Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
HUNT
Autor: Saimon (Občasný) - publikováno 24.1.2004 (21:39:28)

19:35-5.10-2255-poblíž města New York

Jackson proběhl temnou uličkou, okolo něj se začalo stahovat nepřirozené mračno. Z tepny na pravém zápěstí mu tryskala krev. Levou ruku měl zlomenou, na pravou nohu kulhal, pravé obočí měl roztrhnuté, jizva šla okolo oka a ztrácela se ve vlasech někde za spánkem.Krev která z ní vytékala mu oslepovala pravé oko. Kaluž na zemi, rozvlnili kroky neviditelného přízraku. "Ukončeme to".Zasípal Jackson. Z leva, z prava, ode všad začali k Jacksonovi přicházet postavy, nejvyšší k Jacksonovi přistoupila.Z obličeje sundala šedavě zelenou masku. Z pod černo hnědého brnění vytáhla 39mm revolver a podala jej Jacksonovi.Jackson zděšeně zvláštní dar přijal. Okolní postavy se začaly pomalu vracet pod kabát neviditelnosti. Ta největší si nasadila masku a otočila se k odchodu. "Proč?"Vydralo se Jacksonovi z úst."Proč?"

Predátor se otočil, tenhle humanoid, člověk, homo sapiens sapiens, nebo jak se jim to vlastně říká v něm vyvolával lítost."Proč?"Řekl s nepřirozeným přízvukem v hlase?"Sám to netušil. Jeho klan si k lovu vybral tentokrát zrovna toto místo. A ani v nejtěšším kryospánku jej nenapadlo, že se zde setká s odporem. Nejméně čtyři jeho klanoví bratři se vydali na lov do temné džungle ze které není návratu. A on, on tomu človíčkovi něco dlužil, dlužil mu přežití. Ano dlužil mu jej a uvědomoval si to stejně dobře, jako ostatní jeho bratři. Byl to dar,dar za to že dokázal přežít."Dobrý lov člověče."

Postava se Jacksonovi ztratila z dosahu. On ji sice neviděl, ale věděl, že tam někde jsou. Jsou a budou, a jednoho dne se vrátí. Vrátí se, aby vyzkoušeli houževnatost lidí s instiktem přežít. Byli tu a budou zas.

Jackson se rozplakal, vše ztratil, byl na pokraji svých sil a přesto byl stále na živu. Jedna slza se odrazila od revolvéru.

Na hlavni bylo vyryto jméno.Jméno "John Carpenter".

Mezi hangáry zazněl výstřel.

Nikdo jej nemohl slyšet, v okolí nebylo jediné živé bytosti. Jen tryskové motory právě startující vesmírné lodi prozrazovaly přítomnost někoho jiného než hnijících mrtvol, plechových hangárů a města New York.

Good HUNT man!See you later...Sherif John Carpenter sklopil svůj revolver a podal jej postavě před sebou.Good HUNT for you too.

John Carpenter už tuto bytost nikdy nespatřil a zemřel v požehnaném věku 89 let 27.12. 2000.



Poznámky k tomuto příspěvku
jakpro (Občasný) - 25.1.2004 > Sice neznám celé pozadí příběhu, ale přečet sem to jedním dechem, dobrá sci-fi :-)
Body: 5
<reagovat 
haluz (Občasný) - 25.1.2004 > Hmm, já ne... Škoda...
<reagovat 
Blamáž (Občasný) - 25.1.2004 > Až na to, že je to skoro plagiát, zápletka je stejná jako v Predátorovi...
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 25.1.2004 > jo je to trochu jinak udělaný závěr s filmu Predátor 2.
není to špatné ,bloody hell ,ale chce to psát psát psát, trénovat .Jinak to bude ploché a sloh nevalný...

<reagovat 
Saimon (Občasný) - 25.1.2004 > No jsem tu abych reágoval a hned v úvodu říkám, že pravdu má l.woodoo a Mates.Plagiát to není v žádném případě, snažil jsem se to potvrdit načrtnutím pozadí příběhu.No, ale když to tak někomu připadalo, tak prosím. Je to pak má chyba a upřesnění příběhu jsem se měl více věnovat.

Pokusím se držet rady psát psát psát!:))
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 26.1.2004 > Nj není to špatný, ale čekala sem nejaký večí vzřůšo dobrodřůžo :o)))
Body: 5
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 26.1.2004 > Simonka> Zkus hunt(pět hodin předtím) i když, to vlastně taky žádný vzrůšo dobrodrůžo není..:))
<reagovat 
Luciana (Občasný) - 26.1.2004 > Je mrtvej?Víte jsem blondýnka a těm všechno dochází trochu pomaleji:o)
Body: 5
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 31.1.2004 >

Já teda na scifky moc nejsem, ale Saimon prostě umí...


Body: 5
<reagovat 
čtenář Mates - 25.1.2004 > Sice pozadí také neznám, ale rád bych. Jinak se přikláním k jakpro hodnocení a zároven k hodnocení like.woodoo. S Blamáž bohužel souhlasit nemohu, vzal jsem si závěr ze dvojky a porovnal jej. Není to plagiát. Spíše bych to řekl jako woodoo "JINAK udělaný závěr dvojky" ale autorem načrtnuté pozadí je zcela o něčem jiném než v P2.
Snad by autor udělal líp, kdyby jej vykreslil trochu lépe.
Jinak, kdybych mohl balancovala by moje známka mezi 4-5.
A opět kopíruju like.woodoo,"psát psát psát,trénovat"
Hodně štěstí autorovi a doporučuji napsat zas něco o naši odvrácené straně(o predátorech)

PS:JÁ TO TAKY PŘEČETL JEDNÍM DECHEM!!:o)
<reagovat 
 Blamáž (Občasný) - 8.2.2004 > čtenář> Jo četlo se to pekne, neřekla jsem plagiat, ale skoro... , to je rozdíl. Film Predator uz si zcela nepamatuju, viděla jsem ho kdysi dávno, pozadí je asi jiné, omlouvám se, pokud jsem se autora dotkla, dám na první dojem. A ten byl, tohle už jsem někde četla. :-) Saimon píše pěkně a zlehka, moc se mi to líbí.
<reagovat 
Underworld (Občasný) - 11.2.2004 >

Líbí.


Body: 5
<reagovat 
Muřky (Občasný) - 26.2.2004 > Hunt
Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 11.6.2005 > Good hunt mi připomíná Blood hunt, nebo je to náhoda? Jinak docela líbilo, ale taky mi to připadalo, jako bych to už někde (samozřejmě něco podobného, ne to samé) četla. Nedavno jsem někam posílala povídku a je taky na podobné téma, ono totiž napsat něco, co tu ještě nebylo je asi kumšt. Jinak koukam, že píšeš sci-fi, to je dobrá parketa. Mam tenhle žánr ráda. Dala bych čtyři, ale tím bych ti zkazila průměr a to zase nechci. Početla jsem si.
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 11.6.2005 > Rony Rubinek> za průměr ti děkuju...ale,jsou tu tací,co ho chtěj jen vyloženě kazit...
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 11.6.2005 > Saimon> Teď nevim, jak to myslíš.
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 11.6.2005 > Rony Rubinek> Myslím to,tak že tu jsou lidi,co sami nic nenapíšou a jen rozdávaj 2,2,2,1,1,1 lidem jako ty nebo já,co píšou hodně a maj normální průměry...já vím,že to někoho dokáže asi nasr...!:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter