ty stromy u vás sou tedy fakt rozjívený a střapatý, úděs.
jinak tedy hodně podivná zimní idylka... taková na vylekání chodce osamělýho dobrá...
Dobré ráno,
když se tak dívám na tuhke fotku,tak musím říct,že se mi líbí víc tyhle fotky než fotky s paneláky.
Ale asi je to jen můj názor...
Jinak přeji hezký den!
Jestli myslíš Armagedon, ten aktuální není. Zima ano, první sníh už k nám dorazil.
PS: Naše městečko Twin Peaks? Ale jdi Ty, je to jen ospalé a nevinné městečko, kde se ale vůbec nic zajímavého neděje.
Tak nejsem sama kdo nemohl přečíst Bibli a tak si jí radši přečetl v odlehčené formě v knize "Černošský pán Bůh a páni Izraeliti."
PS: Fňuk, fńuk, já marně hledám ty pekelné obrázky, které mi tu pořád slibujete, že tu uvidím. Ale dnes jsem Montyninu nebeskou jízdu úplně živě zahlédla.
Ha, klasika potemnělé noci maloměsta. Nedávno jsem četla v novinách, že největší počet sebevražd připadá na váš kraj. Věřím tomu, hihi :o)
Brý odpoledne :o)
Ahoj Anarelo, taky sem tady dlouho nebyl Ty tvoje auta v orezu jsou fakt skvělý.
Sedím tu s otevřenou pusou a jen tak tak že jsem úžasem nespadla ze židle, Tvůj rozbor mne úplně omráčil.
PS: Jinak jsi mne odhalil, já to zmáčkla jen omylem, tak já to dělám pořád.