Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Hvězda naděje z kolekce Hudba, kterou hraji
Autor: Dorblin (Občasný) - publikováno 2.6.2003 (08:58:43), v časopise 24.6.2003

Mojí hvědou naděje je naoranžovělý Antares v srdci souhvězdí Štíra. Právě v tomto čase je dobře pozorovatelný na jarní noční obloze.  Bohužel ze zamřížovaného okna mého pokoje v psychiatrické léčebně jej nevidím, a tak pouze v duchu k němu vysílám svá přání. Během víkendové propustky do vytouženého domova jsem po dlouhé době se dostal na internet, a tak jsem využil možnosti tuto skladbu uvést na Totemu.                                               

 

1.6.2003

HVĚZDA NADĚJE

 

TMOU NAD HLAVOU MOU

NÁS PROVÁZÍ TÉ HVĚZDY JAS

SPÁNEK PŘICHÁZÍ

A TÍHA ZLÁ UŽ SPADLA Z NÁS

 

CO BUDE ZÍTRA, CO BYLO VČERA, CO BUDE DNES CO POZÍTŘÍ

OTÁZEK ROJE HLAVOU MI KROUŽÍ,  CO BUDE ZA ROK,  DVA ČI TŘI

V TEPOTU SRDCE VESMÍRNOU DÁLKOU MYŠLENKY VOLNĚ CESTUJÍ

SÍLU MI DÁVÁ TA HVĚZDA JASNÁ,  TA HVĚZDA VĚČNÝCH NADĚJÍ

 

ZÁŘÍ DO NOCI

TA HVĚZDA MÁ, TA HVĚZDA SNŮ

SNÍM A POZNAT SMÍM

CO ČEKAT MÁM OD PŘÍŠTÍCH DNŮ

 

TISÍCE SPOJŮ MOZKOVÉ KŮRY, BÁZEŇ, STRACH, TÍSEŇ, DÁVNÝ SPLEEN

ZLOBA A VÁŠEŇ, NENÁVIST - LÁSKA, POSMRTNÁ MASKA, ČERNÝ STÍN

ZROZENÍ - ZÁNIK, VĚČNOST A SPÁSA, CO BUDE POTOM, ZOUFÁNÍ

SVĚTLO TÉ HVĚZDY ZLÉ MŮRY NOČNÍ, ZLÉ SKUTKY SVĚTA ZAHÁNÍ

 

undefinedundefinedundefined

 

na této stránce je písnička celá

zde je ukázka z videoklipu

 

Z mého domácího LP "Zlo pod hvězdou naděje"



Poznámky k tomuto příspěvku
jelen (Občasný) - 2.6.2003 > Text se mi vážně líbí, i muzika se mi zdá zajímavá, ještě si to pustím celý. A k tomu, co tě tíží snad jedině, že chlap zatne zuby a je silnej v sobě, i když nevidí před sebou žádnou hvězdu.
<reagovat 
jelen (Občasný) - 2.6.2003 > P.S.: Muzika mi připadne zajímavá, akorát si myslim, že sis mohl odpustit to střílení na konci a taky mi některý pasáže připadaj jak kulisa k naučnýmu filmu o vesmíru (nejsem si jistej, jestli to bude pro tebe výtka nebo poklona). Líbí se mi ta první pasáž s tim, co zní jako housle a pak ty kousky s bottleneckem.
<reagovat 
 Troplis (Občasný) - 2.6.2003 > jelen>dovol abych, jsa plně ve věci v obraze i maje svolení k případným objasňujícím reakcím, odpověděl za nepřítomného autora příspěvku - je to totiž poslední písnička na albu, a tak ony reálné zvuky shrnují nástin předchozích skladeb. Chápu, že asi takhle samostarně to nemusí působit až tak logicky, jak po poslechu celého projektu.

Synkovi Đorblinovi - až budeš zase mezi námi a otevřeš tuto stránku, tak věz, že i já za tebe vysílám svá přání nejen k tvé hvězdě, ale stejnou měrou i k povzbuzení vadnoucí síly tvého nitra.


