Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chci jít sám
Autor: ShArKeY (Občasný) - publikováno 7.10.2003 (00:31:36)

Stydím se, že jsem na to nepřišel dřív. Dlouhé roky jsi pro mě byla doslova modlou. Více než Bohem nebo vlastní mámou. Položil bych za tebe i život aniž by se mi zrychlil tep. Ty to nechápeš? Nevíš, jak jsi nádherná? Přitažlivá mému nenaplněnému oku? Dostala jsi se úplně jinam, než kterákoli jiná. Vedle tvé rafinovanosti blednou největší skvosty tohoto světa. Tvá krása je nakažlivější, než ta nejtvrdší droga a to jsem ještě nezačal přehánět. Když se mě mí známí ptali kam pořád chodím, nikdy jsem neřekl pravdu. Bál jsem se, že by ses jim zalíbila taky. Bylo to hlavně kvůli jejich bezpečnosti, ale také kvůli tomu, že tě chci mít jenom pro sebe. Je to až neskutečné, jak jsi mě dokázala od základu změnit svou záludností a projasnit kouty mé mysli tam - kde se ještě nikdo nikdy nepodíval. Nejsou to prázdná slova, ale mé vyznání tobě za to, co jsi mi umožnila…

Teď však musím jít. Už ti nevěřím ani slovo. Koluje okolo tebe příliš tajemných příběhů nad kterými krev tuhne v žilách. Než se ti odevzdám úplně chci mít ještě pár let pro sebe. Rád bych si šel taky chvíli jen tak zaběhat, nebo zaskákat do vody. Je to legrace - nevěřila bys jaká. Normálním lidem to asi nepřijde, ale oni tě neznají. Jako každá barva ztrácí vedle tebe kontrast a stereotyp se stane vtipem - taky radost se mění v žal. Určitě to vnímáš jinak. Vyrostla jsi v tom, ale i když jsem lidmi vždycky opovrhoval - přece jenom jsem pořád člověk! Kvůli tobě mi pohodlí vhání slzy do očí, radost malých dětí způsobuje bolest a každé přátelství láme končetiny. Ještě to nechápeš? Obrátila jsi mé vnímáni naruby! Tady nepřežiju! Já chci na Zem! Je zde příliš mnoho osobností, všeobecných pravd, které se nedají vyvrátit a žádný člověk s pořádnými neurózami nebo nějakou úchylkou. Já chci na Zem, ty děvko! Tam, kde jsou lidé nádherně pokrytečtí, věčně unavení a prázdní. Má Zem. Chci zpět! - Tam, kde se lidé potřebují nenávidět, shazovat, znásilňovat, vysmívat, přetvařovat a milovat. Tam, kde nedostaneš pomoc zadarmo - vždy jim budeš dlužit. Je to nádherný svět, tahle Zem. Chci tam nazpátek. Nesnesu tuhle dokonalou harmonii… už nikdy více se nevrátím.



Poznámky k tomuto příspěvku
mefisto (Občasný) - 7.10.2003 > asi trochu scifi....
<reagovat 
ShArKeY (Občasný) - 7.10.2003 > Trochu sci-fi, pravda. Ale vychází z reality.
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 7.10.2003 >

Mě se to tedy líbí.


Body: 4
<reagovat 
teichman (Občasný) - 8.10.2003 > zajímavé :-)
Body: 3
<reagovat 
ShArKeY (Občasný) - 13.10.2003 > No jo... ale co se vám líbí?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter