Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 5.7.
Cyril a Metoděj
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Drobet úvah o životě
Autor: HACKMAN (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 26.11.2001 > Fajn, jdu si přemýšlet houk
Body: 5
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 6.10.2000 > trefa!... jdu si nechat zdát...
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 7.10.2000 > Hezká úvaha. Předložil jsi v ní mnoho možností, jaký postoj můžeme zaujmout vůči životu...(PS. souhlasím s Tebou dost, v otázce lásky a nemožnosti léčit se z ní nikoliv!!)
Body: 5
<reagovat 
origo (Občasný) - 7.10.2000 > Jak řekl KSTK: "hezká úvaha". Při každé otázce v této úvaze se člověk musí zastavit a samostatně ji rozebrat a zamyslet se nad ní.. Je pravda, že každý má ten svůj význam, či smysl života jiný a proto myslím, že se toto téma snad nedá ani obecně shrnout... Každý si musí udělat svůj závěr sám. Líbilo..
Body: 5
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 8.10.2000 > hackmane to ti závidím ... takhle umět pojmenovat pocity ... kdybych to uměl jako ty tak musím napsat doslava to samý
Body: 5
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 8.10.2000 > to mám vždycky takovou radost dyš někdo smýšlí stejně jako já, žeti musím dát ještě jednö sluníčko :))
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 8.10.2000 > :( jakotže mi to nedovolilo dát druhý sluníčno ???
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 8.10.2000 > Když mě bylo oněch 7 let, pamatuji se, jak jsem byl na prázdninách u babičky a asi jsem zlobil, protože neustále opakovala: "Už abych umřela, budu mít svatej pokoj".
Večer, těsně před tím, než jsem usnul, jsem se jí ptal - a babi, co je potom, potom až umřeš???
Nevím, nepamatuji se , co mi tenkrát odpověděla , ale já jsem cítil ohromnou úzkost, když jsem si představil, že tu jednou nebude...
Dneska už tu nejsou, ani moje babička a ani moje prababička, ale přesto tak nějak cítím , že tu jsou obě...
Ve mě...
Píšeš, že možná všechny cesty mají smysl...
Já si myslím, že nikoliv možná ale určitě.
I když...
Ano, to je právě to i když...
Základní smysl života je jeho reprodukce, to není moje myšlenka, to jsem někde kdysi četl a můžu Ti říci, že nevím mám-li souhlasit.
Souhlasit s tím, že je to smysl.
Spíše bych řekl, že je to nutnost.
A smrt?
Nedílná součást života?
To zní velmi jednoduše i když je ti jistě pravda, nicméně nemám absolutně žádnou představu co to znamená...
A na závěr:
Víš co mi Miku hrozně moc posiluje, když mě přepadnou černé až depresivní myšlenky???
Ne, nesměj se , ale začnu přemýšlet o sebevraždě!!!
A v tu chvíli zjistím, že se mi chce hrozně, hrozně moc žít...
Neber to jako návod ale zkus si to vyzkoušet.U mě to funguje dokonale a je to asi tím, že nakonec zjistím: život je moc fajn a chci toho ještě moc a moc prožít.
A v ten okamžik přestanu myslet na to, že všechno má svůj konec...
Díky za tvojí úvahu, jde mi přímo z duše...
sadaf - saša

Body: 5
<reagovat 
Majka (Občasný) - 9.10.2000 > ano pěkná úvaha. Také si pamatuji,že jsem jako dítě byla strašně smutná, že jednou umřeme. Když jsem byla už dospělá, tak mi umřel děda. Byl to asi první člověk, co mi umřel a já jsem sice byla smutná ,ale i jsem doopravdy cítila,že "někde je",že smrtí to nekončí.On byl celý život věřící a tak nějak se smrti nebál, byl připraven, jakoby se dokonce těšil...
Body: 5
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 9.10.2000 > je vzdycky prijemne, kdyz to co napisu oslovi druhe..diky
<reagovat 
duha () - 9.10.2000 > Ne přímo ke smrti...
Taky jsem si procházel období, kdy mne pronásledovala otázka "jaký to má smysl". A v jedné knížce jsem našel "po smyslu života bychom se neměli ptát, na to bychom měli svým životem odpovídat".
To mi dost pomohlo.
A pozdější zkušenost - nikdy nemám záruku na 100 procent, že to co dělám je to nejlepší, to správné. Přijmul jsem, že to tak je. Dává mi to sílu dělat věci naplno - pochybuji předtím, než něco udělám (a často i potom), ale když to dělám, tak to prostě dělám, v tu dobu mi pochybnosti neberou sílu.
Body: 5
<reagovat 
Pavel Šavel (Občasný) - 28.11.2000 >
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 3.12.2000 >
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 13.2.2001 > poslyš, orientovat se není takový problém. prostě se zeptej těch částí osobnosti, které to mají na starosti. Je to sice nezvyklé, ale velmi prosté. Tyto části se sice podstatně liší od našeho pojetí, ale jejich logika je dokonalá. Spíše bývá problém ji přijmout, obsahuje pojmy jako Absolutno, Věčnost, Dokonalost. Ano, je to to meditace, ne však jako klid mysli, ale vstup do našich vyšších já. Mohl bych ti pomoci, i když to už dost umíš.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter