Kelly (Občasný) - 16.8.2003 > Opravila jsem ti překlepy a nějaké čárky v souvětích, ale stejně, je vidět, že sis s tím moc práce nedal, což rozčiluje zas mě .o)))) Neříkej, že by sis nenašel 10 minut na to, aby sis to po sobě v klidu přečetl a dopiloval, když už máš čas natlačit to sem :o)))
Jsou to maličkosti, ale stejně... třeba:
...narušilo to mužské rozjímání nad tím roztomile klidně ubývajícím... podle mě zbytečné a rušivé opakování ukazovacího zájmene
...roztomilý hlásek sice nevěstil nic dobrého a hlavou proběhla lehce připitomělá vzpomínka... proč sice? pak by logicky mělo následovat nějaké ale
...a otočil list ve svých myšlenek o list dál... jednak má být ve svých myšlenkách, jednak list o list dál působí divně, nesmyslně .o)
...Po zítřejší poradě budu pít kapučíno s tou nádhernou mléčnou pěnou se skořicí. Šéf ji taky má... koho ji má taky šéf? poradu? pěnu? skořici???? :o)))))
...Deset centimetrů prostoru bylo najednou jen na mé straně a když se vynořila moje hlava, tak se na mě blahosklonně usmála... kdo se usmál? z té věty to vypadá, že hlava, co se vynořila .o))))
...Jako o jediné zóně, kde byla ta moje sladká čehosi erotického, jsem věděl. cože? tady ti asi vypadlo nějaké slovíčko...
...monitor sklouzl na zem s kouzelným výbuchem své obrazovky... přivlastňovací zájmeno je tam poněkud navíc, to je snad jasný, že ta obrazovka je jeho, ne? :o)))
no a k ději - hrdina se rozčiluje, že ho manželka sexuálně zanedbává - a pak si sedneš k počítači, kde surfuješ do tří do rána a já pořád čekám. Nakonec NIC - a když ona vyvine erotickou iniciativu ve vaně, taky mu to není po chuti - tak co vlastně chce??? Já vím, Martinku .o))))))
Celkově - fajn, pousmálo mě to!