Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
tabu v tabulkách
Autor: Ing. Výkundortík (Občasný) - publikováno 2.2.2004 (14:58:23)

 

 

 

tabu v tabulkách           

 

                                              /ing. Praseti/

 

ta_buzna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Montrealer (Občasný) - 2.2.2004 > Brrr ! Stačí, když se zblázní jeden chromozóm !
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 2.2.2004 > budeme se přetlačovat, protože tohle není próza:o)))miniaturka dobrá, nápaditá, drsná, morbidní....jako miniaturka 5
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 2.2.2004 > Poraď se s někým ohledně komprese, myslím, že se to neúměrně dlouho natahovalo.
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 2.2.2004 > Tomuhle by stačil formát gif (4 barvy + přechody do černé = necelých 8kB (při 16 barvách) z původních 54kB). Rozdílu jsem si nevšimnul...
<reagovat 
Ing. Výkundortík (Občasný) - 2.2.2004 > Radovan & Strážec: děkuju, máte pravdu: zmenšeno.
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 2.2.2004 > dohady kolem kategorií jdou mimo mě, vybírám si díla podle nicků... tohle se ti zas povedlo, moc
Body: 5
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 2.2.2004 > Já na přihrádky prdím, určitě bych kvůli tomu nedal místo pěti bodů jeden  Je to hustotka
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 2.2.2004 > okej...nebudu se s tebou přetahovat:o)))miniatura za 5 a D, próza??....1
Body: 1
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > quentinbubakoff> docela trapný výkon podals, kventýno...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.2.2004 > stanislav> nechápu tvůj jeovatý šíp stanislave, nebo snad je vlastní názor špatný a trestuhodný???
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > quentinbubakoff> 

jen přemýšlej dál... třeba ještě přídeš na velký věci!!!!  :o)))  trestuhodné to není, proč by? 

označit něco nějak, a to tak, že se s tím autor neztotožňuje... to je dost pakárna... sorry.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.2.2004 > stanislav> sorry, ale u této epické prózy už na víc nepřijdu, hlavu jsem si lámal převelice....no, tak jsem nechtěně pomohl inžinýrovi k reklamě.....my fault...:o)))slibuji ti stanislave, můj velký guru, že se tomuto autorovi budu vyhýbat velkým obloukem, ať si napíše sebebestiálnější životní příběh...:o))
<reagovat 
Lian (Občasný) - 3.2.2004 >
Body: 1
<reagovat 
Lian (Občasný) - 2.2.2004 > Jakominiaturka O.K., ale jako próza......vzhledem k tomu, že to s prózou nemá nic společnýho....0
<reagovat 
 Kňóóbrh (Občasný) - 4.2.2004 > Lian> Toto je též povedená inženýrovina. Není povyku pro jednu blbůstku trochu mnoho? Ňákej al dente teď za comics dal taky obrázek. Vy naděláte.
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 2.2.2004 > Nehádej se s náma, víme co děláme, patří to do miniatur a tady to taky zůstane.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 2.2.2004 > Lian> 

To je typický - konečně něco fakt chytrýho v několika rovinách, ale ne dostane po čuni, že vlez do blbý vohrádky - takže se teď směje, protože na tu jeho hru ste mu skočili.

Squěllý inženýre - konečně zas něco jinýho než 19. století.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.2.2004 > Luk Malér> milý luku, je zde spousta úžasných věcí, co nejsou z předminulého století a co jsou ve správných ohrádkách:o)))jo ty ohrádky, to je věc.....to víš, musíš pochopit, že se tady za ně dlouho a tvrdě bojovalo a teď se nevyužívaj....:o))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 2.2.2004 > quentinbubakoff> 

Ty si redaktorskej, nebo ne?

To je výborný, taqon si něco myslí, udělá to neobvykle a šicí sou auf a začínaj přemejšlet, že tohle přece ne!!!!!!!!!!!!

Paxe hodděj kůlničky vohrádečky - hihihihiohi

No a co že se za ně bojovalo, spousta lidí bojovala i za blbější věci - to není argument.

Dyť je to naopak - když je v próze, přečtou si ho prózaři a pude do kopru, páč šicí zareagujou jaquy.

Ne, von se vokolo toho udělá šrumec, na kerý hovno?


<reagovat 
 Ing. Výkundortík (Občasný) - 2.2.2004 > quentinbaaboffkoff> Naopak, ohrádky tady jsou a – nějakou musím zvolit /pokud nezvolím, zavřou mne v kotci "seznam rubrik"/, volím tedy a byl bych nerad, kdyby to vypadalo, jako bych nevyužíval... nebo snad dokonce zneužíval k nějaké reklamě /rozruch mezi "prózočteci" či co/.

Škatulek je nějaká nabídka. Omezená, nepochybně omezená. A ježto je volba nutná, hledáme ohrádku, ve které bude textu nejlíp. Třebas tam nebude úplně vítaný, třebas si udělá se stínkami svinkami pelech ve štěrbině, o které konstrukteur šuplátka neměl ani páru. Ale bude mu tam nejlíp, nejteplej, útulně.

Protože na tenhle text tu šuplíček není – mít společný zvonek s nějakýma "blbůstkama" se mu nechce. a lecos se mu nechce, nechce se mu být ani miniaturou – našel si svoje místo.

Tím se nikterak nedožaduji bodů ;) ani konce přetlačované ;))
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 2.2.2004 > quentinbubakoff> V tom mám nějak tendenci se přiklonit k Luku a inženýrskýmu. Někdo bodá na kategorie a cpe svý věci do toho Seznamu rubrik – a taky nikoho nějak nepohoršuje. Když už někdo ty škatule nerespektuje – a mam pocit, že se to neděje často (vás někdy neláká nacpat pořádnou chujovinu do rubriky Duchovno a mystika nebo jak se to...?) – co se stane? Ti co surfujou jenom po próze hledajíce povídky a pentalogie halt kliknou dvakrát. Autor je příště nezajímá. Nebo přespříště... A tak furt pryč. Aělat z toho šou, to bych nedělal.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.2.2004 > Luk Malér> ano a právě proto, že nechci přistupovat na tuhle inženýrskou hru...končím s debatou...:o)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.2.2004 > Ing. Výkundortík> tato poznámka už prózou jistojistě je.....:o)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.2.2004 > g morr> nevím, kdo z toho dělá šou?? já jsem ohodnotil tuto prózu na 1, tím to pro mě končí.o))
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 2.2.2004 > quentinbubakoff> máš recht. mně to teda jako PRÓZA připadá aspoň na  2-3... ae dybych měl bejt štriktní, tak je to jépégéčko, čili obrázek, takže to patří do Vobrázků. a jako portrét je to za 0,5. nebo za 5. už fakt nevim.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.2.2004 > g morr> škoda, že to není miniatura......to bych horoval, klečel před Lian aby to vetkla do časopisu...flákal bych nedostatková déčka a i jinak bych výkundu adoroval....ech.....jako próza je to dle mě usmolená jednička...:o))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > g morr> 

co takhle OPERETA????   nebo ŠANZÓN???       či dokonce VÝKRES?????


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 2.2.2004 > klidně bych se přimluvil za to, aby se nepřihlíželo k "žánrovýmu zařazení", ať už doporučovanýmu nebo vyvolenýmu: autor, kritik, čtenář, všechno je to jedna verbeš, která ví prd o literatůře i životě.

jako RECEPT je to zase na jedničku. jako PROSPEKT CESTOVNÍ KANCELÁŘE  za 5. fakt aby z toho byl jeden makor.


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > quentinbubakoff> nedělej z toho vědu... řekni jedinej rozumnej důvod, proč by tohle nemohla bejt próza... 
<reagovat 
 Kňóóbrh (Občasný) - 4.2.2004 > quentinbubakoff> Prosím pane redaktore, jestli mohu teple nabonzovat jinou rubriku, tak al dente vydává obraz s textem za comics. Sjednejte, prosím nápravu.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.2.2004 > stanislav> myslím, že jsem ti to velmi obšírně vysvětlil v soukromém mailu
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > g morr> škatulky jsou pro věci zařaditelný snadno, skoro mrtvý, jako rakvičky pro mrtvolky, u těch se nepochybuje. nějakej kapku zajímavej výtvor se prostě štatulkám svým způsobem příčí... třeba...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 4.2.2004 > Kňóóbrh> já vás chápu pane inžinýre, dejte si obkládek na hlavu...bude zase dobře..:o))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 4.2.2004 > Kňóóbrh> a bonzujete krásně....ale na nesprávném místě.....pokud jde o komiks, zkuste pana redaktora like.woodoo:o))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.2.2004 > quentinbubakoff> já z toho mejlu nepochopil, proč tohle neni něco, ale něco jinýho, co ti víc štimuje, sorry...
<reagovat 
Underworld (Občasný) - 11.2.2004 > To je kritiky!
Body: 2
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 18.8.2004 > to sem byl pane kokůtek důležitej...ech..poučen....:)
<reagovat 
 Ing. Výkundortík (Občasný) - 19.8.2004 > max bubakoff> Tos byl zas někde na fóru?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 19.8.2004 > Ing. Výkundortík> depak, spanilej akademiku...:)
<reagovat 
 Ing. Výkundortík (Občasný) - 19.8.2004 > max bubakoff> Tak to se dám poddat.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 19.8.2004 > Ing. Výkundortík> no dyž koukám na ty svý plky tady...:))dyk je to jedna v kerý škatulce to je... sem byl zkrátka nový koště, důležitý jak hovno na zánovním hacafraku...:)
<reagovat 
 Ing. Výkundortík (Občasný) - 19.8.2004 > max bubakoff> Tady bylo chytrejch. A vlastně tě jako redaktora i chápu; koneckonců jsou rubrikoví, žánroví čtenáři. Doufám, že jich to nasralo víc :)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 19.8.2004 > Ing. Výkundortík> a právě, že už nejsem redachtorskejch musim se tomu smát....:)
<reagovat 
 Ing. Výkundortík (Občasný) - 19.8.2004 > max bubakoff> Tys toho nechals? No jo, vidim...
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 2.10.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 4.10.2004 > tak.. a amputovat
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Norma - 4.1.2010 > Jo!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter