|
|
|
| no-next (Občasný) - 5.1.2004 > drfaust> no ale jo, je to tak. ale má to tak bejt. je na čtenáři, jak si s tim pohraje. jestli bude číst po řádcích, ze skopce (to je řešení, když člověk neví, jestli s nebo z, co?:o)), napříč, přeskokem, obkročmo, podhledem, skříženě, obrysem anebo úprkem:o) taky sem to napsal do úvodu, abyste si s tim pohráli a našli několik možnejch způsobů... já sám jich vidim asi pět... bez přidanejch slov...
neřikám teda, že to neni slabý, měl jsem si s tim trošku víc pohrát, ale je to takovej hokus pokus, na kterej mě navedl jonáš hájek.
tohle neni básnička;o)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
| no-next (Občasný) - 5.1.2004 > quentinbubakoff> he... vod kdy ty se pleteš do poezie?:o))))))) ne, dělám si prd...
tohle je spíš hříčka, jenom nástin. takový "čtenáři, dodělej si sám." čimž ovšem nechci omlouvat to, že je slabá. dyk sem ti to řikal. mam perijodu. to se stává. jenže se nikdy nedokážu přesvědčit, že v perijodě je lepší nepsat... sakra. změní se to... tyhle stavy netrvaj dlouho. do dalšího silnýho zážitku. kterej přijde... kterej přijde.... ve čtvrtek.
jo a bajdvej, já jí neztratil. vona chcípla. prostě pech. a nechlastám. jen se někdy trochu víc napiju. ale to neni dnešní případ. jo a nezaměňuj někdy za často. i když v mym případě je někdy docela často často.... a často je zas často někdy.... to se stává.
| | | <reagovat |
|
|
| no-next (Občasný) - 5.1.2004 > quentinbubakoff> no... já teda nevim jak chlastá faust, vo něm sem čet, že spíš docela rád plejtvá krví, ale já moc nepiju. tak pět šest pivek, nějaký ty koktejly, bé padesát dvojky, šampáňo na spláchnutí... teda lahev šampáňa... no... ráno se probudim a počty odhaduju podle peněženky. jak sem řek, prostě moc nechlastám... co si teda pamatuju...
mno a na čaj já už taky přešel. jsem přece študent, tak tak chlastat nemůžu. dycky tak pět šest čajů... je jen blbý, že mi do toho lidi ze závisti lejou vodku.... ale i na to se dá zvyknout...
jinak nejsem ani veršotepec a ani básník... to nemam rád. básníci i veršotepci psát aspoň trochu uměj... já jen občas prdnu na klávesnici... tak mi, simtě, řikej prďáku:o)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|