Body: 5
<reagovat 
tomash (Občasný) - 2.6.2003 > paráda
Body: 5
<reagovat 
promethea (Občasný) - 2.6.2003 > no teda fiiiiha...to ja v tvem veku, hanba me fackuje... hehehe. Skoda, ze mi nejde stahnout cela pisnicka, skusim to pozdeji...pozdravuj Antara
Body: 5
<reagovat 
Molly Brown (Občasný) - 2.6.2003 > Píseň je super, lehký, vzdušný, rozhodně bych pokračoval dál v tvorbě. Bude to stát za to. Díky.
Body: 5
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 2.6.2003 > Milý Dorbline, děkuju za upozornění, abych se sem koukla. Stálo to za to. Je toho v tobě ještě spousta a já těším se na další. Troplisi můžeš být pyšnej...držte se, kluci:-)
Body: 5
<reagovat 
Nomik (Občasný) - 2.6.2003 > nemám výhrad...
Body: 5
<reagovat 
Prcek (Občasný) - 3.6.2003 >  Děkuju žes mi napsal zprávu, už jsem tě tady postrádala. Vážně se mi to líbí, jen tak dál!
Body: 5
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 4.6.2003 > parada, seš šikovnej
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 4.6.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Venuše (Občasný) - 4.6.2003 >

pro hvězdy, naděje a touhy mám slabost, stejně jako pro dovedné mládence. Včera mi nějkak zlobil zvuk, tak jsem to dnes zkusila znova. Jsem ráda, že sis na mne vzpomněl, i že to stálo ta to. Pěkné je i to video, sice krátké, ale kdo nemá možnost rychlého přístupu, tak asi k němu asi těžko dopracuje. Splnění tužeb s přáním další síly do života i tvorby ti z vesmírných výšin zasílá družka Antarova...


Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 4.6.2003 > Moc se mi to libi, mas veliky talent.
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 6.6.2003 > Tady už jsem byla, ale nešla mi odeslat kritika. Moc moc se mi líbí. :-))
Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 6.6.2003 >

No někdy mi dost trvá, než nějakou stránku najdu, takže zdravím opožděně.

A je to moc pěkný, akorát to zoufání na konci mi nějak z ideologických důvodů nesedí. Já jsem optimista.

A všechno bude dobrý. Moje heslo je ze Stopařova průvodce po galaxii, z nejprodávanější knihy vesmíru. Byla tak prodávaná především proto, že ji zdobil velký vlídný nápis NEPROPADEJTE PANICE... Ahoj, napiš mi někdy na mail.


Body: 5
<reagovat 
čtenář Ládík - 11.6.2003 > Je to hezký, není to jednoduché, líbí se mi to
Body: 5
<reagovat 
Carmen (Občasný) - 19.6.2003 >

Milý Dorbine,

opravdu se mi tvůj příspěvek líbí - nejvíc nejvíc nejvíc je ten spleen - to je wow :-) Jinak promiň, že se ozývám až tak pozdě, ale teď se moc na net nedostanu, ale oceňuji dodatečně.


Body: 5
<reagovat 
tatokalan (Občasný) - 24.6.2003 > Je to úžasný! Totálně mě to chytlo u mého mystického srdíčka. Taky se zajímám o hvězdičky, moje nejoblíbenější souhvězdí je Orion. Škoda, že je vidět jen v zimě a časně zjara. Vždycky na svých osamělých nočních toulkách zvedám hlavu k obloze a šeptám: "zdravím tě, Orione", škoda jen, že na sídlišti většinou vidím jen jeho pás...
Promiň, že jsem se jukla tak pozdě, ale byla jsem jednou nohou v hrobě a byla jsem ráda, že vůbec dejchám, natož abych chodila na net, takže hodně opožděná 1
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 12.8.2003 > ta muzika mě moc neoslovila...
<reagovat 
Kimmer (Občasný) - 22.12.2003 >

To se mi líbí, mě, narozdíl od atanislava ta muzika zaujala a i ten text. Kimmer

 


Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter