|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Ekonomický úpadek USA je v poslední době viditelný již pouhým okem. V minulosti se jim celkem dařilo odpoutávat pozornost od faktu, že Americká ekonomika je v recesi již od konce 60. let. Důvodů je několik, základem výroby v USA je zbrojírenství (tudíž není válka= není kšeft), v současnosti mají vlastní sklady naplněny dost na válku trvající ně kolik let(prodat je nechtějí a skladovat je už není kde. Sklep v Bílém domě už je taky plný:))). Jediný způsob je válka a především vítězství v ní. USA nepřestalo od roku 1942 až do současnosti válčit, ale poslední vítězství bylo v roce 1945(nevyhráli ani v Zálivu ani v Somálsku, Koreji, Vietnamu, Afghanistánu - ani v jedné válce v této zemi a v mnoha konfliktech, o kterých se již neví a ani nevědělo).
Co se stalo 11.září byla velká fraška. Zatím co všude jinde se při katastrofě odhady o obětech pouze zhoršují, v Americe stáhly původní odhad 50 000 na výsledné 3000 (i to je dost, byli mezi nimi především úředníci a obyčejní lidé. Ti důležitější byli včas varováni, co se stane). Mimochodem, tak dobře odstřelit dva nepotřebné mrakodrapy (v příšerném technickém stavu- normy splňovaly naposled v 80tých letech) by nezmákl ani nejlepší pyrotechnik, ale z WTC se stal pro USA symbol (Američani milují symboly a udělali by kvůli nim cokoli), na Pentagon se zapomnělo a na to třetí letadlo, které si sami sestřelili bez řádného udání důvodu už přece "nikdo nemyslí".Pentagon byl ještě v horším stavu než WTC, postaven narychlo za války a neinovován přestal být provozuschopný v 70tých letech(telefonní a elektrické rozvody byly ještě z WW2 a nikdo nesměl v Pentagonu najednou zapnout ani dvě varné konvice ,jinak byl celý bez proudu).
Jako záminka byl tento konflikt ideální, daňový poplatníci si rádi obrátili kapsy naruby, jen aby USA mohlo vyházet ty nejstarší modely raket, které měly na skladě do Afghanistánu. Nikam jinam už zaútočit nemohli, tak obrátili pozornost na chudý státeček uprostřed pouště, jenž byl dost daleko na to, aby nikdo z velmocí neřešil co se tam děje a udělali z něj centrum asi všech nezákoných činností na světě (dnes už přece "nikdo" nepochybuje o tom, že všechny drogy a nelegálně držené zbraně na světě jsou z Afganistánu a na 100% je držel Talibanský terorista). Výsledkem bylo vybombardování všech civilních cílů (žádné vojenské tam nenašli) a poté vitězoslavně přijelo několik vojáků, kteří nevystrčili hlavu z pytlů s pískem a každý výstřel z poplašňáku byl dostatečným důvodem k povelu pro raketový, dělostřelecký a bombardovací útok. Nakonec museli zdrhnout a nechat všechno jak leží a být rádi že si zachránily zadek. Ale ve zprávách byly barevné mapičky na kterých byl vidět postup vojsk (která prošla celý stát tam a zpátky asi třikrát a neustále likvidovala zbytky Talibanu. Když je zbytky začaly přečíslovat na stovky prohlásili, že zde skončili a ponechají zde základnu (nejspíš mysleli ohořelou vlajku na hrobě neznámého vojína) a zdejchli se do Iráku, kde bylo podle úsudku USarmy bezpečněji).
Tak začalo velké tažení za svobodu Ameriky(hlavně proti státům, které jsou co možná nejdál od ní. Po prohrané válce v Afghanistánu se stal terčem Irák (inu ty americký plečky-letadla žerou jak "krávy"). Vůbec nevadilo, že celou dobu proti Saddamovi nic nemají(bodejť by ne, když ho sami dosadili), prostě tam vlítli a nadělali chaos takovej, jakej jen mohli. Pak měli tu drzost žádat o beztrestnost pro svoje vojáky a rabování paláců svádět na civilisty a navíc denně odvést bez placení několik tankerů ropy a prohlašovat, že je to pro dobro a svobodu země, která se i přes diktátorský režim dokázala postarat i o nejchudší obyvatele tak, aby nemuseli hladovět jako za přítomnosti Amerických "osvoboditelů", nehledě na fakt, že se na zajatce údajně nevztahovaly "Boží zákony Ameriky", tudíž neměli zajištěna ani lidská práva ani žádná jiná a v lodích byli odvlečeni na základnu na Kubě kde panují podmínky horší, než ve Větnamském vězení a nejspíš je již nikdo nespatří. Teď jen přemýšlí ,jak to hodit na krk Evropě a zdekovat se tak rychle, jak jen to půjde.Ani je nehlo jít pomoct s celou technikou, vojáky a jiným zázemim do sousedního Iránu, při velkém zemětřesení a to prý pomáhají hlavně lidem k lepšímu životu.
Všechny státy poražené ve válce platí reparace jak mourovatý, pouze USA jenž prohrálo za posledních 50 let tolik válek, kolik by nestihlo ani deset států za 100 let, nezaplatili ani korunu (respektive dolar). Prohrávali i přesto, že si volili neustále slabší a slabší nepřátele. Na někoho stejně vyzbrojeného si netroufnou, třeba Korea, lidé tam mají horší podmínky a režim než v Iráku, ale má armádu čítající 1000000 mužů (a 1000000 domobrany) a toho se Amerika bojí a ví moc dobře, že její rakety laserem naváděné, které údajně mají takovou přesnost, že se trefí na neomezenou vzdálenost, někam mezi pravou komoru srdeční a síň,ale přitom v reálu mají rozptyl asi 500km a kdyby jim jedna ulítla do Japonska a nedej bůh do Číny, tak ze slavné Ameriky zbude Americký záliv ( jo byla by fuška překreslit všechny mapy), nebo největší rýžové pole na světě. To be continue...
|
|
|