Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ze života
Autor: BlueSky (Občasný) - publikováno 30.9.2003 (00:45:55)
další v kolekci>

Někdy je to o autě:-) 

 

Setkali se u východu  z nákupního centra. On, vcelku nezajímavý, šedý týpek, věku tak mezi 30-40 lety, ona, mladá  krásná blondýna v atraktivním oblečení. Galantně jí otevřel dveře, aby je pak negalantně pustil na nos za ním belhající se babce. Dívka i muž kráčeli stejným směrem. On ji předběhl. Sameček začal svoji hru svádění, narovnal se, zatáhl břicho, natřásl pomyslné peří. A protože víc už se sebou udělat nemohl, sáhl do kapsy pro trumf.... vytáhl klíče od auta a začal jimi významně pohazovat. Zároveň se na dívku otáčel a vrhal na ni zářivé pohledy. Zastavil u modrého  Favorita, vsunul do zámku klíček a chystal se té dívce něco říct, nejspíš nabídnout, že ji sveze... náhle celý zplihl a protáhl obličej. Beze slova se rychle zasunul za volant a zabouchl dveře. Děvče si právě otevíralo střibrné  Audi.

 

***

 

Z nepříliš zajímavého důvodu jsem takhle jednou čekala u obchodu. Sedím si na lavičce,  vyhřívám se na sluníčku a vcelku bez zájmu pozoruji lidi, valící se tam a zpět....když tu náhle mě zaujal...naprosto strašný chlápek, který právě opustil obchod. Vychrtlík jakýsi, hrudník si zřejmě zapomněl doma, hnáty křivé, navlečené ve směšných květovaných bermudách. Nemotorně bojoval s nákupním vozíkem a chvílemi nebylo jisté, kdo koho přetlačí. Moje horší já se projevilo a začalo v duchu hodnotit: "Jéžiš, to je teda chudák, se asi narodil v sedmým měsíci a nevykřesal se z toho, ten vypadá, chudinka, ten se nikdy neožení, no to je příšerka,  a co to nosí na sobě, prokristapána ...." Hubeňourek zatím dovedl  duel s vozíkem úspěšně do konce, zastavil u jednoho auta, otevřel jeho kufr a moje horší já přitvrdilo::" No, vlastně není tak špatnej, ty nohy zase tak křivý nejsou, má docela hezký oči a asi bude hodnej"....najednou vypadal jinak,..... nákup totiž nakládal do  nového bavoráka sedmičky.


Poznámky k tomuto příspěvku
Bobísek (Občasný) - 30.9.2003 > Většinou ty nejpěknější auta maji hnusný týpci...
Body: 4
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 30.9.2003 > Bobísek> Něco na tom je:-)A výjimky potvrzují pravidlo....akorát jsem ještě žádnou výjimku neviděla:-))Buď jsou hnusný vzhledem nebo povahou, v nejhorším obojí dohromady:-)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 30.9.2003 > ty vogo vole, to je nářez!!!!!eště že sem fakt krásnej nekřivonohej týpek:o))))tyhle sondy mě berou, excelentní!!!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 30.9.2003 > quentinbubakoff> Počítám, že to je ironická poznámka a jsi jeden z těch výše zmiňovaných:-)))Nicméně díky za body a doporučení, to si cením:-))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.9.2003 > BlueSky> ironie je moje rodná sestra:o))))ale v tomhle případě to fakt myslím upřímně:o)konečně zase text kerej kureffsky smrdí čověčinou:o)budu pozorně sledovat tvoje dílo modrý nebíčko:o)))
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 30.9.2003 > Pěkně vystřiženo!
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 1.10.2003 > ze života jak vystřižený .-)))))))))))
Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 1.10.2003 > mefisto> Ono to je opravdu opsáno ze života:-) V prvním případě jsem dostala záchvat smíchu (tomu chlápkovi jsem to přála) a v druhém jsem se za sebe pak strašně styděla:-))
<reagovat 
MZF (Občasný) - 30.9.2003 >

První příběh mi připomněl mého kamaráda. Taky má favorita, ale je mu dvacet. Dost mě pobavila představa, že na tom třeba za dvacet let bude stejně a tvá povídka se mu promítne do života.

Jinak, to je holt svině život...


Body: 4
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 1.10.2003 > MZF> Je pravda, ze čim luxusnější auto, tím stoupá sebevědomí většiny z nás (všimla jsem si toho i u žen,třeba to zpracuju ještě jinak:-)). Vysvětluje se to tím, že jsou v nás v důsledku komunismu zažité žebříčky hodnot, které jen tak nevymizí. Luxusní auto-ten na to má-ten se má-závidíme:-))TAkže doufejme za dvacet let se nám hodnotové žebříčky posunou jinam, ubude povrchnosti a tvého kamaráda nic podobného nečeká. Hlavně aby se za těch 20 let nezáviděl místo auta kus žvance, jestli to tu tak půjde dál:-)))
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 2.10.2003 > BlueSky> Za dvacet let nás vláda dovede do tak luxusního života, že budeme všichni létat v nejlepších raketách. Auta tedy nebudou třeba. Nebo snad ne... (něco mi říká, že bohužel).
<reagovat 
Akimek (Občasný) - 7.10.2003 > nojo... nás, krásných, mladých, perspektivních a inteligentních milionářů, je vážně málo...
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 8.10.2003 > Tak těhletěch typů se my, co toho v autě najezdíme relativně hodně, bojíme nejvíc, na silnici si pak zatraceně často léčej komplexy, jak ten chlápek s tim Favoritem, tak i ten s BMW 7, ta holka s Audi - nevim. Přišlo mi, že si z těch situací nevytáhla maximum, znělo to jako vyprávěnka u kafe nebo u piva.
Body: 4
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 8.10.2003 > Luk Malér> Luku ty starej satane!!!co tady není jak vyprávěnka u zrzka???náhodou mě dostala ta úspornost vyprávění, ta slibuje mnoho dalších mňamkovitózních literárních zážitků
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.10.2003 > quentinbubakoff> Počkej, vem si ty svý věci (ne intermezza) a že to CELÝ budeš kvákat v hospodě. To tě někdo veme půllitrem. Tohle mi příde jako prima základ, vlastně nejvíc fajn je to vidění, no a teď začíná ta (krásně) zatracená rachota: kdo bude řikat co, z čího pohledu, jak to vygradovat, mrcasit se s popisama dialogama....
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 8.10.2003 > Luk Malér> netřeba mrcasit se, netřeba nic gradovat, buďto to tam je nebo není, buď to má koule nebo nemá...:o))))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.10.2003 > quentinbubakoff> Hele a proč ta tvá písanka je psaná takhle v copánkách a proč v těch tvejch písánkách je dycinky pointa, kerá to fakt posune, na konci, hééééé, tos vo tom nepřemejšlel, neměnil? To si vykládej hadicím a houkačkám
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 8.10.2003 > Luk Malér> protože neumím psát.....někdo to umí, někdo nééé....
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.10.2003 > quentinbubakoff> Kecy Kecy Kecy - píše ti to, ale nekecej, že to na pejpr prostě jen flákneš a hotovo dvacet. Prrrrrrrrrrrrrrd, vidíš, pak domejšlíš, hraješ měníš přehazuješ. A to právě jsem chtěl naším modrým lyžím, jé sorry vono je tam y, že prostě je to fajn vodkouklý, základ je dobrej pevnej; a teď: ať na tom začne makat.
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 8.10.2003 > quentinbubakoff> 

Hele, kucí, o čem se tu dohadujete? Oba , si myslím, psát umíte, aspoň co jsem měla čest od vás číst, ale nechápu, co chcete na mně? Jakože tam chybí dialogy? To je právě tak, že se to odehrálo bez řečí:-))Jsou to prostě jen střípky z běžných dní, proto je to krátké. NAvíc, je těžké popsat kouzlo okamžiku:-) Ale ok, snad časem přepíšu něco "brutálního" z ne úplně všedních svých dní:-))

 


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 8.10.2003 > Luk Malér> 

chytroni, ses zase rozjel, až ti skřípou v tvým L.V. (čti lidový vůz) kolečka...

nechápeš, že je to dobrý i bez těch tvejch vylepšovátek? ty milče náročné literatůůry. 


Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.10.2003 > BlueSky> Néééééééééééééééé, gróóóó mého sermonu jest: takovej krásnej základ, příležitost jak hovado a je z toho jen střípek a přitom stačí nééé moc, Quenťule zas že takhle vobroušený je to vono. Sme si to teda řekli a dobrýýý, jáí si furt jen myslim, že by to chtělo rozvinout...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.10.2003 > stanislav> Je to dobrý, může to bejt výborný...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 8.10.2003 > Luk Malér> 

je to jaký to je... a někdo by z toho rád vyved něco jinýho, chytroňku, ech.

 

 

ale né, samo sebou máš pravdu, protože jsi z chytroňů nejchytroňovatější...


<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 8.10.2003 > jo, jako střípky dobrý,výstižný... hlavně ten první
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 30.9.2003 > Že by platilo "Je to pravda odvěká - auto dělá člověka"?
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 1.10.2003 > Yfča> Díky za hodnocení a k té větě(auto dělá člověka) dodám ještě jednu klasickou, kapku vulgarnější, leč pravdivou-pánové, prosím nekamenovat, to jsem nevymyslela já-auto je mužův prodloužený penis:-)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.10.2003 > BlueSky> teda BlueSky???jako cherubín a absolvent nedělní školy se rdím:o)))
<reagovat 
 Hypýk (Občasný) - 7.11.2003 > BlueSky> To je opravdu trefný... To abych přehodnotil svoje rozhodnutí si nikdy auto nekupovat ;-)
Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 1.10.2003 > quentinbubakoff> To se klidne rdi:-))Já vím, že chlapům se to nelíbí, páč je to pravda:-p
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter