Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Soumrak plný vzdechů
Autor: Gerhard (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 27.6.2003 > jee..
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 27.6.2003 > Nelíbí :(
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 27.6.2003 > uf
<reagovat 
čtenář qwetadgfsdfh - 27.6.2003 > Ale ale. Neverim Gerharde, ze nepoznas kyc. Zkousis lidi, jestli to schlamstnou??? Je to nejaky tvuj experiment? Nebo se chces proste zalibit mene nadanym, kterych je absolutni vetsina? Hm, kazis tady uroven, neni to totiz prvni nechutny kyc ktery tady prezentujes.
<reagovat 
čtenář Franta Nedvěd - 27.6.2003 > to se mi líbí!!!!!!
<reagovat 
Gerhard (Občasný) - 27.6.2003 > toono-nezklamal jsi...je dobře že jsi ve střehu...
<reagovat 
Gerhard (Občasný) - 27.6.2003 > čtenář gwetadgfsdfh- tvůrčí svoboda je zrovna tak nekonečná jako inteligentnost tvé přezdívky...kýč a co?
Tak se na něj nedívej, tak jednoduchý toje. Kde by zůstala tvá vlastní vyzrálá umělecká kvalita, kdybychom my méně nadaní, jak sám říkáš, neměli odvahu presentovat své naivní kýče...jen tak můžeš přeci briliantně vyniknout a my blátošlapové nevzdělaní si budeme dál naivně hrát se svými kýči ať se ti to líbí nebo ne...a zase tak jednoduchý to je...
<reagovat 
getup (Občasný) - 27.6.2003 > Není to špatný.
<reagovat 
Mari (Občasný) - 27.6.2003 > Je to už dost na jedno brdo
<reagovat 
čtenář wetertdfgdt - 28.6.2003 > Tak jo, prezdivku jsem si zmenil.
Kyc je v umeni proste nezadouci, proto se snazim zasahnout. Nebude to jen u tebe.
<reagovat 
Archiw (Občasný) - 28.6.2003 > Neostrej digital? Ale tvoř dál... nesnášim slovo kýč. Co je to? Vyfotografovanej západ slunce...tak to fakt ne, vždyť je to příroda, to nejhezčí co je, barvy, život. Detail svléknutýho člověka...to by snad už bylo moc...Vytýkám ti vzpůrnou barevnost, mlhavou nekompozici, zmatečné nasvícení...
<reagovat 
čtenář wetertdfgdt - 28.6.2003 > Pokud nevis co je kyc, radsi se do umeni nepoustej. Zaklady by se nemely obchazet. Je to jakobys chtel varit polevku z nafty misto vody. Tudy cesta nevede.

Kombinace teto krajiny a motivu je kyc zcela urcite. To ze se to snazi Gerhard zabalit do nejakeho podivneho surrealistickeho expressionismu je slaboduche.

.............
<reagovat 
čtenář Kyby - 29.6.2003 > TO čtenář wetertdfgdt: Ano, máš pravdu! Jestliže někdo nezná přesnou definici kýče, nemůže nic tvořit, to je základ!!! Kdo to nechápe, je idiot! Kýče se musí v zárodku odhalovat a nekompromisně ničit a jejich tvořitelé střílet, aby nenakazili UMĚNÍ! Víc takových jako ty! Amen...
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 29.6.2003 > čtenář> Presna definice kyce neexistuje ...Zustava ciste subjektivni pocit daneho cloveka na dany predmet ci vec  ....A jen tezko v zarodku neco utnes ,kdyz tobe se to nelibi (nevztahuje se k dane publikaci) a tisucum dalsim ano ....Je videt ,ze problematikou kyce se nezabyvas ,jinak bys jen tezko mohl nazvat nekoho idiotem ....Az ,ale zacnes , uvedomis si ,ze je tolik rozlicnych definici a protikladu , dohadu na tema "kyc" a ani jediny neni presnou definici  !!! ...Hodne stesti !
<reagovat 
 čtenář Kyby - 29.6.2003 > Hanele> vše co jsem napsal, bylo míněno ironicky! Mrzí mne, žes to nepochopila...
Samozřejmě zastám stejný názor jako ty (což si můžeš ověřit u mých příspěvků).
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 30.6.2003 > slizky , hnusny, souhlas s kyby, ne ironicky
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 1.7.2003 > Gerhard...vidím, že si uverejňovaním svojich príspevkov rozprúdil divokú debatu na tému gýč:))To bol zámer?:))...trošku podnietiť fantáziu a otvoriť tému o ktorej sa veľmi nehovorí...v umení je to skôr tabu...Prečo?..a čo je vlastne gýč?...keby ste sa dobre porozhliadli okolo seba ...našli by ste celkom isto aspoň jednu gýčovú vec...Obchody sú plné gýčov...gýčových pohľadníc, príveskov, obrazov, nálepiek...vy to všetko kupujete a tu sa oháňate radikálnymi názormi....popierate to, čoho je okolo nás najviac(hlavne v prípade ak je pre niekoho západ slnka gýč:))....Toť môj názor:)
Inak....koľko 5 si už schytal...dá sa to vôbec spočítať?:))
<reagovat 
Gerhard (Občasný) - 4.7.2003 > Neewooa - ano máš pravdu, měl jsem v úmyslu vyprovokovat něco jako rozumnou diskusi na téma kýč, na základě náhodně vybraných motivů...diskusi, kde si kdo bude mít zájem řekne opravdu svůj pocitvý názor bez strachu, že se nějaké tzv.autority dotkne a odměnou mu bude snůška 5, nebo kanalismů! Když si přečtu některé kritiky, tak co k nim říct? Snad jen to, že mnohý "kritik" svými vulgarismy nastavil akorát sám sobě zrcadlo, ve kterém se ukazuje jeho vlasní úroveň osobnosti, jestli vůbec nějakou má! No nic, podcenil to a budíš mi to poučením. A kolik že jsem schytal 5? To není vůbec důležité, protože ani o ně něšlo, jako nešlo o nějaké jedničky v této úrovni přístupu...a pokud je pravé umění rozmazaná fotka, nebo několik barvných čar rozhozených náhodně v prostoru ap.tak OK. Počkám si až má nevyzrálá úchylnost uzraje a než se tak stane, tak si budu muset vystačit bez vtipných komentářů vyzrálých znalců...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter