to pak zpětně přehodit na jeho jméno....?
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 27.6.2003 > Lucie> 

Nevím jak Pikouš, ale já to teda nevím

Člověk se pořád učí


<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 27.6.2003 > Lucie> Stejne jako Lian...jsme hold banda tupcu
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 27.6.2003 > měli byste to najít v možnostech, když kliknete na Editovat u vybraného příspěvku základní údaje... pokud to tedy neni jen výsada redaktorů...
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 27.6.2003 > Lucie> 

Doufam, ze je to vysada jen redaktoru....vid Lian?.o))))


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 3.9.2003 > vyníkající!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 21.9.2003 > Tak to leccos vysvětluje...klony útočí.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter