delikt (Občasný) - 14.12.2003 > Mňam mňam, chuťoffčička k adventní večeřičce!!!! !!!
Ten konec je ZAS KU-píp-VA dobrej!!!
Celá skládačka je moc moc zdařilá, woe!!!
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Džules (Občasný) - 15.12.2003 > ,,,do hajzlu, takle nám to utnout :>>>,,,já chci víc, do piče,,,dlouhý nedlouhý, já to sjel jak pudrcukr,,,správná kadence!,,,
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
nin-ex (Občasný) - 15.12.2003 > takže dostanem dáreček pod stromeček, pejsku?
"Nebýt jí, visel by na tom břevnu připíchnutý jak oznámení o svozu směsného odpadu."
tuhle a podobný vychytávečky mám fakt ve tvejch textech moc ráda, tadyten KOUSEK je ale z nejvypečenějších, páč to střiháš po geniálních úsecích, je to jako film, je to SKVĚLÝ
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 17.12.2003 > Tina> Týňule, nejdřívávějc, piš to jako reakci a ne jako zvláštní komentář, pak to má souvislost - ten rozhovor.
Jinak to, že ty odstaffce jakoby přeskakují určitou část času je normálka (viz nin-ex, jak film v současný próze vobyč technika - máš záchytný body, význam nepoškozen, spád zaručen.
Quentýne klobouk dolů, dvouvyprávění se společnou pointou a ještě na obzoru dvě intermezza -(nebo víc?), jedno vlastně před světlama - slíznutý najednou a zas jízda - hmmmmmmmmmmmmmmm.
Dovolim si jen droboulinkj rejpanec: Ričí i Dinčo maj ty věci vypálený do mozku - u jednoho bych možná navrhoval jinej vobraz.
I když zejtra si to přečtu eště jednou. Teď mě napadlo, žes možná chtěl říct, že myšlení zabijáka a policajta je stejný.
Jen k mý cestě d Německka: Jel jsem těch 500km 13 hodin - u Drážďan jsem se osm hodin trefoval na dálnici - zácpy až deset kiláků na nájezdech na dálnici, protože tam bylo asi šest havárek ve vobou směrech. Různě jsem se to snažil vobjíždět...ty vole, to sem fakt nežral.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
| Max Bubakoff (Občasný) - 17.12.2003 > Luk Malér> díkybohu, že ses vobjevil mluffčí, zrovna dyž sem tě potřeboval si v prdeli:o)))sakra, nějak to můj vypitej mozek nebere, budu si to muset přečíst po sobě znova:o))))myslim, s těma vypálenejma šedejma kůrama......možná si odhalil další rozměr vo krym sem neměl ani páru......asi jo.Nejde vo to, že maj policajt a vrahoun stejný myšlení, de vo to, že sou to voba PROFÍCI.....nebo tak nějak, no každopádně sem dnes krapet indisponován......jo na intermezza už kálím, ale mám v kedlubně intermezza na druhou.Ve svym novym morytátu, kerej bude hóóó´dně hustej....
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|