UNECE vypsala fotografickou soutěž na téma "Voda je život"
Hospodářská komise OSN pro Evropu (UNECE) společně s uzbeckými organizacemi vypsala v souvislosti s Mezinárodním rokem pitné vody fotografickou soutěž, která má tento rok téma "Voda je život". Uzávěrka soutěžních snímků je 1. září. ČTK o tom informovala bratislavská kancelář Rozvojového programu OSN. Výsledky soutěže budou vyhlášeny v prosinci v uzbeckém hlavním městě Taškentu. Cílem akce je zvýšit povědomí veřejnosti o významu pitné vody pro všechny aspekty lidského rozvoje a zdůraznit nutnost ochrany zdrojů pitné vody.
Fotografie mají souviset s tématem "Voda je život" a záleží podle organizátorů jen na interpretovi, jak toto téma sám pojme. Soutěž je otevřená všem jak amatérským, tak profesionálním fotografům ze středo a východoevropských států a ze zemí Společenství nezávislých států (SNS). Účast v soutěži je bezplatná.
Soutěžící mohou zaslat až čtyři fotografie, barevné nebo černobílé, a to buď samostatné nebo série fotografií. Snímky označené jménem soutěžícího mají být zaslány na adresu Photo Contest 2003, Tashkent House of Photography, 4, Y. Akhunbabayev Str., Tashkent 700047, Republic of Uzbekistan.
V případě dalších informací se lze obrátit na emailovou adresu registry.uz@undp.org.
|