|
|
|
|
|
| no-next (Občasný) - 27.12.2003 > očičko> ale tak to neni! já tim nechtěl říct: "doporučujte mě!". já tim chtěl říct: "řekněte o mně svým známým, prosím, ubývá mi čtenářů".
a pokud by se ti to líbilo, jak řikáš, zkus to napsat pod svuj příspěvek. chci tě vidět:o)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
| no-next (Občasný) - 27.12.2003 > drfaust> píšu kvůli sobě.
řekni mi, jakej je rozdíl meti návštěvností a čtenáři? nemáš nějak pomatenou logiku? co se stane, když budu mít hodně čtenářů? budu mít vysokou návštěvnost. a co se stane, když budu mít vysokou návštěvnost?... tvou reakci vůbec nechápu. snad mě osvítíš.
| | | <reagovat |
|
|
| no-next (Občasný) - 28.12.2003 > drfaust> odpověď je znovu taková, že píšu kvůli sobě. jako každej mam radost, když mi někdo řiká, že to, co dělám, je dobrý. proto taky publikuju. stejně tak ty a všichni ostatní. jinak by tu totem vůbec nemusel bejt. kdo z toho radost nemá, neni tu. všechno tu souvisí se všim. návštěvnost s hodnocenim, hodnocení se mnou. když píšu v první řadě kvůli sobě (jako že jo, je to moje terapie, vypisuju se z pocitů), píšu taky v řadě druhý kvůli lidem. a otázka na konec, proč píšeš ty? v případě, že kvůli sobě, odpověz ještě na jednu otázku, proč tady publikuješ?
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|