|
|
průser mračen (Občasný) - 22.1.2004 > Jejky, ty ses před námi schoval? To je škoda, chtěl jsem svou špinavou, špatně utřenou hru rozehrát i na dalších písečcích.
Aj vaj, nevšiml jsem si, že mi chceš ubližovat, špatný hochu. To není nejlepší nápad, nešťastníče: možná se nakonec nespokojíš s jen se svým přejmenováním a se schováním dílek. Ujišťuju tě, že jsem šeredně mstivý a že si tě najdu i pod novým nickem a budu tě štvát a štvát lesem ztuhlých výkalů, dokud si o kmen jednoho z nich neroztříštíš hlavu, ó běločelý mučenníku.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
| průser mračen (Občasný) - 23.1.2004 > Razor> Víš, mačiatko drahé, slečna Kelly mne podporovala už v době mých i-netových začátků. A dodneška mne, chudera, nezná. Dokonce ani neví, jak říkáme rabínovi. Aj vaj. O bodík mi samozřejmě šlo. A taky, když sis tu začal vyplachovat ústa průjmama, chtěl jsem ji ušetřit toho, aby se musila snížit na tvou úroveň – proč by, když mne to baví a umím to dobře (jak jsi jistě rozpoznal, ani v této disciplíně nemůžeš se svým hnědým Pánem soutěžit a zůstáváš jen malým hnědým otrokem...).
Víš, chlupáči, chráněn internetovou anonymitou se nebojím tvých nepřímých výzev k přímým soubojům.
Stejně jako ty, chráněn internetovou anonymitou se je nebojíš zveřejňovat. Jsem si ovšem jistý, že jsem nejméně o stopu vyšší a o 30 liber sraček těžší než ty, takže bych se na tvém místě snažil opravdu zůstat jen u planého verbalismu.
Otisk mé libovonné rtěnky na tvou tvář –
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|