Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 8.7.
Nora
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
zkouška
Autor: Sia (Občasný) - publikováno 31.5.2003 (00:24:55)


 Sia (Občasný) - 31.5.2003 > Okino> Jaká je pravda? Jsem spíš taky "hujer", skoro pokaždé se na zkoušku naučím a pak mě štve, že potom taky hodně věcí zapomenu, ale snažím se,abych přeci jen zůstala tím předmětem aspoň trochu "poznamenaná".
Neučím se na předměty jako je informatika-programování a podobné zvrácenosti, protože prostě na to nemám,abych to pochopila. Jsem antitechnik, ale zato humanitní předměty mě ohromně baví. Přijde mi, že bohužel na našich VŠ je dost předmětů, které jsou pro daný obor zbytečné (i když zase si říkám, že jeden nikdy neví,kdy se mu co bude hodit) ...
Přiznávám se, informatiku se mi povedlo kompletně opsat... ale příběh jsem vztáhla na statistiku (na kterou jsem sice taháky taky měla-jen na vzorečky, ale jak uvádím v povídce-NEUMÍM opisovat, podaří se mi to jen kdyby nás hlídal slepý nebo velmi tolerantní vyučující... spíš jsem se snažila zachytit ty pocity třesoucího se studenta ...

Souhlasím s Tebou, že pokud udělá někdo výšku jen díky tahákům, je to vlastně jako by na ní ani nebyl a pak když se dostane do praxe, kde by měl své "znalosti" zúročit a nic přitom neumí, tak je to ostuda ....

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Sia
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter