Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Za zády
Autor: Levity (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
ouvej (Občasný) - 11.3.2004 > Příliš se mi nelíbí.
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 11.3.2004 > ouvej> Já jsem to čekala...
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 11.3.2004 > Levity> To je můj vkus tak odhadnutelný? :-)
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 17.3.2004 > ouvej> 

No to ani nee:) Spíš mi připadalo, že z toho tady obecně nebudete moc nadšení...:)

To ani já z některejch prastarejch věcí...:)


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 17.3.2004 >

Víš, byla jsem tu přilákána - abych zjistila, že tentokrát se mi to líbí.

 

Aspoň rytmicky a myšlenkou. :-)


<reagovat 
 Levity (Občasný) - 17.3.2004 > ouvej> Počkej počkej :)) Asi jsem to teď nepochopila....Myslíš tím, že 11.3. se Ti nelíbila a 17.3. už se Ti líbí....?  :)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 17.3.2004 > No, a tobě se to nestává? Já nejsem kritik - abych hodnotila dokonalost formy a tak. Já jsem čtenář - který si jde číst - a někdy něco zaujme a jindy tatáž věc ne. Někdy si pustíš v televizi grotesku, a jindy máš chuť na detektivku. No, co tě překvapuje.
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 17.3.2004 > ouvej> 

Tak na tom teda určitě něco bude... Těším se na další trefení se Ti do nálady


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 17.3.2004 > Já chápu, že to musí znejisťovat. Pak se spoléhej na erudovanost kritiků, viď.
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 17.3.2004 > ouvej> To je všechno tak strašně individuální a relativní....A když se navíc každýmu individuu mění rozpoložení a pohledy na věc každej den, tak se nemůžeš spolehnout vůbec na nic....Ani na sebe, páč jsi taky jednou tak a jednou onak....(tohle se ale,pravda, příliš netýká formy.....to už neokecam...:))
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 12.3.2004 > Mně se ty slovní hrátky docela líběj a myšlenku to má dobrou. Já bych asi ale vyhodila to byčích a nechala jen zápasy. Bez upřesnění. Řekla bych, že te přívlastek to příliš rozhazuje.
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 17.3.2004 > Naty> Myslíš rozhazuje obsahově nebo rytmicky...?  Protože ten rytmus bez "býčích" pak nějak furt nemůžu chytnout.....:o(
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 17.3.2004 > Levity> Myslela jsem spíš významově. Celé se to pohybuje v obecné tovině a najednou jsou tam ty drsně konkrétní býčí zápasy. Nějak mi to prostě nesedlo. Jakoby to vybočilo jinam, bez důvodné souvislosti.
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 17.3.2004 > Levity> A kdybys tam dala ještě narozené, místo zrozené, tak by to bylo i rytmicky tip ťop, ale myslím si, že to není podstatně. Konec konců není to v klasických verších a rytmus v tom ani nevyznívá nijak závazně. Čte se mi to dobře.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter