Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Flexareta a Mt. Blanc
Autor: tomash (Občasný) - publikováno 22.7.2003 (19:36:12), v časopise 6.7.2004


Poznámky k tomuto příspěvku
Martyfoto (Občasný) - 22.7.2003 > príjemný
Body: 5
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 22.7.2003 > jo..moc pěkný...chvilku jsem přemýšlela, o tom fotoaparátu..ale teď si myslim, že je dobře, že tam je...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
toono (Stálý) - 22.7.2003 > no a zas..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 22.7.2003 > skvělý!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 22.7.2003 > Tome, nadhera.. nadhera! ****
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 22.7.2003 > Paráda!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sédy (Občasný) - 22.7.2003 > to je jak z poucny knizky pro fotografy
Body: 5
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 22.7.2003 > taky ji mám někde ve skříni; 5 bodů za nostalgii:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
onoseto (Občasný) - 22.7.2003 > no, tak to je naarez!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
rell (Občasný) - 23.7.2003 >

..a zase skvělá práce....


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 23.7.2003 > Jsem uchvacen !!!!!!! Bravo !!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 23.7.2003 > ono totiž na týhle fotce je úplně všechno, ty šedesátý léta a taky můj táta, ktrej ji nosíval na krku a pak taky ten nepoměr k hoře, to, že tenhle přístroj i po těch letech dokáže zobrazit tu nádheru; ale u fotek se asi hodnotí něco jinýho:-) ještě jednou dík...
<reagovat 
zirael (Občasný) - 23.7.2003 > *****
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Vojta - 23.7.2003 > moc pekna fotka
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 23.7.2003 > tak ja asi budu jediny kverulant zde z pritomnych - fotka je to velmi pekna - to nepopiram, ale na me to pusobi jako reklama na Flexaretu.:o)
<reagovat 
Lian (Občasný) - 23.7.2003 > Jo jo..
Body: 5
<reagovat 
_Tom (Občasný) - 23.7.2003 > Řekl bych, že být ten kopec v pásmu ostrosti, bylo by to lepší, ale i tak je to pěkné.
<reagovat 
Fraxinus (Občasný) - 23.7.2003 > Pekne! Ad Piko, mne to taky pripada jako reklama, ale dobre vyfocena, tak proc ne? Jen by to chtelo zavest novou rubriku, Toteme! Ad Tom - presne opacne, kdyby bylo pozadi ostre, dost by to ztratilo.
Body: 5
<reagovat 
boboh (Občasný) - 23.7.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 23.7.2003 > tak i já utrousím pětibobek
Body: 5
<reagovat 
sierva (Občasný) - 22.7.2003 > ach jooo...už sem nic nedávej...mám z toho depky..://
Body: 5
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 22.7.2003 > sierva> z čeho? já se polepšim:)
<reagovat 
 sierva (Občasný) - 23.7.2003 > tomash> když je vidím, tak se mi už nechce fotit...natož sem něco nového dávat..:/ (:o) )
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 23.7.2003 > sierva> To nedělej! Z toho bych měl depky zas já...
<reagovat 
Mira (Občasný) - 23.7.2003 > ..dobrá reklama na flexaretu z předválečného období..má to své kouzlo
Body: 4
<reagovat 
xmark (Občasný) - 23.7.2003 > Blondýna to s tou nostalgií vystihla. Jen bych se zasmál, kdyby to bylo focený digitálem...
Skvěle zvládnuté cvičení na téma jak dodat popředí tam, kde žádné není.
Body: 5
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 23.7.2003 > xmark> Byl jsem sám kilák nad Chamonix a po ruce jsem měl jen Flexaretu a digitál :) a Blondýna to vystihla krásně:)
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 23.7.2003 > tomash> Cha cha cha... Tak tady by asi i zapřisáhlý "klasik" musel uznat, že moderní technologie nezatlačuje uměleckou složku fotografie do pozadí. Fakt dobrý!
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 23.7.2003 > xmark> moderní technologie právě dovoluje soustředit se jenom na uměleckou složku:)
ale muj digitál už pomalu patří ke staré klasice:)))
<reagovat 
efa (Občasný) - 23.7.2003 > tomash: niceeeeeeeeeeeeh! co máš za digital? máš nějaký fotky z te flexarety? to by mě zajímalo
Body: 5
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 23.7.2003 > efa> pochvala od Efa - teď už můžu zemřít:)
tvoje fotky z flexarety jsou skvělý, na tohle místě jsem s ní taky fotil, ale měl jsem prošlej film, takže to odnesly barvy...letos se polepšim...
<reagovat 
efa (Občasný) - 23.7.2003 > tomash: s flexaretou je to poezie. Sebevětší kravina vypadá dobře, tam se musí podle jiných měřítek imho. V každém případě sem se do toho přístroje zamiloval. O víkendu pořizuju fotokomoru a vrhám se do toho po hlavě. A neumírej...sem regulérní lama. Jsou jiní frajéři! :)
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 23.7.2003 > efa> jojo její B&W fotečky + stranově nepřevrácený zrcadlo + parádní hloubka ostrosti + libovolnej formát fotky...to je diktát:)) zejtra jdu koupit černobílej matroš...
<reagovat 
rabako (Občasný) - 23.7.2003 > jó, čooooveče! umíš, umíš! :o) být třeba jedním listem trávy na tom místě by bylo úžasný! :o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.7.2003 > Nehraje to spíš moc na city?
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 23.7.2003 > Thomas Hudson> přesně tak:)
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 23.7.2003 > jo presne, th, zbytecne moc na city... neco jako bio nebio...:)
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 23.7.2003 > marjanka> jen pro ty, kterým ten foťák připadá starej...
<reagovat 
Mr.D (Občasný) - 24.7.2003 > ^%$^%$&^%&%&^%co dodat%$#%$#%$#%$#%$
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 25.7.2003 > Jenže to mi přijde laciný. Ale tak mě taky napadá, že bych ti to asi nenapsal, kdyby tu nebylo milion poznámek :-)

Marja: bio nebio není na city, ale na pleť(š) :)
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 27.7.2003 > fakt povedené, není co dodat :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 29.7.2003 > Ode mne taky jednou za plný počet...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jitex (Občasný) - 31.7.2003 > nádherné..... ničí mě to... Proč to? o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dáreios (Občasný) - 12.8.2003 > tak i já.....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 25.10.2003 >
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 8.12.2003 > checht:o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiaK (Občasný) - 9.9.2005 >
Body: 5
<reagovat 
wenusians (Občasný) - 18.9.2005 > mno fotečky taky nemaj chybu...moc pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter