Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
PRO ZTRÁTU DŮVĚRY z kolekce Hovídky
Autor: Monty (Občasný) - publikováno 26.9.2003 (08:14:55), v časopise 28.9.2003
další>

To jsem si nezasloužil. Tohle teda ne. Po všech těch letech. Po všem, co jsem pro firmu udělal. Prej - "pro ztrátu důvěry". To ať si Al vypráví tomu, kdo seno žere. Pchá! Důvěry! Neznám nikoho, kdo by byl v tomhle fochu důvěryhodnější, než jsem já. Když mi svěřili kšeft, vždycky jsem ho doved´ do konce, nikdy se mi nestalo, že by hejl nezacvakal. Stačilo zacukat obočím, stáhnout ksicht do ironickýho úsměvu a rozložit na stole pařáty. A já je mám jak lopaty. Pořádný, poctivý ruce kluka, co si nenechá jen tak od nikoho foukat do svý kaše.

"Tak co bude?" vyštěkl jsem na toho chcípáčka, co se přede mnou krčil a snažil se schovat za stojací kalendář s obrázky veteránů. "Jak dlouho mám ještě čekat, kurva drát?"

"Mo... moment, ještě moment, rád bych se rozmyslel," pípnul ten šedivej trouba a zamžikal za brejličkama.

Zhluboka jsem si povzdechl, aby jasně viděl, že ten tajm nebude zas až tak kór dlouhej.

Ale stejně. Že zrovna Kosťu na moje místo. Kosťu, největšího křiváka mezi křivejma. Tomu zůstalo za nehtama pěknejch pár drobnejch. On a Vaska byli nejvyhlášenější hajzlíci, a bijci, si vzpomínám, jak jednou přizabili toho chlápka z kasína Vegas, protože se s placením zpozdil asi o dvanáct hodin. Dostal takovou držkovou, že pak tejden nemoh´ moulat ani rohlíky.

Já jsem byl přece jenom vždycky akurátní a elegán. Práce v rukavičkách. Žádný facky, žádný kopance; nejsem přece zmetek z Ukrajiny, jsem houmboj a vím, jak si zachovat štábní kulturu, tenhleten glanc.

"Stačilo, ne?" předklonil jsem se a dejchal tomu třasořiťkovi odér svý ústní vody přímo na skla jeho brejlí. "Jsi měl času fůru. Tak teda, co bude?"

Já nikdy nemusel nikoho fackovat, aby zaplatil výpalný. Já ne. Mám na rozdíl od těch špinavejch chlápků v koženicích nějakou úroveň. A teď, pro ztrátu důvěry. Po takovejch letech, ještě za dob Klondajku jsem Alovi nosil na krmník, tehdy to byly krušný začátky, museli jsme vybudovat všechno prakticky vod nuly, je to i moje zásluha, kdepak Kosťa s Vaskou, ti naskočili do rozjetýho vlaku, přišli až někdy v pětadevadesátým. Měl jsem se správně stát podílníkem, a ne dostat padáka. Teď abych si na starý kolena zvykal na nový zaměstnání. Do prdele práce.

"Já... já ale ještě nejsem pevně rozhodnut," namítl ten ouchcapek.

"Tak pán nejni pevně rozhodnut, chmmm?" zamračil jsem se a moje levý obočí výhružně poskočilo. "Kolikrát ti mám, ty zpíčenej zmetku opakovat, že tahle pojistka pokrejvá všechny živelný katastrofy včetně tornáda a sopečný erupce, a je teda za ty peníze bezkonkurenčně nejvýhodnější na současným trhu, co?"

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
ouvej (Občasný) - 26.9.2003 >

Ty bláho, tys mi tím závěrem dala. To mi trochu připomíná, jak GE Capital bank propaguje svoje půjčky.


Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 26.9.2003 > konečně zase text lahodný mému zraku:o)))))Kosťa a Vaska:o)))
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 26.9.2003 >  Jo, přesně to jsem čekala, ale stejně pobavilo. Nicméně si nemyslím, že by se sebou nechal takhle vychcat, že by šéfikovi pěkně rozbil h.....nebo dal bombu do auta nebo tak, to by si nenechal líbit.
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.9.2003 > Lian> co ty víš:o))třeba v další kapitole uvidíme:o))))
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 26.9.2003 > pěknej pojišťovák :-)))
Body: 5
<reagovat 
Akimek (Občasný) - 26.9.2003 > :o)))))))))) jojo, změna zaměstnání není někdy zrovna jednoduchá :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 26.9.2003 >

práce šlechtí... 

každá...

a pojišťovat se musí umět... ba ba...

příjemnej hlavní hrdina, takovej milej charakterní člověk, ba ba...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Plopez (Občasný) - 26.9.2003 > Výborně: příště si vem na mušku jehovisty a obchodníky po telefonu.
Body: 3
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 26.9.2003 > jo!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 26.9.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 26.9.2003 > Superiózní!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lef (Občasný) - 26.9.2003 > Pulp Fiction Capital Bank :))) *
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 26.9.2003 > To je nářez! Dnes jsi S. natrhla prdel na celý čáře! 
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 26.9.2003 > HáDé!> Jak ty dva to dělaj vííííííď????
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 26.9.2003 >

nojo, je to prdel...docela...

 

snad nebude vadit, ze se jmeno Kosta objevi v my dalsi povidce  aby me pak nekdo nenapad, ze jsem ho vykrad...nebo to asi zmenim

 

/casopis/


Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 26.9.2003 > Co dodat? Prostě skvělé!!
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 26.9.2003 > Monty, můžu si todle pučit na prodejní trénink? No jo opět Monty a jeho přesná ruka, vtipný oko, a zvládnutá gradace. Eště aspoň krapetínek duše, to by pak bylo...
Body: 5
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 26.9.2003 > Luk Malér> 

Krapítek duše? No, když přineseš úpis podepsanej vlastní krví do Čertova mlejna, proč ne.  

 


<reagovat 
 Monty (Občasný) - 26.9.2003 > ts
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 26.9.2003 > Monty> Co já, ty to tam máš dostat!!!!!!!!!!!
<reagovat 
pavson (Občasný) - 26.9.2003 > Skutečnost bývá nejednou ještě horší. Pěkná prácička.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 26.9.2003 >

!!! Hlavně ty jehovisty! si namušku vem! příště!!!!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
asi (Občasný) - 27.9.2003 >
Body: 5
<reagovat 
MZF (Občasný) - 28.9.2003 > Nijak mě text nezaujal.
Děj průměrný, slovník se mi nelíbí, fabule se hledá jen těžko, pointa nezajímavá.
Body: 2
<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 29.9.2003 > MZF> hele a to seš vážně takovej suchar, nebos to jenom nepochopil? :o)
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 29.9.2003 >
Body: 5
<reagovat 
genialnideti (Občasný) - 30.9.2003 > od matky bych nečekat takový jazyk. takže pouze za čtyři. :)))
Body: 4
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 30.9.2003 > :o)))))
Body: 4
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 30.9.2003 > Parádička!
Body: 5
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 1.10.2003 > hele, vono mi šlo druhý doporučení? ach ta aktualizace... :-)
Doporučil 
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 2.10.2003 >
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 3.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 15.10.2003 >
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 10.12.2003 >

cheche podruhý


<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 1.10.2003 > výborný !!! tomu říkám kumšt! nechat se inspirovat a neprofláknout se zas tak jednoduše. Kosťa s Vaskou !!! řičím smíchy
(a tim pětadevadesátym se mi trochu ulevilo.... :-)))

a ouchcapek? :-))) paráda :-) tohle by se měl Kosťa naučit - takovýhle metaforky :-) sakryš, škoda že jsem právě vypleskla jedno doporučeníčko v Ninexu, teda jen za ten první regál... ale jestli si zejtra vzpomenu, určitě to sem utrousím.

Ten závěr je bomba. Potěšilas, holka, že taky prověřuješ. A...pozdravuj Rosáka :-)

Body: 5
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 10.12.2003 > rebecca13> Ehm, škoda, že jsem právě vypleskla jedno doporučeníčko v Ninexu - škoda???
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 31.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(2) 3 4
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter