Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozloučení...
Autor: Pescatore (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 3.1.2004 > Proc?????????????
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 3.1.2004 > čtenář> 

Čtenáři, myslím, že to z mé strany "důležité" jsem napsal. Vlastně jsem toho napsal víc, než je nutné. Jde o soukromé rozhodnutí, které se netýká tak moc "literatury", jako spíš mého "života". (Byť připouštím, že jsem tvorbou vnitřně prorostlý).

Týká se to mne samotného a to myslím jako vysvětlení stačí.

Není nutné zde naléhat na "proč..."

Prostě některé období končí, jiné začíná a nikdy se nemá říkat "nikdy".

Neodcházím ze zahořklosti či protestu vůči čemukoliv či komukoliv.


<reagovat 
stanislav (Stálý) - 3.1.2004 >

Tý jo, ta čínská jemná duše byls Ty? To je věc...

 

Tvý veršiky jsou vesměs velmi mně blízký, a tak mi asi budou scházet, ech, to je život!  


<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 3.1.2004 > stanislav>  Díky.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.1.2004 > Resektuju tvé rozhodnutí, jen mě mrzí, že chceš smazat svá dílka. Co kdybys nám je tu nechal na památku, nebo třeba pro ty, co jednou zabloudí a narazí na ně? :o)
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 3.1.2004 > Kelly> 

Nechat na památku... 

Nu, nevím, jestli jsou takové kompromisy dobré - odejít a vlastně tak trochu zůstat. 

Ale odejít se asi dá i prostým zmlknutím, tedy, pokud myslíš, že to k něčemu je nechat tu dílka, pro nějakého náhodného bludného čtenářského holanďana, tak... jo.

Já už svůj odstup od nich mám, tak je tu můžu nechat do minula ležet. 


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.1.2004 > Kompromisy? Nevím, asi to vidím jinak - myslím, že když někdo odchází odněkud, kde udělal kus práce, měla by tam po něm ta práce zůstat, ne? :o)
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 3.1.2004 >

Psaní pro mne není práce.

Navíc tu nejsem, myslím, nikomu nic dlužen. Nemyslím si, že mé psaní bylo a je tak superdůležité, aby bylo nutně někde v internetovém prostoru skladováno. Mám raději "živé" působení, živé reakce a ty už proběhly. Voda se za nimi zavřela. 

Možná pro mne není dnes psaní víc, než ustrnutí rozechvělého hlasu.

Dnes se rychle na psané zapomíná, málo k čemu se někdo vrací - (můj názor, neplatí to jistě absolutně)

Co jsem napsal, napsal jsem. Není to totéž, jako někde "nahlas číst" a také to není celek, kterým může být kniha.

Respektuji tvůj pohled.


<reagovat 
cirrat (Občasný) - 3.1.2004 >

Musim rici, ze ten kdo pise, by nemel zapominat na to, ze kazdou zachycenou hlaskou neco vytvoril a dal-li je k dispozici ostatnim, jako by jich tak trochu pozbyl... Nech je nam tu, Bludnym Holandanum...

Ma poklona...


<reagovat 
Čtenář - 3.1.2004 > Hlásek a hláska jsou dvě věci. Psané a vyslovené není tak docela totéž. Byl jsem osloven, požádán kvůli "možným" čtenářům, tedy nechám. Díky. Mějte se.
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 3.1.2004 >

Hlásek a hláska jsou dvě věci. Psané a vyslovené není tak docela totéž. Byl jsem osloven, požádán kvůli "možným" čtenářům, tedy nechám. Díky. Mějte se.

(zapomenul jsem se přihlásit)


<reagovat 
Rawen (Občasný) - 3.1.2004 >

Dílka nechat!!! Nevím, co se to v poslední době děje - hodně lidí má sto chutí prásknout do bot, nebo aspoň něco "změnit". Zajímal by mě tvůj důvod, ale nebudu ho z tebe páčit. Co se týče Lin Xien Ti - myslel jsem si, že je to alternatvní nick pro někoho jiného, ale tebe jsem netipoval, překvapilo mě to...

Mno, tak se tedy kolegáčku loučím a ať se ti daří, na co šáhneš!

 

Dám ti Déčko, ať se přijde rozloučit víc lidí :-)))


Doporučil 
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 3.1.2004 > Rawen> Teda dát mi Déčko za "odchod", to je dobrej fór.
<reagovat 
afro (Občasný) - 3.1.2004 > Škoda...
<reagovat 
Perchta (Občasný) - 4.1.2004 >
jo,
díky
všechno dobrý
černá,bílá...i jinou ti přeju
<reagovat 
noa (Občasný) - 5.1.2004 > ...konce, to jsou i začátky... tak všechno pěkné a pozdravuj Lin Xie Ti... potkala jsem myslím v Psím víně její kmotru, jmenovala se maličko jinak a žila někdy za tchangů...

<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 5.1.2004 > noa> Myslím, že to nebylo v Psím víně, ale ve Welesu, jmenovala se Lin Xien Ti a znám ji opravdu z mých vzpomínek z dob dynastie Tchang  
<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 7.1.2004 > Zaim> ...zřejmě si mě s někým "nepleteš"... Zaim. Já už viděl leckteré reakce pod dílem, ale skrývat se naivně pod novým nickem, kteréj je tu jen kvůli reakci na několik mých dílek, aby je "uzemnil", dále na jednu starodávnou sútru a oznámení o odchodu z totemu, to je fakt ubohost.   
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter