Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
A VÁNOCE SPOLKLA JEHLA z kolekce z ticha
Autor: no-next (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
afro (Občasný) - 24.12.2003 > Superextrapecka!
<reagovat 
immaginacija (Občasný) - 24.12.2003 > dobrý jako
<reagovat 
no-next (Občasný) - 24.12.2003 > afro> to už musí bejt vážně něco, když i ty napíšeš trojslovo:o) díky
<reagovat 
 afro (Občasný) - 24.12.2003 > no-next> Tak, tak, výronů tohoto typu se dopouštím zřídka...
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 24.12.2003 > Krásný.
Jsi čím dál tím lepší, J., tohle je skutečně krásný moment. Málokdy ve mně báseň evokuje výrazný a naprosto konkrétní moment a pocit.
Jehla zaseknuté desky vytváří takovou výjimečnou, jakoby zastavenou chvíli.
Doporučil 
<reagovat 
noa (Občasný) - 26.12.2003 > povedená věc
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 27.12.2003 > Skvostný nápad s tou jehlou.
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 24.12.2003 > Škoda, že nesmím bodovat... :) Klobouk dolů...
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 24.12.2003 > Jimmmy.> klobouk nesundavej, je zima! nejlepšim hodnocenim pro mě bude, když se zase někdy objevíš pod mym příspěvkem. díky!
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 25.12.2003 > no-next> Dobře, budu se těšit na další pecku :)
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 26.12.2003 > Jimmmy.> a co takhle nějaká má.... starší ...pecka?
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 27.12.2003 > no-next> Oukej, jdu to omrknout :)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 27.12.2003 > Jehla se koukám opakuje... hmmm...:)
Jinak asi jo... trochu připomíná atmosféru textů rabako...
Jen aby ses nestala monoatmosferická...:)

v přítmí
na bílo opálený klavír*

Ale ta zmínka o Halasovi a Nezvalovi mi příjde úchylná a laciná...


<reagovat 
 no-next (Občasný) - 27.12.2003 > drfaust> 

texty rabako jdou mimo mě:o)

Halas s Nezvalem... co je úchylnýho na tom, že stíráš prach kolem knih a přitom je nenadzvedneš? kdyby tam byl třeba... já nevim... Verlain s Rimbaudem, bylo by ti líp? ti dva nemaj v týhle básničce nic jinýho na práci, než symbolizovat poezii. lidi ji nečtou. to je bolest. naproti tomu se radujou z vánoc, protože na vánoce jsou všichni hepy a je kůl mít nad krbem ponožky, protože santa... to je druhá bolest. všude kolem lidi řvou vánoce vánoce vánoce až se ti zdá, že se zasekla deska, ale na poezii si nikdo nevzpomene... to je hlavní motiv.


<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 28.12.2003 > no-next> K rabako... To je možná škoda.

Už jsem se zmínil jinde.
<reagovat 
 Silona (Občasný) - 30.12.2003 > no-next> Spousta lidí poezii čte. :) A básnička je pěkná. :)
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 28.12.2003 > drfaust> škoda? je to tvůj názor. já si to nemyslim. mám jiné oblíbené autory.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.1.2004 > Ta zaseknutá jehla je pěkná, na bílo opálený klavír se ti povedl, atmosféra se mi líbí, jen bych ti vytkla ty němé ruce, tohle spojení se mi zdá trochu lacinejší.
<reagovat 
barlach (Občasný) - 14.1.2004 > Naprosto vynikající kus... Ach ta romantika svátků...
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter