Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez pardonu
Autor: Přáníčková víla (Občasný) - publikováno 26.12.2003 (13:07:26)


Ika (Občasný) - 27.12.2003 > Píšeš pro hodnocení nebo pro něco jiného? (Pro radost, proto, že ze sebe potřebuješ něco vypsat, proto, že hledáš komunikaci, proto, že chceš tím psaním růst a někam dál popojít,...) Myslím, že pokud tím, co píšeš, někoho opravdu oslovíš, poznáš to a cíle těch ostatních můžeš nechat plavat.Je to jejich problém, protože se o svém dílku nedozvědí pravdu, jen falešnou iluzi...Nemůže jim to pak moc přinést...
Máš-li pocit, že tu převládá "Já na bráchu, brácha na mě"...kdo ví , nakolik je to předem promyšlené, nakolik potřeba nezůstat dlužen, nakolik vzájemné přiblížení,.. Natolik jsem kritiky tady nezkoumala.
A hodnocení body...?Tak je ponech těm, kterým na tom záleží...vždyť je to opravdu jedno, ne?

K Tvé "próze":asi si budu protiřečit, ale tak to cítím... z hlediska lidského mi vyjádření emocí i sprostými slovy v tomto případě nevadí, dodalo to tomu na důrazu, ale jde-li tu sílu a náboj vyjádřit slušně, pak dám přednost této možnosti. (Však mi taky trvalo, než jsem Bukowského byla s´to strávit) :-)
Napsala jsi svůj názor na něco, co Tě štve, teď se Ti dostalo zase názoru člověka, kterého to neštve...ne proto, že by to nevnímal, nebo obhajoval, ale proto, že tím možná přiměješ pár lidí k zamyšlení se nad sebou, ale předělá je to? A co ti ostatní? Předělá to svět, který ať chcem nebo nechcem, ať se kvůli tomu zlobíme, či nezlobíme, takový "lidmi" je?!
Na druhou stranu, možná těch pár rozhořčených slov svět a lidi nepředělá, ale zase je potřeba někdy "nastavit zrcadlo" a zamyslí-li se aspoň jeden, pak i to mělo smysl...
Přála bych si, aby takové výkřiky měly svou sílu...
takže celkové vyznění mé reakce můžeš zhodnotit jako pozitivní kritiku Tvé kritiky a přihodit na kupičku bezcharakterních pochlebovačů ...anebo to vzít jako názor...Je to na Tobě...

(Taky mám někdy chuť řvát...,ale kvůli jiným věcem a už čím dál méně...marnost.Svým způsobem Ti závidím...)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Ika
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter