|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
pokračování k legitimitě Autor: parmi (Občasný) - publikováno 15.2.2004 (10:10:30)
|
| |
Írák, malý státe někde čekv asii. Polovina, co polovina, třičtvrtiny Amerických občanů ani neví kde se tento státeček nachází je to Evropa, nebo snad Afrika, někdo se trefí řekne Asie a kdo s ním sousedí odpověď "nevím".
ale hlavní je že s nimi válčíme, je to nebezpečný stát, skrývá zbraně hromadného ničení, musíme zabránit tomu, aby je použili. takto si odůvodňovali Američané nepovolené vniknutí do Íráku.
Usa tam vtrhly vloni na jaře, bez vyhlášení války začali zdejší města devastovat. asi si neuvědomovali, že to co devastovali byly vlastně jejich stavby, které před několika lety pomáhali budovat, když na vrchol dosazovali Huseina, se slovy "je to sice hajzl,a le náš hajzl." po zníčení Bagdátu a dalších měst byly před pár týdny nuceni přiznat, že se zbraněmi hromadného ničení se mílili, protože zde vůbec žádné zbraně nenašli. toto zdělení se však napovrch a do zpráv dostalo jen jako malý střih.
USA teď rychle hledá jiný důvod proč tam vlastně byly. chytali Sadáma, chytali někoho koho tam vlastně sami dosadili, to je trošku zvrácená věc. někoho dosadit pomoct mu, aby stát znovu vybudoval, a při prvním náznaku problémů vše co zvnikolo opět zničit?
toto vypovídá jen a pouze o tom jak Američané nemyslí, nemyslí vůbec na nic a o ničem dopředu nerozmýšlej.
zamysleme se nad tím- USA někam někoho dosadí, pomůže mu vybudovat ,,fungující sát" za pár let si to jakoby rozmyslí a vše co se povedlo vybudovat zničí, zdevastujou památky, svatá místa a ani se nad tím nepozastaví.
Docela mě šokovala zpráva že američané zadrželi na letišti vojáky US-army kteří si z Íraku odváželi cenné věci z Huseinových chrámů. to se nedá nazvat jinak než zvěrstvo.
|
|
|