Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Podzimní mlhavé ráno
Autor: BlueSky (Občasný) - publikováno 25.10.2003 (00:50:31)
další v kolekci>
Podzimní ráno, mlha, já a Směna:-)


Poznámky k tomuto příspěvku
deboree (Občasný) - 25.10.2003 > Mně se to líbí. Jsi na mé struně.
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 25.10.2003 > deboree> 

To jsem ráda

Vážně.


<reagovat 
hajka (Občasný) - 25.10.2003 > Mrazivá samota okamžiku, který si člověk sám vybere
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 25.10.2003 > hajka> 

Ani v recenzi nezapřeš poetickou duši.

Z té větičky mě mrazí víc než z toho mého obrázku. Hezké, škoda, že se nemohou bodovat recenze :-)

 

P.S.:Ale neříkám to proto, že jsem dostala ty B a D. Ti, co mě "znají", vědí, že ne a ostatní mi to musejí věřit:-)


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.10.2003 > BlueSky> modří vědí:o))))
Doporučil 
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 25.10.2003 > BlueSky> 

Věřím, že to proto neříkáš :o))


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 26.10.2003 > je tam všechno, co tam bejt má. herdek, vždycky nahlídnu na tvý foto správně vyladěnej, tentokrát dost asociuje tahle věc, a je to v nějakejch těhle přenosech obrazu, zvuku, slova...  jakože vidění věcí nebo čeho...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
maxicka (Občasný) - 26.10.2003 > ..verim, ze behat v tomhle s pejskem u nohy sice muze leckomu privodit i virozu, ale je to moc povedeny kousek.. :) tyhle podzimni fotecky proste kouzlo maji vzdycky.. :) sikovna!:)
Body: 5
<reagovat 
DiBlu (Občasný) - 26.10.2003 > Pěkné.trošku ponuré,jako podzim je....
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 25.10.2003 > ten chlad, co se zakousava az do kosti z toho citim, ale zaber i kvalita fotky je podprumerna :(
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 25.10.2003 > Mishka> 

To se s tím netrap, Mischko:-)

Mně jde v současnosti jen o zachycení kouzla okamžiku, který určitě neosloví každého a to je fajn, že nejsme všichni na stejné vlně. Část kouzla se ztratí resizem, část skenováním, a tak to jde dál, až...

 

P.S.:Pokusím se sem jednou poslat fotku z lepšího foťáku, s lepším záběrem, komponovaným, jenže pak už v tom bude kalkul a nebude to o tom:"...moji ....... mi rozumějí."

 


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.10.2003 > Mishka> ty miško, to je právě vono, kašli na kvalitu, dyž to tam je tak to tam je.....leckerej technicky dokonalej kousek je absolutně sterilní, chybí mu to, čemu my inťoušové, řikáme KOULE!!!:o)))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.10.2003 > BlueSky> Tvoje odpoved mi prisla 7x ;), ale ja zareaguju jen jednou... kouzlo okamziku me urcite oslovuje, ale lepe zachyceny okamzik... tady se ztraci barvy, kontrast...
ja po skenovani a zmenach velikosti jeste dolazuju v poci, pac se mi vzdycky ztrati puvodni barvy a vubec ta sila fotky na papire je jaksi po skenu vetsinou pryc. :( BTW se tím netrápím, mám důležitější věci k trápení ;) a jinak muj nick je Mishka, ne Mischka :)
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 25.10.2003 > Mishka> 

Já fim, Mishko, taky umím v Photoshopu, jenže..se mi prostě nechtělo si s tím hrát. Jsem prostě líná....se snad časem napravím

A za tu sedminásobnou odpověď se omlouvám, leč fakt to nebylo tím, že bych to zkopírovala a s pocitem raněného autora vilně posílala 7x, bych Ti zahltila osobní stránku To se tu někdy stává...tak sorry.


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.10.2003 > Mishka> 

hele Mishko, někdo je perfekcionalista, jinej má rád věc v surovým, nevymazleným stavu, jedno jestli posloucháš věc z tranďáku nebo z hifi super édlvajs mašinky... jde o něco vskutku jinýho...

 


<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 27.10.2003 > stanislav> 

Já teda radši poslouchám muziku z kvalitní hifi soupravy než z tranďáku, tam to nemá ty vejšky a basy a nedá se to vychutnat atd., ale zase je fakt, zahrajou-li v sebehorším tranďáku písničku, kterou mám spojenou s určitými pocity(okamžik souznění, radost, rozchod,...), ty pocity naskočí bez ohledu na kvalitu reprodukce té písně, takže tak ňák i chápu i můj  pohled na fotky.

 

A navíc, já ze Směny nevyrazím ostrost a nechci určitý pocitový fotky prohánět skrz Photoshop, stejně tam nikdy nedostanu to, co byla pravda okamžiku.

Žjůů, to teda zní          


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 29.10.2003 > BlueSky> špičková hifina, to je třeba, jen to nesmí bejt rozmlácený aby to po chvilce samo zesilovalo, s takovym krámem sem si užil....:o)))
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 25.10.2003 > tydlety pocitový momentky ze sychravejch podzimních rán mám rád.Dýchá z nich takovýto neuchopitelno.Sakra BlueSky ty se nezdáš:o)))
Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 25.10.2003 > quentinbubakoff> 

Tyhle momentky sychravejch podzimních rán mám taky ráda, akorát spíš při prohlížení v teple domova s grogem v ruce:-)) Zase tak idylicky to nevypadá, když je musíš prožívat každý ráno v nekřesťanskou hodinu v běhu se psem


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 31.10.2003 > quentinbubakoff> 

Pozor na fotografickou sekci hodně zdařilý, má to atmosféru.

ALE: Čoveče, já nevim, asi mam dneska ňákou brblací, ale mě tohle připomíná podzimní ráno ve výpravným filmu, kde očekávám že šikmo zleva přijede hlavní hrdina a celá ta scenérie mu sedne ke kostýmu. Pro mě je podzimní mlhavé ráno, takové, kde můžu čekat, že z mlhy vyleze moje minulost budoucnost, mrtví alter ega z jinejch prostorů a alternativních rozhodnutí.


Body: 4
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 31.10.2003 > Budu zcela brutálně pravdivá...ve skutečnosti šikmo zleva po chvíli vystoupil z křoví bezdomovec, který tam chodí pravidelně s..r...á..t  a ihned poté jsem měla co dělat se svým psem, který to tak chtěl jít ž..r...á..t:-))) Jo, jo, v takovém sledu událostí jednoho ani nenapadne čekat přepadení zádumčivých strašidel minulosti apod.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.11.2003 > BlueSky> jo tak tadle reakce mi unikla, nádherná, to je dost ekl představa hovno smrdutýho bezdomovce:o))))se nedivim, že nebyl čas nastavit správnou clonu a tak:o)))
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 27.2.2004 > no fuj to je zima // mi to pripomnelo chalupu, jak rano lezu z te jedove chyse, rozlepuji pomalu ocni vicka a prede mnou se naskyta obraz mlhave odchazejiciho rana ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 (3) 5 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter