Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Domov č.11
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 30.9.2003 (22:17:20), v časopise 19.7.2004

Přepadla mě nostalgie..
vzpomínka na můj/náš předchozí domov v Mechiku
(Vyjímečně zrcadlovka & film, 2001)


Poznámky k tomuto příspěvku
Mari (Občasný) - 30.9.2003 > Pěkné, ale bez tónování by to bylo pěknější.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 30.9.2003 > Mari> já to ani netónovala, fotila jsem na čb film a oni mi z toho vyvolali fotky tónované do téhle barvy, tak jsem to tak nechala, i když jsem o stáhnutí barvy přemýšlela...
<reagovat 
Mari (Občasný) - 30.9.2003 > Aha, tak to chápu. Já jednou si jednou z lenosti taky nechala udělat čb fotky v minilabu a udělali mi je do modra. To bylo poprvé a naposled...
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 30.9.2003 > Tož to já neumím (vyvolat si sama), to by dopadlo! :))
Ale stejně fotím 99% věcí na digital a jen ty lepší akce (dovolené atd) fotím na film a to vždycky barevný...
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 1.10.2003 > Fajn
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 1.10.2003 > Moc líbí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
xmark (Občasný) - 1.10.2003 > Parada. Proc fotis "lepsi akce" na film? Nemas tiskarnu? :-)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.10.2003 > xmark> I kdyz mam dobry a drahy digital (zrcadlovka), ktery foti dle meho opravdu dobre, ma male rozliseni - 1360x1024, coz neni na tisk nic moc. Na fotku 9x13cm staci, ale na vetsi formaty.. :(( Pokud budu chtit udelat z nejake fotky z digitalu plakat A3, jsem v koncich i u nejlepsich rozlisenich. Bohuzel zatim film je film. Fotky jsou nem jine.. lepsi.. Jinak fotky tisknute doma na tiskarne nevypadaji zle, ale pokud kupuju drahy fotograficky papir a liju na nej nejhusteji barvu, jak to jen jde, odejde toner po chvili, tudiz se vyplati nechat to udelat ve sberne na digifotky.
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 1.10.2003 > moc se mi libi to svetlo na kresilku (esli je to teda kresilko) a spodku okna...studeny zdi kontra teplo toho svetla...moc prijemna podivana...zahreje :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.10.2003 > peetea> ano, je to křesílko a hlavně kvůli tomu světlu jsem to fotila... bylo strašně přijemné tam vždycky sedět a vyhřívat se.. :)
<reagovat 
tomash (Občasný) - 1.10.2003 > smutně pěkná atmosféra
Body: 5
<reagovat 
jak (Občasný) - 1.10.2003 > pronikání světla do pokoje věčné téma-povedlo se
Body: 5
<reagovat 
Troplis (Občasný) - 2.10.2003 > Je to pěkné, ale nebuď líná a vyvolávej sama, dá se toho spoustu ještě v komoře dotvořit /nechceš dát nějakou lekci?/
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 4.10.2003 > tohle je ale fakt nudny..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.10.2003 > toono> stejně jako Ty, blbečku!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 4.10.2003 > Mishka> ale, ale.. radeji se vrat do dilny na manualni vyrobu stranek..
<reagovat 
Hovínko v lese (Občasný) - 15.11.2003 > Kdybys nenapsala, že je to v Mechiku, tipnulo bych si Žižkaperk, tam je podobnejch dvorůch spousta.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 23.8.2005 > konec obhlidky:-)
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 8.9.2006 > TheThing> viz už proběhlé reakce:
já to ani netónovala, fotila jsem na čb film a oni mi z toho vyvolali fotky tónované do téhle barvy, tak jsem to tak nechala, i když jsem o stáhnutí barvy přemýšlela...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter