Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce MENSTRUACE z kolekce Když utopím tě za světla, zahlédneš v dálce tmu
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 11.1.2004 (16:30:29)

MENSTRUACE

 

Dnes si opět nezašukám,

máš Bafometův výkřik

 

Dnes si opět nezašukám,

krvácíme z dásní.

 

Nebát se budoucna ?

Vypáčím-li nohy od sebe,

Rosemary porodí děťátko.



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 11.1.2004 > Mňo, nemilosrdná slova...
Body: 5
<reagovat 
wynton (Občasný) - 11.1.2004 > ...tak tohle nějak nemusim...
<reagovat 
Catherine (Občasný) - 11.1.2004 >

Pro mne nechutné


<reagovat 
Tanein (Občasný) - 11.1.2004 > jj, drsnější :o)
<reagovat 
Varial (Občasný) - 11.1.2004 > Nelíbí
Body: 1
<reagovat 
p.nekuda (Občasný) - 12.1.2004 > dost hustý...a ještě to pozadí...
<reagovat 
Lei (Občasný) - 12.1.2004 > Oceňuji odvahu, a zní to upřímně (naštvaně:-))
<reagovat 
šedý_vlk (Občasný) - 12.1.2004 > V., je to hnusné, ale asi ti příjde komické dělat to naschvál. No, za odvahu pochvala
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 13.1.2004 > šedý_vlk> tak prvně,hnusné se to může zdát jen tomu,komu přijde nenormální a hnusná menstruace..to je sice,upřímně řečeno docela velká skupina lidí,ale do jejich pokrytectví mi už nic není
Za druhé..co znamená to "V", známe se snad z někama?
<reagovat 
Adina (Občasný) - 12.1.2004 > Ty jsi zkrátka takovej chlap - zvířátko. Krapet drsnější a nechutnější to sice je, nicméně věřím, že je to jen jazyková stránka věcí. Tož tři a půl.
Body: 4
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 13.1.2004 > Adina> díky za jeden z mála objektivních pohledů
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 11.1.2004 > oho!
Body: 1
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 13.1.2004 > Rawen> prosím o hlubší kritický rozbor,asociace jdou u tohoto dílka poměrně do hloubky a proto bych rád dostal vysvětlení, proč je to podle tebe ta největší sračka.Díky
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 11.1.2004 > Asi sis už dlouho nezašukal.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 13.1.2004 > Jonáš Hájek> Ale no tak! Ani tobě to nestojí za trochu zamyšlení. To si vážně myslíš, že to vzniko jenom tak, že nějaký zastydlý puberťák se rozhodl psát o menstruaci? Uvažujte lidé od konce, nejprve vznikla původní myšlenka,až potom bylo jasné,že se tomu menstruace nevyhne.Viděls vůbec film "Rosemary má děťátko"? Víš něco o Bafometovi? Pokud ano, muselo by ti dojít,že ty věci jsou ne úplně jednoduše provázány podle významu.
Víš kolik náboženství věří, že menstruace je dílem zlých duchů? Víš kolik domorodých kmenů připravuje lektvary k ochromení nepřítele mimo jiné i z menstruační krve?
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 12.1.2004 > Emmete, no.. má to něco do sebe, i obsah není špatný - Bafomet, dásně.. - ale asi jsi na místní poměr přestřelil.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 13.1.2004 > ush_ack> díky za jednu z mála normálních kritik, asi sem budu muset někdy dát i interpretaci, nechápu některé reakce, nečekal jsem takové puritánství, jakoby po slovu menstruace každý tvrdošíjně odmítal vidět v básni cokoli jiného.
<reagovat 
Janeiss (Občasný) - 12.1.2004 >

Máš o čem přemýšlet)

a slovo šukat mě odnaučili už v první třídě. Protože má i docela jiný význam... ale jak myslis....


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 13.1.2004 > Janeiss> každé slovo má více než jeden význam,Miláčku
<reagovat 
 Janeiss (Občasný) - 13.1.2004 > Emmet_RAY> To máš pravdu:)... ale myslím,že menstruace zrovna v sexu moc nebrání,záleží na důvěře a hygieně:)) ..ale to tu přece nebudeme rozebirat
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 13.1.2004 > Je to jenom vulgární výkřik - já bych k potlačení takového napětí raději volil masturbaci...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 13.1.2004 > Rawen> no zrovna takový význam to nemá, není to psáno z nějaké aktuální osobní zkušenosti,s tímhle já zrovna problém nemám... masturbace..MASTURBACE... vida, to by byl taky dobrý název,uvidíme příště :-)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 13.1.2004 > Klidně se přiznám, že nevím, co je Bafometův výkřik - vysvětlíš?
"Rosemary má děťátko" jsem četla, nářez...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2004 > Kelly> Co třeba nějaká zvrhlá odnož oblíbené Bloody Mary? :-)
Ale ne,tohle spojení jsem právě použil já a vzhledem k tomu, že tato kolekce má být trochu čichlá satanismem,tak mi to přišlo docela k věci. Bafomet je jeden ze "Satanových posluhovačů", ďábel zobrazován povětšinou s kozlí hlavou, má důležitou roli při mnoha rituálech a patří mu jedna světová strana.. tady jsem jej použil právě kvůli jeho vztahu ke krvi a její roli právě při oněch rituálech a Rosemary je na konci právě kvůli tomu protikladu, při mestruaci se logicky nedá počít potomek a pokud ano,nepůjde o Boží dítě..
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 14.1.2004 >

Ten závěr jsem ocenila hned.

Z neznalosti satanismu a pod. jsem začátek pochopila až po tvém objasnění.

 každopádně zajímavé.

Není to zrovna můj oblíbený styl ani námět, ale rozhodně zaujalo.


Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 14.1.2004 > Jo taaak, v takom prípadě tam Bafomet pěkně zapadá.
Jen malá technická - při menstruaci se počít dá, to je pověra, že to nejde :o) když už tu děláme tu osvětu...

No, myšlenkově to není špatný, dobrá pointa (i když to vlastně není pravda, viz výše).
Ohledně formy - nelíbí se mi spojení "opět nezašukám", to velespisovný opět (vlastně celý zbytek básně je velespisovně) a k tomu to šukání, to se dost tluče, to je schválně, žes použil tenhle výraz? na mě to působí směšně, což mi nekoresponduje se satanistickým laděním :o)

Oceňuju odvahu pustit se do takového tématu :o)
<reagovat 
J.R. (Občasný) - 12.1.2004 > I takovýhle věci tady maj svý místo. Aspoň nějaká změna, ale asi bych volil trochu jiná slova, tím teda nemyslím, že je to na mě nějak přespříliš drsný. Ale slovo šukat mi v tomhle případě připadá zbytečný. Navíc, pokud seš takovej drsoň (myslim to v dobrym), jak by to vypadalo dle stylu, tak by ti Bafometův výkřik neměl nějak vadit...
Body: 4
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 13.1.2004 > J.R.> nejde o autobiografii, já osobně takové věci úplně nemusím,jen jsem prostě napsal pár věcí inspirovaných peklem,satanismem a oklultismem a udělal z nich tady (zatím) triptych. Jinak díky, tvá slova jsou pro mne nyní, po těch všech reakcích jako balzám.
<reagovat 
 J.R. (Občasný) - 14.1.2004 > Emmet_RAY> Nemáš zač, taky sem některé reakce nepochopil. Já sám tu báseň po tvém vysvětlení líp chápu a myslím, že většina těch, co ji šmahem odsoudila, na tom byla podobně. NEVER MORE reakcím bez rozmyslu. Jinak se mi líbí propracované odkazy. A Kelly má pravdu. I v rámci menstruace lze otěhotnět...
<reagovat 
m.ilk (Občasný) - 14.1.2004 >

hmmm...nejspíš jsi sexuálně frustrován...

ale bodama se to hodnotit nedá a "kvalita textu" chich, to by bylo trochu absurdní..

ale nic moc..


<reagovat 
Underworld (Občasný) - 16.2.2004 >
Body: 2
<reagovat 
Muřky (Občasný) - 25.2.2004 > Ser na ty špatný známky, jsou to nuly! tohle je to nejlepší, co jsem tady zatím zhlédl. krásná barva v pozadí, pán je asi mírnej úchylák, co? A to oceňuju...Grrabt
Mřehehe
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter