Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
HC energie proč? pokračování
Autor: parmi (Občasný) - publikováno 1.10.2003 (08:29:01)

Marek Sýkora odešel, ale por nás naštěstí nebo možná dky bohu se právě z ruské štace vrátil Radim ¨Rulík aspoň malinkatá náhrada za Marka Sýkoru a přeci jen ho nikdo nenahradí. Ačkoli u varů působbil jen rok, díky uspěchům které s týmem dokázal sme si ho zamilovali.

            je týden od začátku sezony. Franěk nechytá je nemocný-horečky nebo snad něco takového. chytá poslední přípravné utkání, zranění. doktoři říkají, že bude mimo hru do konce září. chytá nám druhý a třetí brankář i přes tuto enpřízeˇn osudu na tom nejsme uplně nejhůř. sice máme několik rpoher ale zvládáme to. akorát si opět kladu otázku proč? proč se nám vždy před začátkem sezony nebo na jejím uplným začátku musí zranit nějaký hráč? loni to byl Balasz letos zase Franěk. je to smůla nebo jen nějaké prokletí začátků sezon? neumím si na tyto otzky odpovědět. a asi to ani nejde. jen doufám že se těchto otázek časem zbavím, že se varům přestanou stávat takovto věci a že se znich stane normálně fungující tým, který bude vyhrávat a udrží si trenéry alespoň 2 sezony, že se nám přestanou zraňovat klíčový hráči před začátkem sezony a všechno bude v pohodě.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 1.10.2003 > Aspoň ty překlepy by sis opravit mohl/a
<reagovat 
genialnideti (Občasný) - 1.10.2003 > hokej mě zajímá, ale tohle je ultranuda.
<reagovat 
 parmi (Občasný) - 3.10.2003 > genialnideti> nojo ultra nuda možná rpo člověka kterej hokejem nežije, tohle psal člověk pro kterýho je hokej srdeční záležitost a žije jen a jen rpo tým
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.2.2004 > taky bych chtěl žít jen pro team!!!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter