Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
autoportret
Autor: sédy (Občasný) - publikováno 7.12.2003 (00:00:25), v časopise 9.12.2004
zrovna jsem nemela nikoho jinyho poruce


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 8.12.2003 > podivná schoulenost do sebe. takový jakoby schovávání se. zajímavý.
Body: 5
<reagovat 
karfik (Občasný) - 8.12.2003 >

Tak to je pjetka bez debat... přijde mi trošku těsný ten ořez.. zejména levého lokte, ale to jsou detaily. Světlo super, výraz, okamžik, technická kvalita... Velice se mi to líbí. P.S. jo aly prstýnky bych sundal


Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 8.12.2003 > Zajímavý.
Body: 4
<reagovat 
zdenule (Občasný) - 8.12.2003 > Souhlas s P.S. Karfika.
Body: 4
<reagovat 
java (Občasný) - 8.12.2003 > ano ano,bez prstýnků
Body: 3
<reagovat 
java (Občasný) - 8.12.2003 > ano ano,bez prstýnků 3+++
<reagovat 
Jade (Občasný) - 8.12.2003 > Prstýnky+výraz ve tváři
Body: 4
<reagovat 
bigjohn (Občasný) - 8.12.2003 > za prstýnkem je......................dálkové ovládání
Body: 4
<reagovat 
BlackDevil (Občasný) - 8.12.2003 >

prstynky neprstynky......me se ta fotka mooc libi!

Nejvice me fascinuje ten pohled..je dokonaly!!


Body: 5
<reagovat 
sajby (Občasný) - 8.12.2003 >
Body: 4
<reagovat 
čtenář Killer - 9.12.2003 > Na zacatek dobry, pokracuj v odhalovani - postupne natahuj hohy a ruce. Tesim se na 5.fotku v serii.
<reagovat 
Thea (Občasný) - 9.12.2003 > taky se mi líbí, ...první fotka ke který píšu komentář
Jo a ... nehubni ani deko:)
Body: 5
<reagovat 
sibka (Občasný) - 10.12.2003 > libi :)
Body: 5
<reagovat 
Pop.elka (Občasný) - 11.12.2003 > Na neomalenost kašli.Já dávám za 5, i když prstýnky nosím velké a jen po jednom na každé ruce.
Body: 5
<reagovat 
lakali (Občasný) - 12.12.2003 > me to prijde trochu neprirozene,ta poloha nohou,prstynky uz tu byly recene,ale naopak vyraz v obliceji se mi libi moc
Body: 4
<reagovat 
Cid (Občasný) - 18.12.2003 > To, že jsi neměla nikoho jiného po ruce, je možná dobře. Jako model jsi moc hezká. Ale i můj soud absolutního laika mi našeptává, že je v té poloze něco zvláštního - spíše nepřirozeného.
Body: 4
<reagovat 
Norik (Občasný) - 1.1.2004 > Souhlas v CId v tom, ze poloha neni uplne"uvolnena". Ja bych tu volnou(na snimku spodni) nohu nekrcil tak pod sebe a trochu ji nahtahl púred sebe, sedl si na zem(zadkem). ty prstynky trochu odvadi pozornost oka od portetu k stredu snimku, kdy se pak do oka dostane cely akt. Ale i tak si nejsem jist, zda by to neslo jinak.(treba i bez nich). Jo, A VYRAZ se ti moooc povedl. A na tve telesne schrance nevidim nic oskliveho, spis clovek uvita zmenu. Preci jen vyhublej modelek jsem prekrmenej.
Cim vi c se na to foto divam tim vic mam dojem, ze nelze oddelit "hlavicku od telicka" ale kdyz sji pozuroji jako celek, neustale se mi rozpada na dily: pohled, koleno s prstynky, koncetinovy pletenec.Porto za 4 bodiky.
Body: 4
<reagovat 
Norik (Občasný) - 1.1.2004 > Jen zvedavy dotaz: Kdyz nebyl nikdo po ruce, jak jsi vedela, co bude ve vysledku na snimku? (se samospousti to snad neni takhle ani mozny ne?)
<reagovat 
vod (Občasný) - 13.1.2004 > myslíš, že se může člověk sám sebe chytit za hlavu a vyzvednout do luftu?
Body: 1
<reagovat 
sédy (Občasný) - 19.1.2004 > digitalni fotoaparat s displeyem a dalkova spoust ne samospoust
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > Ja souhlasim s ostatnimi...ty prstynky pryc, vyraz tvare je moc fajn, poloha na ty chtelo trosku zapracovat, protoze takhle to vypada neprirozene a ze te za chvili zacne brnet noha....Ja bych tu fotku zkousela znova a znova...dokud nebude perfektni...:-)
Jako model -> libi se mi tvoje telo, ze neni kost a kuze, ale ze na nem taky neni videt sadlo. Vypada zdrave a silne.....a ten oblicej k tomu sedne uplne krasne:-)....je to takova prirozena krasa, krasa z hor, luk a haju....v tom smyslu, ne krasa z velkomesta...:-)
Body: 4
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 4.2.2004 > Andulka> Kdyz to tak čtu, ty asi neobchoduješ a akciemi, ani barelkama ropy ... :-)
Body: 5
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 6.2.2004 >

Ta fotečka by byla hezká, jen mi tam vadí stín, který zakrývá krk. Díky tomu to vypadá, jako by hlava vyrůstala přímo z ramen a byla nepřiměřeně velká k tělu. Nevím třeba, nešlo sednout vzpřímeněji, aby zároveň bylo vše skryto, ale takle to vypadá jako foto liliputa.

I když jsi moc hezká, tak mě moc neposlouchej já nejsem žádnej fotograf jenom píšu, jak to vydí oko mé :o) subjektivně


<reagovat 
čtenář Kakabus - 9.12.2003 > To je odvaha. Zhubni tošku, no spíš víc. Sorry, ale je to tak.
<reagovat 
 BlackDevil (Občasný) - 11.12.2003 > čtenář> 

To Kakabus.....poslys chlapce....

Za 1...Trocha taktnosti by neuskodila co myslis! Zamysly se nekdy nad tim, co pises....je to urazlive a hlavne kecas!!!

Za 2...Prave jsi urazil moji pritelkyni..myslis si, ze si to necham libit??

Za 3...Tak nam ukaz ideal tve krasy Macho!! Nebo si zde lecis komplexy z menecenosti a dokazujes si, jak si drsnej?? Pokud ano, tak jsi chudak a je mi te lito!!


<reagovat 
 heep (Občasný) - 26.2.2004 > Miroslav CERNY> Hele pane, tohle je neúprostný názorový veřejno. Jestli u autorky naháníš plusový body, tak ji jdi umýt nádobí, nebo vyžehlit prádlo a nepleť se do toho. Autorka musí být silná a připravena i na tuhle kritiku. Takový je svět a jestli chce slyšet jen pozitiva musí to do textu napsat - Vám co se něco nelíbí mi to prosím laskavě nepište a akt je už takový. Jaký? Odhalující. Neměl bys spíš nadat tomu co se MU to LÍBÍ? Faktická poznámka - a to jsem se ještě k té fotce nevyjádřil. Fuck jo!
<reagovat 
heep (Občasný) - 26.2.2004 > Jsi s tou fotkou spokojena? Ano? Asi by jsi něco změnila, že jo? Ale hoď to za hlavu, je to především Tvá vlastní fotka!
Body: 4
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 27.2.2004 > heep> predne mi slo o pozu kterou jsem chtela uz davno vyfotit a tak jsem vicemene spokojena
<reagovat 
 heep (Občasný) - 29.2.2004 > katerina seda> Být spokojený, šťastný je alfa omega všeho!!! Vím o čem hovořím! Momochodem jsem spokojený i šťastný a kdyby venku padaly trakaře, nic se na tom nezmění.... Mimochodem jsou i jiné pozy...
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 29.2.2004 > heep> ne fakt???
<reagovat 
 heep (Občasný) - 29.2.2004 > katerina seda> Asi jo, tedy si to myslím..........
<reagovat 
 heep (Občasný) - 29.2.2004 > heep> Nebo pozice? Tak teď fakt nevím..........
<reagovat 
merman (Občasný) - 5.3.2004 >
Body: 2
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 23.3.2004 > Je to takový typicky holčičí: "předvedu ti jak jsem svůdná, přitom vidíš kulový, ale dál mě můžeš milovat a dobývat a já uvidim."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 20.4.2004 >

hodně zajímavá fotka, nenapadlo by mě kritizovat postavu, fakt zaujalo...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 20.4.2004 > nin-ex>  dekujuuu
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 13.9.2004 > no vidíš tohle jsem nějak přehlídla. docela fajn
Body: 4
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.12.2004 > líbí
<reagovat 
turbo (Občasný) - 2.1.2005 > Z toho, že jsi neměla nikoho jiného po ruce, si nic nedělej. Jsem na tom stejně - jediným problémem zůstává, jak se vždy přetransformovat, aby to vypadalo, že mi seděl nějaký model.
Jinak - koncepčně jsou tam chyby, samozřejmě - např. chybí klasický trojúhelník v obličeji, za lesknoucí prstýnky by tě prof. Šmok na AMU také nevpustil - pro nás prosté civilisty bezva.
Body: 5
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 3.1.2005 > turbo> tojuhelnik jinak vynechavam velmi rada...na leskonouci veci si dam vice pozor...co jinak by me vzal ten smok?...co to je vubec zac...
<reagovat 
 turbo (Občasný) - 8.1.2005 > katerina seda> Prof. Ján Šmok byl vyučujícím na AMU. Pověstný byl tím, že při přijímačkách nechal fotografovat cihlu (mám na mysli ten klasický stavební prvek z hlíny a vody). Kdo tam měl lesky (leskly se původně všechny, protože cihlářská hlína obsahuje slín) a nevyretušoval je, toho vyhodil od přijímaček. Jinak vydával v Polytechnické knižnici své učebnice pro nás neprofesionály (zabývaly se např. rytmem světel a stínů, figurativní a nefigurativní fotografií, emotivní fotografií, prací se světlem, liniemi a .t.p.)a my se podle těchto knih v polovině osmdesátých let učíli standardně pracovat. Podotýkám, že se jednalo samozřejmě především o černobílá zobrazení - barevná fota Šmokovi stála asi za cca 5-ti procentní zmínku.
<reagovat 
 turbo (Občasný) - 8.1.2005 > katerina seda> Ta Tvá icona - to jsi ty, že. Mohla sis ten klasický trojúhelník dovolit.
<reagovat 
Allegro (Občasný) - 6.3.2005 >
Body: 4
<reagovat 
rtymá (Občasný) - 25.3.2005 >

Jistě by to šlo dotáhnout na 5+


Body: 4
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 30.8.2005 > pěkná.. dobrý den!
Body: 5
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 23.6.2006 >
Body: 5
<reagovat 
wommann (Občasný) - 12.11.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 17.4.2008 > pěkné
Body: 5
<reagovat 
sartre2 (Stálý) - 7.6.2008 > ale jo :-)
Body: 1
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 7.6.2008 > sartre2> haha
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter